mured ülevaatuspunktiga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
iff100
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30.10.2012 20:03 57
Peamine sõiduk: bmw 525

mured ülevaatuspunktiga

Postitus Postitas iff100 »

Lugu siis selline,et käisin oma 525 ülevaatusel ja enne sinna jõudmist ajasin masina korralikult soojaks,et co mõõtmisel probleeme ei esineks.Aga juhtus hullemat kui see vennike hoidis pöördeid 3500 juures mingi tugev min ära,aga sellest ei piisand siis tüüp lasi ikka korralikult piirajasse ära ja siis käis korralik pauk ära.Lendas laiali veepump ja sellega kaasnes muidugi muud jamad mis puruks läksid radikas rihmad tuulekoda ja tiivik.Veepumba ja viskosiduri panin mingi kuu tagsi uued peale.
Sai siis tüübi käest küsitut mis saab ja kes selle jama kinni maksab siis vastas,et järelikult ei olnud auto tehniliselt korras. :evil: Ei tea kas need mehed vastutavd ka selliste jamde eest?
See mu viimane kord ka sellises ülevaatuspunktis.
st3v3n
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
Peamine sõiduk: E39 523i
Asukoht: Tartu

Re: mured ülevaatuspunktiga

Postitus Postitas st3v3n »

Ülevaatuspunktide tööd kontrollib Maanteeamet. Endal sama tee läbitud. Mul nii halvasti ei läinud.
Maanteeametisse tuleb esitata esialgu kiri siis tehakse järelpärimine ülevaatuspunktist. Ainult tähelepanematud debiilikud lasevad mootori punasesse ja detailid lõhki. Kui olukord muutub kriitiliseks tuleb mootor seisata! Iga tööga kaasneb vastutus. Õigus on esitada kaebus, uurisin seda ka oma õiguse õppejõult. See, et bemaril vahel mahalad ikka välja jooksevad on tavaline aga masina väärkasutamine ei ole. Mul on veel ülevaatuspunktiga, koos sõbraga, kel samas kohas jahutussüsteem lõhki lasti, keiss pooleli. Põhjuseks on tihti see, et CO mõõtjad ise ole tehniliselt korras, filtrid vahetamata. Säästuaeg ikkagi ja no eks tulemus on teada. Käisime TKHK uue mõõtja taga ja oli kõik COga korras. Seega ülevaatuspunkti kala. Millegipärast nii palju kui ma teatud ülevaatajatega olen kokku puutunud siis nende suhtumine jätab väga soovida, ka minu tädimees ise on selline vend, kes phm on selline isekas m****** ja arvab, et temal on ainult õigus. Igatahes jõudu ja ära jäta jonni, keera neile vastu nagu sulle keerati. :D
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: mured ülevaatuspunktiga

Postitus Postitas Kaupo_K »

Heitgaaside või siis diislitel tahma mõõtmine on reguleeritud normidega kui kaua võib teatud pööreteni lasta mootorit ja kaua mingi teatud pöörde peal võib mootor röökida. Näiteks autodata andmetel mõõdetakse E34 525 bensuka co-d pööretel 2500- 3000 ja volüümi protsent co2 võib olla kuni 0.3 ja lambda 0.97- 1.03. Diislil 5200- 5500 pööret ja seal võib hoida teda ainult 0.5 sekundit. Mis 525 sul üldse on? Saaks täpsemaid andmeid sulle jagada. Need andmed on piisavad alused et nendega vaidlus võita.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: mured ülevaatuspunktiga

Postitus Postitas arnis »

viewtopic.php?f=39&t=158924" onclick="window.open(this.href);return false;

Tegelikult on see veepump tüüpviga, mis on negatiivseks argumendiks,
et seda pole vahetatud. Samas, tundub, et võit ei ole mägede taga.
Ja võta asja positiivselt, hea et see juhtus ülevaatuspunktis, sest mikro-
pragu veepumba võllil kuudega ainult suureneb ja lõpuks käib pauk 4000rpm
juures, ehk see niikuinii käib. Nüüd on sul võimalus asi tasuta korda saada,
nii veepump kui profülaktikaks uus radikas ja muud nänni.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
iff100
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30.10.2012 20:03 57
Peamine sõiduk: bmw 525

Re: mured ülevaatuspunktiga

Postitus Postitas iff100 »

suitsev rehv kirjutas:Heitgaaside või siis diislitel tahma mõõtmine on reguleeritud normidega kui kaua võib teatud pööreteni lasta mootorit ja kaua mingi teatud pöörde peal võib mootor röökida. Näiteks autodata andmetel mõõdetakse E34 525 bensuka co-d pööretel 2500- 3000 ja volüümi protsent co2 võib olla kuni 0.3 ja lambda 0.97- 1.03. Diislil 5200- 5500 pööret ja seal võib hoida teda ainult 0.5 sekundit. Mis 525 sul üldse on? Saaks täpsemaid andmeid sulle jagada. Need andmed on piisavad alused et nendega vaidlus võita.
Tegu on 99 aasta e39 105kw
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: mured ülevaatuspunktiga

Postitus Postitas Alari. »

Elasin ka kunagi taolise jama läbi Audi 80 bensukas.Kus ülevaataja piinas ja piinas kuna co ei and välja.
Samal hetkel oli pooleli tähtis kõne ja ei viibind ise kõrval.Tagasitulles avastasin suitseva kapotialuse ja keeva mootori mis sel hetkel veel töötas ja ülevaataja lollinäoga kapotialust vahtis.Esiteks oleks pidand ülevaataja jälgima mootoritempi ja kui see äkiliselt tõusma hakkab siis ka koheselt mootori väljalülitama edasiste kahjustuste vältimiseks.
Asi lõppes kohe kõnega tuttavale kes asja edasi ajas.Plokikaanetihendi jne vidinate + tööraha maksti kinni,kuna kontrollikäigus selgus,et co aparaat oli oma töölepingu lõpetand.Muidugi asi võttis tubli 3 nädalat aega ennem,kui vastuse sain.Hea oli ka see videosalvestus selles punktis.
Sellegaseoses kutsuti ka mitmeid autosi tagasi kes eelnevalt korduse said ja uueaparaadiga kohe puhtalt läbisaid.Ei taha teada mis sai nendest vasekestest kes peale maksid,et coga läbisaada. :evil:
Ja kusjuures,kui veel üv puntkis häält tõstad liigsete pööretepärast siis üritatakse sind täiesti lolliks tembeldada.Ala mida teie sellest tööst teate jne.
Vasta