1. leht 1-st

E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 13.02.2013 18:28 58
Postitas m0ff
Tere,
Mul on 2004 aasta 530 diisel 160 kW Automaat.
Kütusekulu aga kahtlaselt suur.
Laba ei anna, sõidan rahuikult.
Otsad on küll väiksed 1-2 km linnas, aga õues ju +1 kuni -7 kraadi külma ainult.
Kütusekulu linnas 15-16 liitrit sajale.
Diagnostikas on kõik 100% korras.
Kas nii lühikeste otsadega ongu kütusekulu nii suur? või mis viga võib olla
Paluks abi..

Urmet

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 13.02.2013 19:05 48
Postitas Rain.
Kas maantee otsi ka seal keskmise sees on?

Kui otsasd ainult 1-2km, siis diiselmootor ei saagi üldse soojaks. Peaks vähemlt 15+ kilomeetrit sõitma, et mootor sellises kliimas soojaks saada ja kütusekulu normi piiresse. Kuid alustuseks soovitaks kontrollida sul, et kas mootor üldse oma töötemperatuuri saavutab, kui linnas palju sõidad. Sama ka maanteel. Kui mootor oma töötemperatuuri ei saavuta, siis on ka kütusekulu tunduvalt suurem.

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 13.02.2013 20:06 53
Postitas Fred
1-2km-ga jõuab temp aint mingi 35-40 kraadini. Täna just vaatasin, et kui õues on -2, läheb mul 8km, et temp oleks 88 kraadi. Kui varem mul naine käis mingi aeg tööle ainult 1,5km talvisel ajal ja sõit oli järsust mäest üles, siis oli kulu ka üle 13.

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 14.02.2013 00:46 48
Postitas m0ff
palju see töötemp on? 90 kraadi?

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 14.02.2013 09:37 59
Postitas Rain.
Jah, vähemalt 90 kraadi võiks olla, aga eks ta seal 90 alas hakkab üles alla käima sõltuvalt venitka tööst ja liikluse tihedusest jne.

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 14.02.2013 17:21 21
Postitas Igor_K
See 1-2km käiks ma küll jala, samas, kui vaja seda vahemaad autoga läbida, võib auto ju ka nt 25/100le võtta. See ei ole ju tappev summa kuu lõikes. Palju suuremad hädad algavad mõne aja pärast, sest see on ju ilmselge auto narrimine!

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 14.02.2013 18:22 18
Postitas m0ff
Tere, loll küsimus veel
Kuna mul alles nädal paar olnud.
armatuuril pole ju seda kella mis vanal bmw-l et näitab tempi, kust menüüst või kust ma seda mootoritöötempi näen?

Urmet

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 14.02.2013 18:50 50
Postitas Fred
" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 14.02.2013 22:23 16
Postitas maarekl
see kulu vast normaalne. 1-2 km külmalt sõites. sellise vahemaa pärast pole mõtet autot kulutada, lased kübemefiltri umbe. Selline vahemaa tervisele vaga kasulik!

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 15.02.2013 01:57 51
Postitas ttsys
+1
DPF lased jah selliste lühikeste otsadega sellise % tasemeni täis, et ka filtri sund regenereerimist ei ole enam võimalik aktiviseerida.
maarekl kirjutas:see kulu vast normaalne. 1-2 km külmalt sõites. sellise vahemaa pärast pole mõtet autot kulutada, lased kübemefiltri umbe. Selline vahemaa tervisele vaga kasulik!

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 15.02.2013 12:14 33
Postitas arnis
Kuniks temperatuur pole 75'st üle saanud, on kütusekulu märgatavalt suurem.
Nullist alustades on see lausa 3x suurem. Suurt osa mängib õli viskoosssus.
Madalal temperatuuril on õli paks. Lisaks on automaatkast, seal samuti õli paks.
Kui oled nii luks vend, et 15 minutit kõndida on liiga palju, siis vähemalt
soojenda autot 20 minutit webastoga eelnevalt või kord nädalas sõida pool
tundi, ilma, et mootori välja suretad.
Sellised vahemaad on väga sobilikud elektrisõidukile, järgmisena tuleb
bensiin ja alles siis diisel.

Ma ise sõidan 6x nädalas 3,5km, webasto abil jõuab selle ajaga 60 kraadi peale,
kui eelnevalt soojaks ei lase. Kütusekulu kerge jalaga 11L. Kui aga mootor
juba üle 80, siis linnas on sama liiklusega 5,8L ja maanteel 4,9L, 2L diisel E39 manual.

Re: E61 kütusekulu 3.0D

Postitatud: 15.02.2013 18:56 20
Postitas maarekl
arnis kirjutas:Kuniks temperatuur pole 75'st üle saanud, on kütusekulu märgatavalt suurem.
Nullist alustades on see lausa 3x suurem. Suurt osa mängib õli viskoosssus.
Madalal temperatuuril on õli paks. Lisaks on automaatkast, seal samuti õli paks.
Kui oled nii luks vend, et 15 minutit kõndida on liiga palju, siis vähemalt
soojenda autot 20 minutit webastoga eelnevalt või kord nädalas sõida pool
tundi, ilma, et mootori välja suretad.
Sellised vahemaad on väga sobilikud elektrisõidukile, järgmisena tuleb
bensiin ja alles siis diisel.

Ma ise sõidan 6x nädalas 3,5km, webasto abil jõuab selle ajaga 60 kraadi peale,
kui eelnevalt soojaks ei lase. Kütusekulu kerge jalaga 11L. Kui aga mootor
juba üle 80, siis linnas on sama liiklusega 5,8L ja maanteel 4,9L, 2L diisel E39 manual.
webasto koormab ainult akut sellise vahemaa puhul. Käigukasti õlil pole viga midagi, kui õli korralik sees. mootori poolest võiks nõksa töötada kohapeal. Nende autode kastid oskavad ennast kaitsta, külmade sõitude eest ja mootori ka piiraja!