1. leht 1-st

E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 18.02.2013 16:32 26
Postitas Raiks
Plaan siis õhkvedrustuse asemele tavaline panna.Ehk mõni targem, kes selle juba teinud on ,annab nõu mida vaja ja kuidas.
Tänud ette ära. :)

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 18.02.2013 20:19 16
Postitas PeeterA
Mis antud süsteemil hetkel viga on, et sellist ümberehitust soov ette võtta?
Kompressor ikka töötab?

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 18.02.2013 20:35 58
Postitas eero
Ee.. milleks?? Sest padjad on katki ja 150€/tk??

Ringitegemiseks on vaja teisi amorte ja vedrusid. Peast ei mäleta ja ei viitsi vaadata ka, kas on amordipatju ka teisi vaja, aga no see on väike asi nagunii.
Muud pmlt polegi.

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 19.02.2013 11:42 49
Postitas Raiks
Tänud Eerole vastuse eest.
Plaanis ümber ehitada, sest korralik siiber juba eest sellest jamast, kord on üks pool all, kord teine.Ei tea enam mis jama on, diagnost ka midagi ei näidanud.

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 19.02.2013 17:42 42
Postitas PeeterA
Diagnosti all pead silmas mingit diag.aparaati või seda kasutavat tegelast?
Kui aparaadi kasutaja ei tunne süsteemi ülesehitust(antud juhul õhkvedrustuse), siis ei olegi lootust viga üles leida. Aparaadist on vähe, ajusid on kah vaja :D

Talvel hakkavad jamad pihta õhkvedrustusega tänu sellele, et kompressori kuivati on aegade jooksul paksult kondensvett täis läinud. Kompressori kuivati on täis silica gel graanuleid.

Paljud ei teagi, et selline asi on olemas pagasiruumi põhjas.
Kuigi süsteem on mõeldud hooldevabana, siis enne külma perioodi tasuks kuivati üle vaadata ja vajadusel graanulid vahetada või ahjus ära kuivatada. See pole väga suur töö.

Kui sul kord üks pool madalamal, kord teine siis ilmselt solenoidid jamavad. Kuna need on peale täisvettinud kuivatit, siis vabalt võib niiskus seal oma tööd teha.

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 19.02.2013 19:39 56
Postitas Raiks
Milline neist see kuivati täpsemalt on, mille lahti tegema pean.Ei viitsi kõike lammutama hakata :D

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 19.02.2013 20:01 57
Postitas PeeterA
Mõned poldid-mutrid(M10) tuleb ikka lahti keerata, et paremini agregaadile ligi pääseda.
Kuivati kapsel on selle keskmise musta plastikust korpuse sees.
Kompressori väljundvoolik on selle küljes, mis suundub edasi õhuklappideni. Õhuvoolikutest tulebki ainult see vooliku stuts lahti keerata. Midagi ei juhtu, õhk jääb patjadesse kuna klapid hoiavad rõhku.
Pilt

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 20.02.2013 11:29 03
Postitas romulus
Keegi oskaks soovitada kuidas voolikute/ühenduste/klappide lekkeid saaks "debugida"...? Üks pool vajub ööga miski 2-3cm ja tundub et patjades/paakides pole asi. Suht väike leke ja miskit susinat pole kuulda.

Re: E39 Touring 99a ,õhkvedrustuse vahetus tavalise vastu.

Postitatud: 18.03.2017 11:25 59
Postitas VerineVelg
eero kirjutas:Ee.. milleks?? Sest padjad on katki ja 150€/tk??

Ringitegemiseks on vaja teisi amorte ja vedrusid. Peast ei mäleta ja ei viitsi vaadata ka, kas on amordipatju ka teisi vaja, aga no see on väike asi nagunii.
Muud pmlt polegi.

Kas need amordid mis õhkvedrustusega on ei suuda hoida? Küsin kuna ise tahan ära vahetada. Lihtsalt niisama sest talvel viskab häiresse ja kui juba hakkaks kakkuma kompressorit laiali et kuule kuivatada siis võtan kõik süsteemi maha.