Küsimus siis selline et mis vahe on automaadi ja manuaali immo plokkidel?
natuke sobrasin ka wds-is ringi...
nimelt siis vahetasin autodel omavahel immod ja ajud ära,et enda autole jääks kõik originaal võtmed...automaadile panin manuaali immo ja läheb ilusti käima kõik tiptop,aga manuaal ei lähe automaadi immoga käima millegipärast...vaatasin automaadil tuleb mõni juhe rohkem immo plokki,seal mingi käigu anduri juhtmed lähevad sisse,kas sellest muud moodi jagu ei saa kui immo plokki kodeerida,et ta enam ei arvaks et automaadi masina peal on.
alguses mõtlesin et seal juhtmes vb lihtsalt,kas + või -,
et vean sinna uue juhtme,kuid kui testriga vaatasin siis seal 0,9 volti voolu sees,seega vist niisama juhet ka vedada ei saa..:S
e39 ews ehk immo
e39 ews ehk immo
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
Re: e39 ews ehk immo
Automaat käigukastiga käib EWS-ist läbi Käigukangi L2 signaal. Ehk siis kas P või N signaal, et auto käivituks. Manuaalil seda pole kodeeritud. Kui Tallinnasse satud võin paari minutiga sul EWS-i ümber kodeeerida. Samuti peaks sama signaal jooksma püsika ajusse.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e39 ews ehk immo
niisiis teema lukku,piisaski kodeerimisest...igaljuhul asi toimib nüüd ja tänud eelnevale kasutajale,kes aitas selle asja ära lahendada!! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.