Autoks siis alguse otsa e39. Tuledel on dc märgistus ja pesurid on ka olemas. PIrnid on sees need imelikud, millel on tagumine osa plastikust ja keerab alla. Sama pirnid sama pistikuga, mis läheb xenon ploku külge. Nüüd siis küsin, mis markeeringuga xenin pirnid lähevad sinna tuledesse ja mida mul veel on sinna vaja`? Universaalsed plokid on juba olemas. Ilmselt vaja ka mingisuguseid üleminekuid?
Kuskil netis nägin müügis kogu kompotti , aga ei mäleta enam kus.
Kas see on "õige asi" asi `1? Sel peaks taga olema siis juhtmed.
Või siis d2 pirn + siis on vaja mingit sellist juhet: ja võru?
E39pfl xenoni paigaldus.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
E39pfl xenoni paigaldus.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: E39pfl xenoni paigaldus.
Tegelesin uurimistööga. Praegu on pirniks hb4 lähikates ja hb3 kaugtuledes.
Nende vahe on siis pistikute erinevusja võimsus 51vs60W. Muidu pistikud on samad , aga hb4 on 1 nagaga ja hb3 kahega. Et ei saaks kogemata valesse auku panna.
Originaal xenonis käib siis ilmselt d2s pirn+ sinna siis võru ymber ja siis selline juhe, nagu originaalis.
Kui aga ei viitsi jagada igasuguste võrude ja lisajuhtmetega, siis on lihtsam osta hb4 xenon pirn . Hb3 ja 4 pirni pistik on sama mis enamlevinud xenon plokkidel.
Prooviks viskasin enda miski vanad plokid tule pistikusse ja isegi veateadet ei näita.
Selles suhtes Plug&Play. 1997-2001 masinatel ei pea olema pesureid, ega kõrgusregulaatorit. Minu autol on olemas pesurid, aga puudub reguleerimise automaatika. Samas on self leveling suspension,seega vast pole hullu.
Dc märgistus olemas ja seinale näidates on valgusvihk õige kujuga.
Nende vahe on siis pistikute erinevusja võimsus 51vs60W. Muidu pistikud on samad , aga hb4 on 1 nagaga ja hb3 kahega. Et ei saaks kogemata valesse auku panna.
Originaal xenonis käib siis ilmselt d2s pirn+ sinna siis võru ymber ja siis selline juhe, nagu originaalis.
Kui aga ei viitsi jagada igasuguste võrude ja lisajuhtmetega, siis on lihtsam osta hb4 xenon pirn . Hb3 ja 4 pirni pistik on sama mis enamlevinud xenon plokkidel.
Prooviks viskasin enda miski vanad plokid tule pistikusse ja isegi veateadet ei näita.
Selles suhtes Plug&Play. 1997-2001 masinatel ei pea olema pesureid, ega kõrgusregulaatorit. Minu autol on olemas pesurid, aga puudub reguleerimise automaatika. Samas on self leveling suspension,seega vast pole hullu.
Dc märgistus olemas ja seinale näidates on valgusvihk õige kujuga.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E39pfl xenoni paigaldus.
Kõigil Xenonite kasutajatel peavad olema pesurid?! Olen juba ülevaatuses sõdinud sellel teemal, lootusetu.
Re: E39pfl xenoni paigaldus.
Ei pea olema kõigil. Siis tuleks teha kaebus Maanteeametile, kui ülevaatuspunkt ei ole pädev.st3v3n kirjutas:Kõigil Xenonite kasutajatel peavad olema pesurid?! Olen juba ülevaatuses sõdinud sellel teemal, lootusetu.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: E39pfl xenoni paigaldus.
Lugesin just, et 96-00 ei pea olema. Keegi kuskil siin foorumis tõi ka vastavad seadusepunktid välja.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa