1. leht 1-st

525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 14:04 42
Postitas deferender
Ossin siis eelmine nädal omale Bmw sai mõnda aega teist autot omatud aga süda ihkas bmw-d tagasi ja õieti ihkas. Bmwl oli vasakpoolne kuullaager ikka korralikult läbi, sai siis eile see ära vahetatud. Katsusin nii teha, et andurit lahti ei võta, sain siis kõik korda. Aga siis läksid ABS ja ASC tuled põlema. Enne seda vahetust oli kõik korras, ei põlend miski. Küsimus siis nüüd selline, kas ma pean uue vasakpoolse anduri soetama või lihtsalt piisab veateate kustutamisest?! Ma ise pakun välja, et veatete kustutamine ja peaks korras olema. Kõik kellad, spidomeeter jne töötavad ainuke mis on, et spidoka kiirust loobib natuke üles vahest.On kellelgi samalaadne kogemus old ja mis siis lõpuks teha tuli, et korda sai? Küsiks juba siis ära, kas keegi Lääne-Virumaal oleks abiks mulle asja korda tegemisel? Ma ei taha uskuda, et nüüd kohe andur läbi selle kuullaagri vahetuse pärast. Oleks väga tänulik kui keegi aitaks, kel oleks vahendid millega saaks veateate kustutada.

Lugupidamisega,

Ivor.

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 15:35 33
Postitas Mart_L
Laagri ostsid originaali? Vähemalt enamus(v.a. SKF, mis ilusti töötas) b-osa rattalaagritega võid E39 puhul küll kuskil suurvee ääres lutsu visata kuna nendega on pidev ABS-i probleem pärast :idea:

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 16:07 34
Postitas deferender
Ma nüüd laagri nimetust nimodi öelda ei oska aga ostsin valikutest kallima laagri. Laager maksis üle 55 euro, aga oli tunduvamalt odavamaid laagreid aga võtsin jah kallima. Toote nimi on märgitud Rattalaager Tag. 1 095 652!

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 17:48 43
Postitas ooDDoo
Eemalda andur ja proovi kuidagi pool mm sügavamale saada se andur siis peaks mõneks ajaks rahu majas olema.

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 19:47 15
Postitas deferender
Ma proovin selle triki ära, aga ma ei saa aru miks see nagu aitama peaks.

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 19:51 48
Postitas Mart_L
Kuna paljudel b-laagritel ei ole ABS-i võru õigel kaugusel/tasapinnas ja andur jääb liiga kaugele :idea: Muidugi, kas see anduri timmimine midagi aitab :?

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 19:59 08
Postitas deferender
Põhimõtteliselt, kui ei aitagi, siis tuleb vaadata uus andur?!?

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 20:00 37
Postitas ooDDoo
Kui andur ise terve siis anduri vahetusega ilma lähemale lihvimiseta sa paremat tulemust ei saa.

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 20:07 26
Postitas deferender
Selge, küsin siis juba ära, lihvima peab siis anduri otsa kitsamaks et läheks sügavamale? teine küsimus ka kohe takka ära, kas sellise veateade eemaldatakse compuutri teel?Ma ise kaldun ka arvama, ei usu et andur nüüd katki.Sest ennem oli kõik ok.
Aga suur kummardus teile, kes viitisvad mind aidata!

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 20:17 40
Postitas ooDDoo
ei anduri otsa ära mitte mingil juhul lihvi

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 21.04.2013 20:43 06
Postitas Mart_L
Süsteem hakkab ise uuesti toimima ja veateade kustub ise peale vea kõrvaldust :idea: Nii et peale rikke kõrvaldust ei pea kohe arvuti järgi tormama.

Re: 525 TDS E39 98a Kuullaagri vahetuse tagajärjed.

Postitatud: 23.04.2013 23:16 43
Postitas arnis
Vanematel E39'tel hakkavad juhtmed pistiku juures väsima. Võimalik, et peale väntsutamist andis ühe otsa.