E39 tagumise stabika otste vahetus.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Igor_K
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 18.08.2006 19:09 23
Asukoht: Tallinn

E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas Igor_K »

Millise võtmega/mis nipiga saab ligi tagumise stabika kondi alumisele mutrile?
Kas kanalil on ligipääs parem, kui tungraual rippudes?
E39 525tds
rinu
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
Peamine sõiduk: E39 520
Asukoht: Rakvere, Tartu

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas rinu »

Mul on see töö reedeks plaanitud. Ja kanali peal. Auto tõstuki peal oli siis küll ei näinud ette, et probleemi tekiks.

Tungraud on hädaolukordadeks, mitte auto remontimiseks.
Kasutaja avatar
Igor_K
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 18.08.2006 19:09 23
Asukoht: Tallinn

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas Igor_K »

Kui vahetatud, jaga muljeid.
Lihtlabase padrunvõtmega naljalt ligi ikka ei pääse.
E39 525tds
rinu
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
Peamine sõiduk: E39 520
Asukoht: Rakvere, Tartu

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas rinu »

Kahe mutri lahti saamiseks kulus 4 tundi :D
Ülemine väga keeruline polnudki aga alumisele pidi 16 lehtvõtmega lähenema. Ligipääs imeline polnud aga ei saa kurta ka. Kui esimene pool pööret lahti sai keeratud siis edasi käis ainult tühi töö. Liigend liikus mutriga kaasa ja tükk aeg pusisin kuidas seda kinni hoida. Proovisin suure kangiga peale suruda, sest see on varem aidanud. Aitas ka seekord aga mitte lõpuni. Lõpuks lõhkusin liigendid nii palju ära, et nägin, et sinna annab 16 lehtvõtme vahele pista kinni hoidmiseks. Peale seda enam kaua ei läinud.
Pilt
Pilt

Kurb on see, et kriuks tagasillas ei olnud selle süü. Kont oli täiesti läbi, ega see asendamine halba ka ei teinud. Aga eesmärk oli kriuksust lahti saada.
avicii
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 09.02.2012 11:39 59
Peamine sõiduk: 530d
Asukoht: siinseal

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas avicii »

Kriuksuvad ja krääksuvad ju silikoonpuksid. Õlita ära mingi hea roniva õliga.
Kui sa seda muidugi veel ei teadnud.
rinu
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
Peamine sõiduk: E39 520
Asukoht: Rakvere, Tartu

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas rinu »

Millised need silikoonpuksid välja näevad? Keegi ei taha väga seletada kust ma nad leian.
avicii
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 09.02.2012 11:39 59
Peamine sõiduk: 530d
Asukoht: siinseal

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas avicii »

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... uspension/" onclick="window.open(this.href);return false;

Detail nr. 2. Mõlemal pool siis neid 1 tk.
rinu
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
Peamine sõiduk: E39 520
Asukoht: Rakvere, Tartu

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas rinu »

Teemasse puutuv pilt:
Pilt

Võetud sealt: http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal siis seletatud minu arusaama järgi selle kurja kriuksuva silikoonpuksi vahetus. Stabikakont käib seal nagu muuseas, üks väike vaheetapp.

E: Silikoonpuksi leidsin üles, seal üks kumm on praoga ja lasin sealtkaudu mõnuga WD40 sisse. Kriuks on kadunud nagu võluväel. Eelnevalt proovisin seda kohta ka lihtsalt õliga kasta aga siis ei toiminud.
Kasutaja avatar
Igor_K
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 18.08.2006 19:09 23
Asukoht: Tallinn

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas Igor_K »

Tänud põhjaliku pildimaterjali eest!
Rattad maas on asjale ikka vist vähe parem ligipääs.
Pean hakkama kanalit kaevama :D
E39 525tds
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.

Postitus Postitas arnis »

Saab läheneda ka padruniga. Kui veovõll ette jääb, võib autosse telliskive
panna vms. Vana eemaldamisel ei pea olema ettevaatlik muna kinni
hoidmisega, aga uue kondi paigaldusel tuleb veenduda, et liiga jäme
lehtvõti muna kaitsekummi pingutusseibi maha ei pigista randilt.
TRW omadel on võimalik seda teha, siis tuleb maha võtta, seib tagasi
panna ja uuesti keerata, vahepeal võib lehtvõtit õhemaks käiata :D

*nivooamortide puhul võimalik padjad alla lasta, kas diagnostikaseadmega
või vooliku avamise meetodil.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta