1. leht 1-st

e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 10.05.2013 15:00 49
Postitas fildeo
Sõidan nii et näiteks 3mas on sees pöörded kuskil 1600rpm ja kui klots põhja vajutada viskab algul sahmaka tagant ja siis algab minek.
Milles probleem võib olla ? Olen kuulnud et kõrgsurvepumba viga võib olla , on selline sümptom ka et soojalt läheb maru pikalt käima. Pole veel diagnostikasse jõudnud , et äkki kellelgi siin sama jama olnud :(

EDIT: tegemist siis m57 moto, 120kw , 2002a. Hiljuti vahetatud kõik filtrid ja õlid ( k.a. karteri tuulutus filter )

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 10.05.2013 15:30 36
Postitas Aular
No kui soojalt vägapikk käivitus on siis enamasti on kõrgsurvepump ikkagi.
Tean muidugi juhust kus vend vahetas enda pumba ära ja ikka sama jama , tegelikult olid pihustid kusenud hoopis.

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 12.05.2013 17:09 47
Postitas kekuleku
Sellel mootoril üldiselt pumba probleeme pole nagu vanal tdsil. Viga vast pihustis.Pikk käivitus vast pihusti ülevoolust.

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 16.05.2013 10:25 12
Postitas fildeo
Niisis vahepeal sain diagnostikakaabli endale . sai veits vigu tuvastatud. Algul näiteks auto käivitamisel on vahest " RAIL PRESSURE TOO LOW" viga. Mis on küll ajutine kuid mis võib viidata kas pumba veale või siis Anduri veale. Pidevalt seda viga ei tule, kuid paar koda viskab nädalas seda.
Teiseks üks pihusti tagasivoolu väärtus on tõesti üle 1.00 jälle, olen kuulnud et üle 1.00 viitab jukerdavale pihustile. Teised jäid normi piiridesse, 0-1 ja kaks tükki olid miinuses mis peaks siis jukerdava kaasa aitamine olema.
Kolmandaks, Äkki keegi teada mees oskab mulle siin öelda palju peab olema põhjaaluse etteande pumba surve, ja palju ta võib kukkuda kui gaasi põhja vajutada. Ühtlase tempoga kulgedes oli väärtus kuskil 3.6-3.7. Vajutan gaasi põhja... kõrgsurvepumpa surve tõuseb, etteande pumba surve langeb kuni 3.00 ja siis saab käik otsa , kõiguvahetusega tõuseb korra üles ja jälle langeb. Siit ka minu poolne küsimus et kas see peabki nii olema? Ideeaalis võiks ju nii olla et etteande pumpa surve on pidevalt ühtlane.

Tänud ette
Fildeo

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 16.05.2013 10:53 10
Postitas hansu
Etteandepump peaks tühikäigul hoidma 3.9-4.1 ja põhjagaasiga mitte alla 3.5
Must suits kiirendamisel võib olla tingitud sisselaske õhulekest. Endal kogemus et kui jäi üks kolle polt lahti, siis igal gaasi vajutusel viskas tahma välja.
Minu teada pihustite piiriks loetakse 2, ehk kui on 2 või rohkem siis ei tööta korralikult.

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 16.05.2013 15:06 56
Postitas fildeo
Kollet puutunud ei ole. Samas tuleks siis äkki turbo lõdvikud üle kontrollida .
Ja ette ande pump Nelja lähedale ei jõuagi, nii et võib viga siit otsida ma usun

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 16.05.2013 16:01 02
Postitas hansu
Lõdvikud ja nende ühendused kontrolli üle. Samas võib kolles pragu olla, lekke koht peaks natuke õline olema.

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 21.05.2013 11:12 13
Postitas fildeo
Lõdvikud korras kõik, puhastasin juba ühe hooga egri klapi ka ära ikka sama jama , samas tundub et koldel on natuke kahtlased mõned nurgad. Aga töötava mootoriga tuuritades ei tõmba ega lükka õhku seda kaudu. Eile ilmnes selline olukord korra kus ei läinudki tööle esimese võtme keeramisega. Teise korraga käivitus probleemiteta. Eks need soojad ilmad ajavad selle pumba õhtale ära ka varsti

Re: e39 525d viskab algul musta suitsu siis läheb.

Postitatud: 21.05.2013 16:46 29
Postitas kalju24
Terve, analoogsed vead oli ka minu 530D peal.
Etteande pumba n2idud olid samad nagu sul, n2dal sain s6ita ja 6htal ta oligi omadega.
Kuigi ei tea kaua enne seda oli see pump selliste n2itudega s6itnud.