1. leht 1-st

K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 00:46 46
Postitas Allan123
Tervist.

sai endale soetatud e39 aastaks 2000 millele mingi debiil oli tellinud pliidi nuppudega :mrgreen: kuna auto ise korralik jne siis plaanis see vahetada nuppude vastu.äkki keegi räägiks lähemalt mis kus kuidas või on äkki kellelgi mõni õpetus


Ettetänades

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 09:41 59
Postitas patrik
Kui mina tellisin endale auto siis spetsiaalselt valisin pliidinupud. Selleks et oleks mugav kiirelt valida kliima seaded ja ka hinnalisa ( pluss 10 000 eeku) pärast.
Pigem on debiil see, kes valib pliidinuppudega auto, teades et talle on vaja kliimaautomaatikut.

Vahetada tuleb kõik mis on seotud kliimaga, alates jahutusvedeliku voolikute süsteemist lõpetades ahju vahetuse ja auc sensori, solar sensori! Juhtmestiku, kliimaklappide jne paigaldusega.

Just sai ühele x5- le tehtud. Maksma läks tal umbes kilo euri. Varuosad (kasutatud) olid sellest vaid väike osa

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 09:46 44
Postitas Aular
Seda on suhteliselt mõttetu teha , parem osta juba kohe siis kliimaautomaatikaga e39.
Kuigi ma kujutasin ette , et läheks rohkem maksma kui kilo euri.

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 10:07 48
Postitas arnis
Tean jah, et pliidinuppude eelis peaks olema "kiire valimine",
kuid automaatika ainuke eelis peaks olema "mitte valimine" :D
Olen lugenud, kuidas mõnda foorumikaaslast häirib, kuidas
küll ta klõbistab temperatuurisätteid edasi-tagasi, nii nii halb.
Suvel tahad kiiret jahutust, vajutad MaxCooling, talvel vaja
kiiresti klaasid puhtaks, vajutad Defrost. Vajutates Auto taastub
algrežiim. Temperatuuri valik ei tohiks kunagi olla midagi muud
kui 18-22 valiku juures.
Pliidinuppudega eelis on tõesti see, et esiteks saab näiteks väga
kiiresti puhuri välja lülitada ja teiseks, kõvasti odavam variant.
Siiski ei tasu unustada, et ka pliidinuppude variandiga on tegu
poolautomaatse süsteemiga, kus temperatuuri reguleeritakse
automaatselt.

Teema algatajale teadmiseks, et paneeli vahetamine EI ole
asi, mida E39 puhul on mõistlik/inimlik teostada.

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 10:47 55
Postitas Allan123
ok..panen kõrva taha

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 13:28 21
Postitas hansu
patrik kirjutas:Kui mina tellisin endale auto siis spetsiaalselt valisin pliidinupud. Selleks et oleks mugav kiirelt valida kliima seaded
Lihtsal huvipärast küsin et mida sa seal koguaeg sätid ja milleks?

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 23.05.2013 23:59 44
Postitas arnis
Tegelikult on täiskliimal selline väga kift asi sisse programeeritud, mida vähesed teavad.
Nimelt kliimaautomaatik aja möödudes ISE muudab vahepeal temperatuuri, et ei tekiks
ühtlase temperatuuri "väsimust". Ma ei tea, kas ka pliidinuppude paneelil on see progretud.

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 24.05.2013 23:42 31
Postitas Allan123
tegelt tahtsin teada kas ma saan asendada ned pliidikad selle nupopudega paneeliga..see kas ta automaat või mitte see mul savi.peaasi et külm soe kont ja see pisike display toimiks

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 25.05.2013 02:00 04
Postitas arnis
Kahjuks ei saa ka seda. Automaatika taga on ainult juhtmed,
pliidinuppudega aga vändatakse trosse. Kuigi praegusel juhtumil
ainult ühe nupuga, kuid ka see on juba palju.

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 25.05.2013 18:19 31
Postitas patrik
Pliidinuppudega ei vändata trosse e39-l
Seda teeb stepmootor

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 25.05.2013 18:48 33
Postitas Allan123
e39 on jah elektriline mitte tross! sauel igor ütles et põhimõtteliselt saab küll et bolt on.tahtsingi teada kas keegi on seda teinud või mitte..peaasi et saaks külma/sooja reguleerida.kõvemini vaiksemini ja ka konti tööle panna.polegi tahtnud auto kliimat vaid tahtsin lihtsalt teada kas saab selle teise nuppudega ploki sinna ette toimima

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 25.05.2013 18:59 32
Postitas Tauri_J
Kui ma ei eksi oli e46-l see retrofit mingi 200 euri kanti UM-is.

Seal ei olnd sees kliimapaneeli vist, muu oli olemas.

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 26.05.2013 10:26 39
Postitas Allan123
kas keegi on selle läbi teinud? ja oskaks äkki mingi diy panna :)

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 26.05.2013 17:54 24
Postitas Aular
Allan123 kirjutas:kas keegi on selle läbi teinud? ja oskaks äkki mingi diy panna :)
Vaevalt , et keegi sellisest lollusest diy on teinud.
Nagu sulle öeldi , siis on see kulukas ja mõttetu ettevõtmine .

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 26.05.2013 19:01 36
Postitas Tauri_J
Kunagi otsisin e46 diy ja otsides leidsin e39 oma. Oli palju mahukam kui e46-e oma. Ei oska öelda küll millepärast :D

Pealegi oli see saksakeelne aga tundus väga põhjalik olevat.

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 26.05.2013 20:57 08
Postitas Allan123
miks see on lollus?seleta mulle ära.kui ma tahan nende pliidikate keeramise asemel nuppe vajutada on lollus? asi selles et sain juba vastuse enda küsimusele,et see on teostatav väga lihtsalt.Võib selle teema lukku panna

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 26.05.2013 22:37 07
Postitas saiko
Allan peab vist köögiga edasi sõitma :shock:

Re: K: e39 pliidinuppude asendamine

Postitatud: 27.05.2013 09:23 48
Postitas patrik
Kui panna kliima paneel, ei hakka õhku reguleerima üles-alla-keskele sest nelja stepmootori asemel on üks. Sellel on erinevad asendid mis tagavad selle, et spetsiaalne ratas lükkab erinevaid hoobasid, mis omakorda avavad ja sulgevad klappe mis reguleerivad õhuvoolusid. Automaatikul on iga klapi jaoks mootor, mis need avab ja sulgeb. Et töötaks, tuleb vahetada kogu ahi.