1. leht 1-st

E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 02.07.2013 21:24 31
Postitas maarekl
Mis teha selle rattaga nüüd? Kas keegi on neid kinni ka keevitanud? Orginaal osa 440.- ja b osa ka alla 200.- pole leidnud.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 02.07.2013 21:54 10
Postitas Rist0
Need B osad ei pidanud hästi kestma,Eero teadis rääkida,jäigaks teha ma ei usu,kardan et võib seal äkki vibreerima hakata :roll:

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 03.07.2013 00:40 24
Postitas eero
Selle ratta mõte pole lihtsalt rihma ringi ajada. Ega teda muidu sellisena ei tehtaks selle asemel et treida igavesti kestev rauast seib.

Kui seda kummiosa pole, siis hakkab rihm peal laperdama. Ehk siis peab ratas leevendama vibratsiooni. Kui RealOEMist või kust iganes, kuhu sul ligipääs on loed, siis näed ka, et asja nimi on vibration damper.

Odavatel ratastel on see kummiosa peenike/jäik ja vibratsiooni summutav omadus puudub. Paljudel vuhvlitel ongi täisrauast ratas ja kummirõngas nagu potjomkini külal ainult esiküljele sissetreitud soonde surutud. Ostad sellise, siis ostad heal juhul alles peale esimest paari kilomeetrit õige järgi. Kui veab siis viskab ainult rihma maha, mitte ei tule ratas otsast ja ei lenda radikasse või kuhugi ägedasse kohta (<- on juhtunud).

Orikat ei pea ostma kui bemmi märk detailil tähtis pole. Toodab seda bemmile Corteco. Seda saab. Ja Gatesi pakis on ka sama asi. Hind on sadakond euri soodsam mõlemal, millel rohkem millel vähem. Asi ise 1:1 orikaga.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 03.07.2013 22:36 45
Postitas maarekl
ma proovin siiski swagi ja kui ei sobi siis läheb corteco, saan odavamalt, mis eero pakkus!

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 04.07.2013 00:53 17
Postitas eero
Pole tänu väärt

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 04.07.2013 08:42 03
Postitas maarekl
eero kirjutas:Pole tänu väärt
Tänud ikka!!!

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 05.07.2013 18:04 11
Postitas maarekl
Nüüd siis swagi kinni ja läheb nädalavahetusel corteco oma peale...eero jutt õige. swagi oma viskab nõksa, samas kui pöördesse ajada, siis kaob viskamine ära, kuid annnab mootorile vibrat. Isegi naine sai aru, et asi pole täitsa sama mis enne (ta mul juba nii hästi ära treenitud :P)

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 08.07.2013 09:44 45
Postitas eero
Tühikäigul avaldubki see. Ja käivitamisel ja mootori seiskamisel.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 08.07.2013 12:56 13
Postitas maarekl
Käivitamisel ja seiskamisel ei saanud nagu aru. Aga jah tühikäigul ja kui pöördesse ajasin auto siis oli ikka selline vibra ja põrin autos, et mul nainegi sai aru,et auto pole enam endine! Corteco oma paistis orginaal olevad, ainult kood maha lihvitud. Päris samasugune polnud, nagu algupärane. Kummi paistis juba rohkem olevat ja tagant pool olid augud puuritud, kas kerguse või ma ei tea millepärast.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 11.07.2013 19:10 44
Postitas active steering
2aastat tagasi oli Atlant oü
corteco 275euri ...

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 11.07.2013 21:59 49
Postitas maarekl
No ütleme nii, et ma sain alla 250 nõksa. ;)

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 11.07.2013 23:05 37
Postitas kossur
kas jutt käib siis leevendusrattast ? Või see on teine asi ?

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 12.07.2013 08:47 43
Postitas sigaelmar
Jutt käib väntvõlli rihmarattast, millel on leevendi sees.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 12.07.2013 19:34 44
Postitas maarekl
sigaelmar kirjutas:Jutt käib väntvõlli rihmarattast, millel on leevendi sees.
just!

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 19.07.2013 08:16 00
Postitas marks
Kadus vibra ära Corteco rattaga?? endal sama jama vibra käib läbi eriti tunda on kusagil 1000 pöörde peal.algul mõtlesin, et ka asi rihmarattas a corteco oma proovides sama seis.nüüd mõistus otsas :lol:

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 19.07.2013 16:05 41
Postitas maarekl
Minu arust kadus küll, aga kuidagi võõras ikka auto hetkel, nagu hakkaks dpf ära minema ja pole ammu põletust ka toimunud.!

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 19.07.2013 20:50 24
Postitas Ma®tin
marks kirjutas:Kadus vibra ära Corteco rattaga?? endal sama jama vibra käib läbi eriti tunda on kusagil 1000 pöörde peal.algul mõtlesin, et ka asi rihmarattas a corteco oma proovides sama seis.nüüd mõistus otsas :lol:
Diagnostist kuskil asjalikus kohas oled käinud? Pihustid jms asjad võivad ka seda täitsa vabalt põhjustada. Samuti mootirpadjad, käigukast jne.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 20.07.2013 09:11 10
Postitas marks
diagnost tehtud.pihustid kõik normis.mootoripadjad ka ok.käigukasti kohapealt läheb järg nädal kontrolli.kuigi asi tühikäigul eriti tunda (ei tea kas on kastist ikka)

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 17.10.2013 18:10 27
Postitas kossur
Millega rihmaratas endast märku annab kui hakkab ära väsima ?

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 17.10.2013 18:23 47
Postitas TiitR
marks kirjutas:diagnost tehtud.pihustid kõik normis.mootoripadjad ka ok.käigukasti kohapealt läheb järg nädal kontrolli.kuigi asi tühikäigul eriti tunda (ei tea kas on kastist ikka)
Kas vibra sees vaid kui käik sees? Kui jah, siis käimari turbiin (lukustus) ka 1 võimalikest varaintidest.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 20.10.2013 20:56 13
Postitas kossur
kossur kirjutas:Millega rihmaratas endast märku annab kui hakkab ära väsima ?
Ootaksin lahketelt vastust.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 20.10.2013 21:37 04
Postitas maarekl
minul ei andnud kuidagi. üks päev lihtsalt kadus korraks hooti roolivõim tagant ja siis tuli kärsakat ka.

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 20.10.2013 21:45 50
Postitas kossur
maarekl kirjutas:minul ei andnud kuidagi. üks päev lihtsalt kadus korraks hooti roolivõim tagant ja siis tuli kärsakat ka.

Kas võib midagi juhtuda ka kui järsku annab järele rihmaratas ?
Või peab selle probleeme ennetavalt ära vahetama ?

Re: E61 Rihmarats andis otsad.

Postitatud: 20.10.2013 22:26 18
Postitas maarekl
ei, kui pappi üle, siis vaheta ikka enne :D . Vaevalt midagi juhtub, kui palju ei sõida. see pole mingi hammas rihma värk. aga jah kui rihmaratas ringi ei käi siis seisavad, roolivõim, genekas, veepump, kondi pump. Kõige hullem vast ongi, kui kaob veepump tagant, see võib mootorile liiga teha. Muidugi ka rool pole just eriti kerge, eriti kui laia rehviga sõidad.