1. leht 1-st

E39 523i mure keema minemisega.

Postitatud: 06.08.2013 20:10 41
Postitas -Rainer-
Tere, tean, et selliseid teemasid siin küll ja veel aga ei leidnud nendest vajalikku infot. Autoks E39 523i 97a.
Mure siis selles, et hiljuti vahetatud radikas, termostaat, veepump, viskosidur ja loomulikult õhutatud aga ikkagi läheb mootor sõites peaaegu keema näiduki järgi. Mahlad segamini ei ole ja valget suitsu tagant ei aja. Oskab keegi midagi soovitada või pakkuda? Mõistus otsas juba!

Aitäh

Re: E39 523i mure keema minemisega.

Postitatud: 06.08.2013 22:30 53
Postitas ohu.pall
Endal t6pselt sama mure e39 2,3 bensuga. Äsja vahetati veepump, öhutati systeem ning kontrolliti termostaat. nüüd n6dal hiljem k6igub temp 90-98 vahel ning seda mingi aja tagant. kord t6useb 98c-ni ning langeb peagi 90peale

Re: E39 523i mure keema minemisega.

Postitatud: 07.08.2013 00:00 55
Postitas arnis
Rainer, mis on kütusekulu ühtlaselt 50-ga sõites ja ühtlaselt 90-ga sõites.
Kirjuta kütusekulu, õhutemperatuur õues ja see temperatuur, mida auto näitab.

Proovi temperatuur täpselt teada saada varjatud menüüst.
Foorumis on selgitatud E39 varjatud menüü. Kui inglise keelt oskad, siis googeldades
E39 hidden menu ja leiab õpetusi, kuidas lugeda. Temperatuur on test7 all.

Kui see ka selge, siis ütle, kui palju kütust võtab auto kohapeal seistes ilma konditsioneerita,
test 4.1.
Kui bensiinimootorile on haiget tehtud, siis kõver plokk põhjustab ikkagi palju palju jama.