E34 probleem 525tdsa 93a

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

E34 probleem 525tdsa 93a

Postitus Postitas omre »

probleem nimelt selles et kui hommikul käivitan on käivitus suhteliselt pikk ja kui käima läheb on pöörded ainult 400-500 ja siis sureb välja ja nii umb neli viis korda enne kui tööle jääb.
ja see ei ole veel kõik lisaks sellele minekut ei ole üldse külmast peast eriti kui soojaks läheb siis hakkab natuke paremini liikuma aga ikka mitte nii nagu peaks? ratast ringi tõmmata on praktiliselt võimatu
äkki oskab keegi nõu anda või on puutunud kokku sellise probleemiga.
ise olen värske diisli omanik ja ei ole nende probleemidega eriti kokku puutunud. ette tänades :)
Kasutaja avatar
Tomm
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 11.05.2005 22:30 03

Postitus Postitas Tomm »

Vaata kas paagisisene pump töötab , kas paagisisene filter on puhas , vaheta diisli filter , pane keemiat paaki ja sõida . :)
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

kütuse filtri vahetasin küll ära aga paagisisest pumpa ei ole veel kontrollinud homme proovin kui tõesti on ainult selle viga on küll hea. :)
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

ärge ajage inimesi segadusse, paagis pole mingit filtrit, seal ainult jämedakoeline sõel.
F01 :)
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

Tomm kirjutas:Vaata kas paagisisene pump töötab , kas paagisisene filter on puhas , vaheta diisli filter , pane keemiat paaki ja sõida . :)
Kui midagi ei tea võiks parem vait olla !
Kasutaja avatar
mätas
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 04.07.2004 11:32 40
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mätas »

Paagis igaljuhul sõel on täitsa olemas ja sõel võib ka sitane olla. Igaljuhul on soovitatav ka seda kontrollida.
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

paagisisene pump vahetatud ja... ei midagi ikka kõik samamoodi mitte mingit muutust.
ise kaldun arvama et juht pihusti ei tööta korralikult võihoopis hullem teema kõrgsurvepump hakkab õhtale minema???
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Muidugi võib ka pump kutu olla aga siiski tundub asi olema võimalik ka muudel põhjustel. Kuna pump kõige kallim, siis soovitan soojalt kontrollida:
1. õhu olemasolu ennem kõrgsurve pumpa ja peale filtrit. (õigemini selle puudumist mullide näol)
2. Paagi pumba töötamist (see peaks kütet lööma sama kaua kui eelsüüte küünalde kontrolltuli põleb)
3. Eelsüüte küünalde korrasolekut (äkki töötab mootor vaid osade silindritega külmalt?)
4. Küttepaagi filtri (sõela) viga see 99% pole. sealne probleem annab tunda pigem maksimaalvõimsuse kadumises pikemal raskel veol
5. Alati tasub sõita enne talve paar paaki vee ärastaja/vaikude lahustaja lisandit kasutades paar paagitäit. Tihti aitab see ka pisemate pihustiotste ebakorrapärase töö puhul

Kahjuks puudub Eestis 100% usaldatav diislite kontrollkeskus. KURB!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

eelsoojendus küünlad kontrollitud töötasid 100%
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

tundub et keegi ei ole sellise probleemiga kokku puutunud :(
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

probleemi lisaks veel see et kui veits aega sõita autoga läheb minek tunduvalt paremaks ehk siis kui kast soojaks läheb äkki kasti õli liiga paks :D
ja üleüldse kust saaks kasti õlitaset kontrollida mina ühtegi õlivarrast peale mootori oma ei leia kapotialt.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mul ka automaatkast külmast peast liigub tunduvalt halvemini
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

täna lisaks kõigele muule otsutas veel auto lihtsalt keset ristmiku välja surra õnneks veeresin üle :)
aga tegelt ajab see auto juba mul s... keema üks jura teise järel
pärast muidugi enam käima ei läinud kah nii et homme hakkan seda probleemi veel lahkama et mis juhtus siis :(
vasja1
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 10.12.2005 17:02 20

Postitus Postitas vasja1 »

küttepump pidavat siis õhtale hakkama minema kui soojast peast hästi ei käivitu. autol oli jõudu ka vähe, lasin kaant 1mm maha lihvida ja klapid ka loomulikult ära teha- tulemus on kiiduväärt. minek hea, käivitub iga ilmaga ja isegi soojast peast hästi.
525tdsa
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

probleemi ei olegi eriti soojast peast pigem ikka külmalt ja tööle läheb küll aga gaasiandes ei lähe pöördesse hästi talluks nagu kaka sisse seda pedaali kui soojaks sõita siis hakkab natuke paremini liikuma :(
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ailer kirjutas:ärge ajage inimesi segadusse, paagis pole mingit filtrit, seal ainult jämedakoeline sõel.
Ja väga eduliselt läheb see sõel umbe ;)
omre kirjutas:probleemi lisaks veel see et kui veits aega sõita autoga läheb minek tunduvalt paremaks ehk siis kui kast soojaks läheb äkki kasti õli liiga paks :D
ja üleüldse kust saaks kasti õlitaset kontrollida mina ühtegi õlivarrast peale mootori oma ei leia kapotialt.
Seda päris niisama kuskilt vardast ei saagi kontrollida, sinna käib kindel kogus õli ja asi vaska.
Mercedes EQS 450+ 2022
omre
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 31.07.2005 23:02 06

Postitus Postitas omre »

paak seest puhastatud paagisisene pump vahetatud ja vahepeal ütles veel kõrgsurvepumba elektriosa kah ülesse see kah nüüd vahetatud ja reguleeritud kütusefiltervahetatud õhufilter kah vahetatud.
enam nagu ei oska midagi teha :?: peab vist kuhugi diagnosti minema :(
ehk siis raha raiskama :)
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Mul käivitus ka suht pikk, külmalt.
Ütleme 6-7 täispööret.

Seejärel käivitub ning pöörded on 2 sekundit täpselt 500 peal (on tunne, et mõnes silindris tööd ei tehta).
Siis pauhti tõusevad 900 peale ning siis langevad 650 peale ja kõik õige.

Ei oska kuhugi pöörduda.

Kui diagnosti jõuan on probleemid kadunud kuna mootor soe ja puha.

K.
4.8iS
ivo525tds_e34
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14.12.2005 22:04 26
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas ivo525tds_e34 »

mull ka sarnane probleem aga see algas siis kui see suur kylm oli siis ostsin ja panin igasugu lisandeid paaki nii igaks juhuks!nüüd ei taha nagu ka kohe käima minna putterdab tykk aega enne.Enne seda aga läks mingi miinus 16 ilust käima.mull ka algul kylmalt uimane aga see vist peabki nii olema arvan.
simmo
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 18.12.2005 15:13 38
Asukoht: Tartu-Viljandi

Postitus Postitas simmo »

mul suht sarnane mure :(
peale seda suurt külma!
kummaline :(
525 tdsa Touring E34 95a
Õlide ja määrdeainete hulgimüük!
ivo525tds_e34
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 14.12.2005 22:04 26
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas ivo525tds_e34 »

heh...ei tulnud algul selle pealegi,et eelsyyte kyyndlad v6ib ju suure kylmaga läbi lyya kui mitu korda panna,vahetasin endal kyyndlad ära(yks oligi läbi)ja nüüd läheb jälle ilusti käima ka miinus 20!
Vasta