1. leht 1-st

E34 probleem 525tdsa 93a

Postitatud: 17.12.2005 14:10 05
Postitas omre
probleem nimelt selles et kui hommikul käivitan on käivitus suhteliselt pikk ja kui käima läheb on pöörded ainult 400-500 ja siis sureb välja ja nii umb neli viis korda enne kui tööle jääb.
ja see ei ole veel kõik lisaks sellele minekut ei ole üldse külmast peast eriti kui soojaks läheb siis hakkab natuke paremini liikuma aga ikka mitte nii nagu peaks? ratast ringi tõmmata on praktiliselt võimatu
äkki oskab keegi nõu anda või on puutunud kokku sellise probleemiga.
ise olen värske diisli omanik ja ei ole nende probleemidega eriti kokku puutunud. ette tänades :)

Postitatud: 18.12.2005 16:57 13
Postitas Tomm
Vaata kas paagisisene pump töötab , kas paagisisene filter on puhas , vaheta diisli filter , pane keemiat paaki ja sõida . :)

Postitatud: 19.12.2005 00:04 04
Postitas omre
kütuse filtri vahetasin küll ära aga paagisisest pumpa ei ole veel kontrollinud homme proovin kui tõesti on ainult selle viga on küll hea. :)

Postitatud: 19.12.2005 08:18 47
Postitas Ailer
ärge ajage inimesi segadusse, paagis pole mingit filtrit, seal ainult jämedakoeline sõel.

Postitatud: 19.12.2005 08:51 23
Postitas kadakas
Tomm kirjutas:Vaata kas paagisisene pump töötab , kas paagisisene filter on puhas , vaheta diisli filter , pane keemiat paaki ja sõida . :)
Kui midagi ei tea võiks parem vait olla !

Postitatud: 19.12.2005 10:28 42
Postitas mätas
Paagis igaljuhul sõel on täitsa olemas ja sõel võib ka sitane olla. Igaljuhul on soovitatav ka seda kontrollida.

Postitatud: 19.12.2005 20:24 46
Postitas omre
paagisisene pump vahetatud ja... ei midagi ikka kõik samamoodi mitte mingit muutust.
ise kaldun arvama et juht pihusti ei tööta korralikult võihoopis hullem teema kõrgsurvepump hakkab õhtale minema???

Postitatud: 19.12.2005 23:10 40
Postitas vanaisa
Muidugi võib ka pump kutu olla aga siiski tundub asi olema võimalik ka muudel põhjustel. Kuna pump kõige kallim, siis soovitan soojalt kontrollida:
1. õhu olemasolu ennem kõrgsurve pumpa ja peale filtrit. (õigemini selle puudumist mullide näol)
2. Paagi pumba töötamist (see peaks kütet lööma sama kaua kui eelsüüte küünalde kontrolltuli põleb)
3. Eelsüüte küünalde korrasolekut (äkki töötab mootor vaid osade silindritega külmalt?)
4. Küttepaagi filtri (sõela) viga see 99% pole. sealne probleem annab tunda pigem maksimaalvõimsuse kadumises pikemal raskel veol
5. Alati tasub sõita enne talve paar paaki vee ärastaja/vaikude lahustaja lisandit kasutades paar paagitäit. Tihti aitab see ka pisemate pihustiotste ebakorrapärase töö puhul

Kahjuks puudub Eestis 100% usaldatav diislite kontrollkeskus. KURB!

Postitatud: 20.12.2005 23:20 50
Postitas omre
eelsoojendus küünlad kontrollitud töötasid 100%

Postitatud: 23.12.2005 15:19 42
Postitas omre
tundub et keegi ei ole sellise probleemiga kokku puutunud :(

Postitatud: 25.12.2005 14:08 10
Postitas omre
probleemi lisaks veel see et kui veits aega sõita autoga läheb minek tunduvalt paremaks ehk siis kui kast soojaks läheb äkki kasti õli liiga paks :D
ja üleüldse kust saaks kasti õlitaset kontrollida mina ühtegi õlivarrast peale mootori oma ei leia kapotialt.

Postitatud: 25.12.2005 21:47 31
Postitas patrik
mul ka automaatkast külmast peast liigub tunduvalt halvemini

Postitatud: 27.12.2005 22:36 46
Postitas omre
täna lisaks kõigele muule otsutas veel auto lihtsalt keset ristmiku välja surra õnneks veeresin üle :)
aga tegelt ajab see auto juba mul s... keema üks jura teise järel
pärast muidugi enam käima ei läinud kah nii et homme hakkan seda probleemi veel lahkama et mis juhtus siis :(

Postitatud: 31.12.2005 12:29 56
Postitas vasja1
küttepump pidavat siis õhtale hakkama minema kui soojast peast hästi ei käivitu. autol oli jõudu ka vähe, lasin kaant 1mm maha lihvida ja klapid ka loomulikult ära teha- tulemus on kiiduväärt. minek hea, käivitub iga ilmaga ja isegi soojast peast hästi.

Postitatud: 07.01.2006 17:37 32
Postitas omre
probleemi ei olegi eriti soojast peast pigem ikka külmalt ja tööle läheb küll aga gaasiandes ei lähe pöördesse hästi talluks nagu kaka sisse seda pedaali kui soojaks sõita siis hakkab natuke paremini liikuma :(

Postitatud: 08.01.2006 02:28 13
Postitas Viljar
Ailer kirjutas:ärge ajage inimesi segadusse, paagis pole mingit filtrit, seal ainult jämedakoeline sõel.
Ja väga eduliselt läheb see sõel umbe ;)
omre kirjutas:probleemi lisaks veel see et kui veits aega sõita autoga läheb minek tunduvalt paremaks ehk siis kui kast soojaks läheb äkki kasti õli liiga paks :D
ja üleüldse kust saaks kasti õlitaset kontrollida mina ühtegi õlivarrast peale mootori oma ei leia kapotialt.
Seda päris niisama kuskilt vardast ei saagi kontrollida, sinna käib kindel kogus õli ja asi vaska.

Postitatud: 08.01.2006 17:54 54
Postitas omre
paak seest puhastatud paagisisene pump vahetatud ja vahepeal ütles veel kõrgsurvepumba elektriosa kah ülesse see kah nüüd vahetatud ja reguleeritud kütusefiltervahetatud õhufilter kah vahetatud.
enam nagu ei oska midagi teha :?: peab vist kuhugi diagnosti minema :(
ehk siis raha raiskama :)

Postitatud: 10.01.2006 21:14 13
Postitas KristjanT
Mul käivitus ka suht pikk, külmalt.
Ütleme 6-7 täispööret.

Seejärel käivitub ning pöörded on 2 sekundit täpselt 500 peal (on tunne, et mõnes silindris tööd ei tehta).
Siis pauhti tõusevad 900 peale ning siis langevad 650 peale ja kõik õige.

Ei oska kuhugi pöörduda.

Kui diagnosti jõuan on probleemid kadunud kuna mootor soe ja puha.

K.

Postitatud: 28.01.2006 22:24 19
Postitas ivo525tds_e34
mull ka sarnane probleem aga see algas siis kui see suur kylm oli siis ostsin ja panin igasugu lisandeid paaki nii igaks juhuks!nüüd ei taha nagu ka kohe käima minna putterdab tykk aega enne.Enne seda aga läks mingi miinus 16 ilust käima.mull ka algul kylmalt uimane aga see vist peabki nii olema arvan.

Postitatud: 29.01.2006 09:30 14
Postitas simmo
mul suht sarnane mure :(
peale seda suurt külma!
kummaline :(

Postitatud: 09.03.2006 21:51 45
Postitas ivo525tds_e34
heh...ei tulnud algul selle pealegi,et eelsyyte kyyndlad v6ib ju suure kylmaga läbi lyya kui mitu korda panna,vahetasin endal kyyndlad ära(yks oligi läbi)ja nüüd läheb jälle ilusti käima ka miinus 20!