Ikka küttekulu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
lavrenti
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 27.08.2005 22:43 48
Asukoht: Tartu

Ikka küttekulu

Postitus Postitas lavrenti »

Mul on e34 520 90a. ja võtab linnas 20L sajale. Sõidan hästi rahulikult. Käisin diagnostikas, öeldi et ideaalses korras ja miskit viga nagu pole. Pidurid kah peale ei jää. Mulle tundub, et 20 on ikka liiast. Kas oskab keegi nõu anda ses osas?
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Kas tegemist on autom.kastiga masinaga? Endal on küll liitri jagu kangem masin,millega sain ka algusaegadel 20 sajale aga väiksed korrektuurid sõiduvõtetes langetasid kulu oluliselt.
Muidugi 2,0L masina puhul on 20-sajale ilmselgelt liiga palju. :roll:
lavrenti
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 27.08.2005 22:43 48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lavrenti »

Manuaalkast on...
lavrenti
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 27.08.2005 22:43 48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lavrenti »

...külma mootoriga on eriti uimane. Ja vingu haisu on kah külma mootoriga päris parajalt.
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

normaalne oleks POOLE vähem.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ärge halage mehed! Mul ema Fordi nässakas, mis on 1.4l mootoriga võtab tublisti üle 20l/100km. teha pole midagi, sest kere suur ja mootor lahja :S
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

eu usu mina seda juttu... Sul on midagi läbi... käi diagnostikas (korralikus) vb pihustid läbi... lambda...aju... vms..
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

mul 525 m50 mootoriga ja 28L/100 võtab, muidu oli ikka 12L/100, enne lume maha tulekut
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

väga raske jalg muud midagi...
Kasutaja avatar
Mario_Õ
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 03.11.2005 19:52 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mario_Õ »

ei ütleks et mingi rullnokk olen ja mitte päris pentskar kah, norm. sõidan käigud vahetuvad ~2500-3000rpm kandis
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

Külmalt täitsa normaalne.
BMW f31 325d 160kw 2014a
Kasutaja avatar
petzz
Huviline
Postitusi: 817
Liitunud: 11.07.2005 23:43 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas petzz »

külmalt piirajasse lastes siis kül jah...30 litra on juba ebanormaalne.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Teil on mootorid piixus. Ma pole spetsialist ega oska öelda mis seal saba on andnud aga see on jabur. 2l mootor ja 20l/100'le on ikka väga hull.

1,4 mootori jutt on lihtsalt absurd. Seal on kas pool mootorist puudu või on sul suu liiga suur. Suure kere jutt on bs.
priit0001
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 19.10.2005 16:57 18
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas priit0001 »

See on ikka väga ebanormaalne kütusekulu selle võrrimootori kohta.
Eelmine auto oli mul 4,2 liitrise mootoriga mersu, sain ka alla 20l linnas hakkama..
lavrenti
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 27.08.2005 22:43 48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lavrenti »

Ei ole ma raske jalaga. Ja diagnostikas käisin ära Tartus DIAs. Need peaks ju targad vennad olema küll seal.
lavrenti
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 27.08.2005 22:43 48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lavrenti »

....ütlesid seal, et pole ammu nii korraliku mootoriga vana bemmi näinud.
puidukunn
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 13.12.2005 14:15 31

Postitus Postitas puidukunn »

Just täna hommikul lõin kokku oma kütusekulu ja sain 12,4 liitrit keskmiseks! Pool paaki sai sõidetud linnas ja pool maanteel! Mul on 92.a. 525! Eelmine paagitäis ainult linnas ja siis oli 14,5 keskmine!
puidukunn
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 13.12.2005 14:15 31

Postitus Postitas puidukunn »

ah jaa see ka veel ,et mul automaatkastiga massssin!
Kasutaja avatar
Mart
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 27.02.2004 18:56 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Mart »

Mul õnnestub ka linnas 20/100 saada, aga seda 3.0 mootori ja viimasel ajal lühikeste otstega külmas ilmas, nii et pole ime.

P.S. See teema peaks igasuguste võrdluste juures abiks olema.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

MInul on autoks 1994a 520 manuaalkastiga ja kütusekuluks on suvel linnas 10l ja parematel päevadel isegi tiba vähem, maanteel kuskil 8l. Talvel linnas, kui saab rajal ka tiba sõiduoskusi treenitud, siis kuskil 12-13l, maanteel kuskil 9l.
Nii, et ma üldse ei usu, et neil korras 2.0 kuni 3.0 see kütte kulu sinna 20 kanti jääb, sest olen isegi sõitnd nagu eelpool mainitud 4,2l Mersuga ja selle küttekulugi oli märgatavalt vähem, kuskil 14l ja 10 maanteel, seda suvel, talvel 17 ja 12l.
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

´92 525TDSA oli esimene paak käesoleval detsembril 10.3 L/100km
Minuarust suht palju ikkagi...

´94 Nissan Patrol 4.2D Suvel 10, praegu talvel 13 L/100km

Linna andmed... maanteel ei sõida eriti.

K.
4.8iS
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Aga mis meetodiga sa kütusekulu mõõdad? Mul läheb bensu seier ka lõpus väga kiiresti nulli, samas püsib seal päris pikalt. Tankima lähen siis kui bensutuli lõpplikult põlema jääb. Mul on aut. kastiga 525 ja viimane paak lühikeste otstega linnasõidul läks kuluga 15L/100km
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Nu, eks seda niiole kõige lihtsam mõõta, et paned paagi täis, nullid kilomeetri näidu, sõidad tühjaks, paned uusesti täis, vaatad km näitu, teed vajalkud arvutused............ja siis see, mis sealt arvutus tulemustest välja paistab, see peakski enamvähem kütuse kulu olema.......ise olen nii teinud ja ei ole siiamaale eksinud:D
Viimati muutis Holari, 23.12.2005 11:29 04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

KristjanT kirjutas:´92 525TDSA oli esimene paak käesoleval detsembril 10.3 L/100km
Minuarust suht palju ikkagi...

´94 Nissan Patrol 4.2D Suvel 10, praegu talvel 13 L/100km

Linna andmed... maanteel ei sõida eriti.

K.
Mul sõbral on samuti 525TDS ja kütte kulu enamvähem sama, kui mina sõitsin, aga tema on suht raske jalaga jasõidab kuskil 13l sajale:D

Aga see Nissani kulu on küll hea selle auto kohta....
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

ühesõnaga-teie autod on õvasti peetis sellisel juhul.

mina oma peetis M30B34(klapivahed paigast ära,termostaat hetkel jamab ja korralikult soojaks ei lähe) mootoriga linnas 20 sajale ei saa kuidagi kohe.16-18 vahel kulu.maantee 10-12,oleneb,kui külm õues on :D

korras termostaadiga oli 10/100le ja tiba alla(külmkäivitus,30km sõitu,õhtul jälle samamoodi koju).

kunagi tuttaval oli 520 95kw,ja se oli kuuldavasti suvel linnas 14-15 ringis võtnud.kas tõesti liiga raske kere?
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ühe lihtsa asjana tasuks nt ära vahetada pritsele signaali andev temperatuuri andur. Tavaliselt on see kaetud kenakese katlakivi kihiga ja kahtlen väga, kas säärane soojusisolatsioon laseb tal adekvaatset temperatuurinäitu anda.

Aga 1965 välja mõeldud põhilahendusega mootorilt tahta praeguste ilmadega 12 liitrit linnakulu saada kuulub rohkem ulme valdkonda. See lihtsalt ei ole võimalik, rääkige mida tahes.

Kui ikka tehas ütleb linnatsüklis 17, siis vaevalt, et reaalses linnasõidus keegi alla 15 venitab.

Mul oli kunagi 2,8 mootoriga VW-talvel lühikeste otstega ja lumes mütates oli keskmine kulu 22 liitrit sajale. Seejuures oli auto kenas korras.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Nu, eks seda niiole kõige lihtsam mõõta, et paned paagi täis, nullid kilomeetri näidu, sõidad tühjaks, paned uusesti täis, vaatad km näitu, teed vajalkud arvutused............ja siis see, mis sealt arvutus tulemustest välja paistab, see peakski enamvähem kütuse kulu olema.......ise olen nii teinud ja ei ole siiamaale eksinud:D
Nii teen ka mina.
Aga see Nissani kulu on küll hea selle auto kohta....
Jah. Suvel võtan 70 liitrit sisse ja sõidan 700 kilomeetrit. Enam-vähem täpselt.
Talvel on koguaeg nelivedu sees ja külmad ilmad ning keskmine on kõrgem.
Paak ise on visu 80L.

Aga pemmi küttekuluga ma siiski rahul ei ole... lootsin ostes vähemat.
Diisel ikkagi.

K.
4.8iS
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Aare kirjutas:Ühe lihtsa asjana tasuks nt ära vahetada pritsele signaali andev temperatuuri andur. Tavaliselt on see kaetud kenakese katlakivi kihiga ja kahtlen väga, kas säärane soojusisolatsioon laseb tal adekvaatset temperatuurinäitu anda.
Seda varianti olen ka mina mõelnud.
Mingi aeg testisin enda auto õhukulumõõtjat ja siis tahtsin ka temperatuuri anduri takistust mõõta aga ei leidnud üles teist kohe M50B25 mootoril.

Enda auto võtab ~12l/100km linnas, mis peaks olema normaalne aga kuna mõned saavad isegi vähemaga hakkama,
siis mõtlesin et kontrollin kõik ajuga seotud andurid üle, et kas näitavad ka adekvaatset infot.

Edit: Nüüd nägin jooniselt asukoha ära, sisselaske kollektori all.
Mitte just kõige mugavamini ligipääsetav koht.
Kasutaja avatar
pego113
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 31.10.2004 03:42 21
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pego113 »

äkki keegi oskab öelda kus 535-el se temperatuuri andur on :?:
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Ma tiksutan oma M30B30-ga praeguste ilmadega ka ikkagi ca 20L/100 linnas lühikeste otstega ära :roll:

Vahepeal väsisid benavoolikud kaane alla ära, aga peale nende vahetust olulist vahet pole märganud kulus. Mingi tohutu penikoormasaapa vend ka pole, et pedali otsas julmalt elaks :lol:

Peaks varsti küünlad ja benafiltri uuesti veel ära vahetama.
Vasta