1. leht 1-st

e39 525tds,99a, kas piiraja peal?

Postitatud: 24.12.2005 08:21 11
Postitas janek1
jama selline,et eile läksin proovima kiirust ja üle 170-ne, ei lähe.kuni selleni kiirendab ühtlaselt ja kiiresti,aga siis nagu piiraja peal,hakkab vastu jõnksutama.tegu 99,525 tds.automaadiga

Postitatud: 24.12.2005 15:21 33
Postitas Viljar
Aga kaugele tahokas kimab ?

Postitatud: 24.12.2005 17:24 17
Postitas janek1
TAHHOKAS ON 3500 LÄHEDAL

Postitatud: 24.12.2005 17:25 41
Postitas AARE540
Krt ei taha mina küll uskudaa, et 170 peal piiraja on, ma arvan, et isegi diisel-BMWd peaks mingi 210- 220 välja jooksma . Mitte, et see Eesti oludes nii oluline oleks, aga arvan, et siiski seal mingi muu põhjus... Sry kui mu teadmised mind alt vedasid :D

Postitatud: 24.12.2005 18:36 32
Postitas Raino
Soovitan kastile diagnostika teha

Postitatud: 25.12.2005 10:04 00
Postitas kadakas
Kütet ei jätku, vaheta küttefilter?

Postitatud: 25.12.2005 10:42 29
Postitas janek1
kuidas siis väiksematel kiirustel ja suurematel pööretel jätkub?no ei tea.

Postitatud: 25.12.2005 11:12 50
Postitas AARE540
janek1 kirjutas:kuidas siis väiksematel kiirustel ja suurematel pööretel jätkub?no ei tea.
Kusjuures kodanik kadakal võib isegi õigus olla, sõiduauto puhul ei ole seda kogenud, aga rekka puhul on küll nii, et kui piisavalt kütet kätte ei saa, siis kuni 7. käiguni toimib ilusti, aga 8. käiguga puuks. Ja seda tegi ta siis, kui ainult ühenduse vahelt häääääästi natukene lisaõhku võttis. Leke kõrvaldatud, asi toimib. Ka küttefiltriga võib sama fenomen olla. Igaks juhuks võid ju filtri üle ikka vaadata...

Postitatud: 25.12.2005 11:45 13
Postitas kadakas
Kütet läheb vastavalt masina koormusele, õiged kw tulevadki välja alles lõppkiirusel sõites. Kohapeal ja väikestel kiirustel ei ole palju vaja(kütet) et mootorit piirajasse lasta. Aitab ühest sitast tankimisest et küttefilter umbe läheks.

Postitatud: 25.12.2005 13:55 49
Postitas AARE540
kadakas kirjutas:Kütet läheb vastavalt masina koormusele, õiged kw tulevadki välja alles lõppkiirusel sõites. Kohapeal ja väikestel kiirustel ei ole palju vaja(kütet) et mootorit piirajasse lasta.
Suurel kiirusel tuule- ja veeretakistus suurem, see ju suht loogiline ;)

Postitatud: 25.12.2005 14:14 29
Postitas janek1
täna seda filtrit vist ei saa,aga proovin ära,teen filtrivahetuse ja annan teada tulemustest.

Postitatud: 25.12.2005 14:50 26
Postitas kadakas
Arvan et võiksid filtri küll ära vahetada, aga kiiruskatsed jäta kevade poole kui ilm paremaks on läinud

Postitatud: 26.12.2005 12:22 11
Postitas heigosan
:roll:

Postitatud: 29.12.2005 15:05 46
Postitas ArgoV
AARE530 kirjutas:Krt ei taha mina küll uskudaa, et 170 peal piiraja on, ma arvan, et isegi diisel-BMWd peaks mingi 210- 220 välja jooksma . Mitte, et see Eesti oludes nii oluline oleks, aga arvan, et siiski seal mingi muu põhjus... Sry kui mu teadmised mind alt vedasid :D
Suvel Haapsalu lennuväljal sain enda omast spido järgi 215-220 kätte. 525 on pisut lahjem, aga 200 peaks kindlasti reaalne olema.