Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervis, tarkade klubi Mul, õigemini mu sõbral on tekkinud probleem E39 välistemperatuuri näidikuga- nimelt ütles ta, et ta naabrimees on suutnud mingi valemiga näidiku ühikud muuta Celsiuste asemel Fahrenheitideks. Oskab keegi soovitada, kuidas asi ''arusaadavatesse'' ühikutesse tagasi panna? Priitv8, sinu kommentaarid on väga oodatud
mul alles käisid kodanikud kellel oli proovitud isetehtud interfeisiga mingeid settinguid muuta. asi lõppes õnneks ümberkodeerimisega, niiet ettevaatust selliste kahtlaste juppide külgeühendamisega
Päh... jama jutt... täiesti vabalt saab mõne nupu vajutusega kompuutrist valida, millistes ühikutes sulle seda temperatuuri näidatakse.
Kohe peast ei oska nüüd seletada, aga kui abi ikka endiselt vaja, siis võin mingi õpetuse kirjutada.
Kas tegu MID-ga raadio/kompuga ?
Hetkel ei oska sellele vastata, kuna kahjuks ei tea, mis see MID on ja kardan, et ka hetkel ei saa ise proovida, kuna sõber läks kaheks nädalaks Mauritiusele. Muidugi minu loogika ütleb, et kui inimene sai ise ühikuid muuta, peaks ka pärast saama seda tagasi muuta...
Asi käib nii:
1. Süütevõti asendisse 1 (loodan, et seda pole vaja täpsemalt seletada )
2. Vajutada ja hoida all "kellade" vasakpoolset nuppu (kilometraazilugeja nullija)
3. Ja süüde tagasi asendisse 0
Minul on 525 97a. ja mul näitas ka kõike fahrenheitides aga ükskord jäi külmakast ööseks tööle ja imes aku nii tühjaks, et isegi tagaluuk ei tahtnud lahti tulla ning pärast kui krokodillides käima panime siis oli kõik celsiuseks muutunud.
priitv8 kirjutas:Mul oli ka miskipärast ettekujutus, et E39-l käib keele vahetus ainult läbi ümberkodeerimise -> st. vaja MoDiC-ut.
Ei ole selleks asjaks MoDiC-ut ega muud vigurit vaja. Kasutusjuhendit ainult!
Outside temperature display
The outside temperature appears in the display from ignition key position 1 on.
You can change the units of measurement (*F/*C) by
1. pressing and holding the trip odometer reset button (in ignition key position 1)
2. and then turning the ignition key to 0.
Refer also to page 82.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!