1. leht 1-st

e61 käigukastis kolks

Postitatud: 31.10.2013 16:56 28
Postitas e61
Tervitus! Tegemist 08a 525 e61 ja mure järgmine-käivitamisel käib autost kolks läbi(ühel hetkel on see vaikne teisel aga rapub kogu autost läbi) samas kui käivitada Neutrali peal siis kõik korras. Kas on kellelgi sellist viga esinenud ja mis on võimalikud variandid.Käinud juba erinevate inimeste juures kes pakuvad seinast -seina vigasi mis teadupärast ei ole odavate killast. Kuna ise ei ole ka eriline asjatundja siis võta nüüd kinni kelle juurest oleks mõistlikum alustada. Tänud ette igasuguse info eest!

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 31.10.2013 17:42 35
Postitas fretz
natuke OT aga. Huvitaks kuidas käivitada auto N peal ? seda ju saab ainult mehhaaniliselt sinna ?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 31.10.2013 18:15 04
Postitas sigaelmar
??? Mis mõttes kuidas? Paned süüte sisse, käigu N peale ja siis käivitad :roll:

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 31.10.2013 22:10 26
Postitas fretz
Joystick kang minu arust küll nii ei lähe ? aga vöin ka eksida, sest suvel olin korra hädas ja ainukese variandina sai siis trossi katiku alt sikutatud

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 31.10.2013 22:55 37
Postitas sigaelmar
Peaks minema ikka, pidurit ilmselt peab ka ikka vajutama. Neid asju pole auto juures palju, mis tahavad et mootor töötaks. Enamusele piisab süütest.

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 02.11.2013 17:52 38
Postitas fretz
Katsetatud ja mälu ei petnud. Ainuke voimalus manuaalselt joysticki alt trossi rebida

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 02.11.2013 18:59 49
Postitas sigaelmar
Ma ei tahaks seda uskuda, et BMW on niiviisi tehtud, et ükskõik mis rikke puhul kui mootorit käivitada ei saa, ei saa ka käigukangi P pealt ära. Kuna sa mainid joystickku siis eeldan, et sul on see kaardi moodi võti. Pigem ma kahtlen, kas sa ikka paned süüte sisse või lased selle ainult nn " esimesse astmesse" Minumeelest saab süüte nii sisse, kui hoida START nuppu pikemalt all ilma pidurita.

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 02.11.2013 19:05 38
Postitas priitb
Kangiümbrusekatte all on nupp, mida muljudes saab kangi park asendist välja liigutada(mõeldud pukseerimiseks jne). Pildid ja jutt automanuaalis kõik olemas. (e91-l).Kui mootor seisata RN võiD asendis, siis kang eilukustu, ja võti(pult) välja ei tule...
Kolks on äkki kardaanis, sillas difris-ei tea tõesti :(

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 03.11.2013 01:31 22
Postitas fretz
sigaelmar kirjutas:Ma ei tahaks seda uskuda, et BMW on niiviisi tehtud, et ükskõik mis rikke puhul kui mootorit käivitada ei saa, ei saa ka käigukangi P pealt ära. Kuna sa mainid joystickku siis eeldan, et sul on see kaardi moodi võti. Pigem ma kahtlen, kas sa ikka paned süüte sisse või lased selle ainult nn " esimesse astmesse" Minumeelest saab süüte nii sisse, kui hoida START nuppu pikemalt all ilma pidurita.

Küll meil OT siin teemas, aga jah keyless in/start on töesti, aga süütel kaks varianti, vajutad nuppu korra, võtab idrive voolu taga (raadio jne) ja veel midagi, vajuta teise korra siis lähevad armatuuris tulukesed põlema jne ehk syyde sees (kõik see ilma pidurita). Ja kui vajutada niisama kolmandat korda siis sureb ära (ehk syyde välja jne). Seda mainis mulle kunagi ka Patrick, et kui kuskil armatuuri all nn kangi pole mida tõmmata, siis ainuke lahendus on see mida eelnevalt kirjeldasin.

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 03.11.2013 01:51 00
Postitas ttsys
Palju reaalne läbisõit? Kas mootor chip-itud?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 03.11.2013 01:59 53
Postitas Günther
Mootori padi/padjad

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 03.11.2013 09:30 51
Postitas sigaelmar
fretz kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Ma ei tahaks seda uskuda, et BMW on niiviisi tehtud, et ükskõik mis rikke puhul kui mootorit käivitada ei saa, ei saa ka käigukangi P pealt ära. Kuna sa mainid joystickku siis eeldan, et sul on see kaardi moodi võti. Pigem ma kahtlen, kas sa ikka paned süüte sisse või lased selle ainult nn " esimesse astmesse" Minumeelest saab süüte nii sisse, kui hoida START nuppu pikemalt all ilma pidurita.

Küll meil OT siin teemas, aga jah keyless in/start on töesti, aga süütel kaks varianti, vajutad nuppu korra, võtab idrive voolu taga (raadio jne) ja veel midagi, vajuta teise korra siis lähevad armatuuris tulukesed põlema jne ehk syyde sees (kõik see ilma pidurita). Ja kui vajutada niisama kolmandat korda siis sureb ära (ehk syyde välja jne). Seda mainis mulle kunagi ka Patrick, et kui kuskil armatuuri all nn kangi pole mida tõmmata, siis ainuke lahendus on see mida eelnevalt kirjeldasin.
Uskumatu aga ongi nii.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitav mille jaoks selline lollus välja mõeldud on või on BMW omale mõne Renault inseneri palganud kellel sellised ideed on?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 03.11.2013 12:34 35
Postitas ttsys
Parem süvene ja kogu veel selgust, milleks "lollusi" on vaja. Joystick moodul ei jäta ruumi ka "geniaalsematele" lahendustele. BMW ja ka teised premium auto omanikud ei pea selliste asjade pärast muretsema ega ilmselt ka ei muretse, sest lihtsalt pole vajadust seda näppida.
PS: Võimalikud Renault insenerid, kes Renault mudelitele sellist tehnoloogiat asuvad kunagi disainima, on aga hetkel ilmselt alles mähkmetes.
sigaelmar kirjutas: Uskumatu aga ongi nii.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitav mille jaoks selline lollus välja mõeldud on või on BMW omale mõne Renault inseneri palganud kellel sellised ideed on?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 03.11.2013 23:55 01
Postitas sigaelmar
Nii et "premium" masinaid ei ole vaja kunagi liigutada kui mootor ei tööta? Huvitav... Aga kui ma jätan ta N peal seisma, siis jääb Neutrali peale?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 00:39 10
Postitas ttsys
Miks on vaja liigutada autot, kui mootor ei tööta?! Valgekrae sellist optioni BMW-ga ei osta. Kui ei sõida siis viiakse remonti, lihtne.
sigaelmar kirjutas:Nii et "premium" masinaid ei ole vaja kunagi liigutada kui mootor ei tööta?
Jah loomulikult kuni juhtmoodul saab aru, et tahtlik operatsioon. Kui võti eemaldada siis auto pargitud.
sigaelmar kirjutas: Huvitav... Aga kui ma jätan ta N peal seisma, siis jääb Neutrali peale?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 00:56 33
Postitas sigaelmar
Ma küsiks vastu et miks on vaja ära kaotada võimalus liigutada autot ilma mootorita? Milleks see kasulik on? Elus tuleb ikka ette hetki kus oleks vaja autot liigutada ilma töötava mootorita, kas oleks siis raskem olnud see võimalus alles jätta?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 01:06 38
Postitas sigaelmar
Ja küsisid miks on vaja liigutada autot ilma töötava mootorita? Kahe sambaga tõstukiga autoremondi töökojas igapäevane tegevus - kuna auto uksest hästi välja ega sisse ei saa kuna post jääb täpselt juhiukse ette, siis ajad auto tõstuki vahele, jätad seisma, neutrali peale, lukksepp tõmbab auto ise paika et saaks käppadega tõsta ja pärast lükkab tagasi et saaks normaalselt autosse istuda.

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 01:11 40
Postitas ttsys
See võimalus ei ole ära kaotatud. Kui auto elekter on olemas siis liigutatav ka N asendis. Süvene natuke. See käsitsi lülitus on BMW tehnikute pärusmaa avariireziimis auto liigutamiseks. Seda ei ole vaja näppida tavakasutajal.
Veelkord; Milleks on vaja tavainimesel liigutada autot ilma mootorita? Mis otstarbel hakkab mõni valgekrae või pereema autot liigutama, millel on selline rike?
sigaelmar kirjutas:Ma küsiks vastu et miks on vaja ära kaotada võimalus liigutada autot ilma mootorita? Milleks see kasulik on? Elus tuleb ikka ette hetki kus oleks vaja autot liigutada ilma töötava mootorita, kas oleks siis raskem olnud see võimalus alles jätta?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 08:47 30
Postitas fretz
ttsys kirjutas:See võimalus ei ole ära kaotatud. Kui auto elekter on olemas siis liigutatav ka N asendis.
Ega ikka ei liiguta, auto peab töötama, kuid samas ega ilma elektrita ta ei tööta ka :)

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 09:50 56
Postitas e61
sigaelmar kirjutas:??? Mis mõttes kuidas? Paned süüte sisse, käigu N peale ja siis käivitad :roll:
Kui vajutada start nuppu ja kang on tavapärases P asendis siis käib kolks läbi, kuiaga N siis seda ei juhtu.

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 09:54 04
Postitas e61
Günther kirjutas:Mootori padi/padjad
Küsiks siis nii -Kui süüdet anda ja kang on tavapärases P asendis siis käib kolks läbi, kuid N asendis seda ei juhtu siis kas siin saab kuidagi patjadest juttu olla?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 10:01 53
Postitas e61
priitb kirjutas:Kangiümbrusekatte all on nupp, mida muljudes saab kangi park asendist välja liigutada(mõeldud pukseerimiseks jne). Pildid ja jutt automanuaalis kõik olemas. (e91-l).Kui mootor seisata RN võiD asendis, siis kang eilukustu, ja võti(pult) välja ei tule...
Kolks on äkki kardaanis, sillas difris-ei tea tõesti :(
Kardaan üle vaadatud. Miks peaks autot käivitades kuidagi silda kolksutama?

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 19:07 25
Postitas Veiko911
kui ise autot otsisin, siis oli ka paaril autol selline "kolks" käivitades vahest sees. Kuid vastust ma ei saanud sellele. Öeldi ,et olnud nii juba 2 aastat ja midagi ei ole muutunud. Aga üks pakutud variantidest oli ka hooratas, mis teeb vahest häält käivitades...

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 04.11.2013 20:13 39
Postitas Veiko911
Kuno_T kirjutas:Te vahet automaat- ja manuaalkastiga autol. 1.-l pole hooratast, mis saaks kolksuda. Kui siin teemas jahud manuaalkastiga masinast, siis see on kohatu, sest jutt käib automaadist.
Selge, kui nii, siis sorry, mulle anti lihtsalt vale info. Edu!

Re: e61 käigukastis kolks

Postitatud: 06.11.2013 14:46 30
Postitas e61
Kuno_T kirjutas:Eks see ole siis seotud parkimispiduri väljalülitumisega. Pane auto tasasele pinnale ja kui siis kolksu ei käi, on kõik selge ja mingit viga ka pole. Sel juhul pseudoprobleem.
Tere, Auto justkui ongi kogu aeg tasasel pinnal pargitud.