1. leht 1-st

BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 11:01 42
Postitas Bemmipoiss
Tere

Auto E60 530d '04 automaat.

Probleem, et lõi eile suurele ekraanile kirja OIL PRESSURE LOW, STOP CAR!
Kiirelt googeldades, võib vead olla kas leke, õli surve andur või õlipump ise on läbi.

Täna hommikul läksin kontrollima õli taset ja see oli terve ''mõõtepulga'' täis(üle max).

Kas keegi oskab öelda, kas on võimalik kontrollida või teada milles kindlasti probleem??

Ootan kiiret abi, kes oskab kaasa rääkida, palun aidake!!

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 12:38 48
Postitas Kaupo_K
Kui ennem oli õli normis ja nüüd üle normi, siis reeglina lekib kütust õli sekka. Vaata kas õli liig vedel ja kütte lõhnaga pole. Vanal tdsil lekkis kõrgsurvepumba otsa simmer, mis lasi kütte mööda ketikoda karterisse. Sul veel 2 versioon ka- kui dpf miskipärast liigtihti põletab, siis tuleb ka karterisse kütet natuke juurde. Seda väidan oma kogemustest töötades margiesinduses. Mõlemal juhul muutub õli liiga vedelaks ja seega rõhk puudulikuks.

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 12:44 40
Postitas Bemmipoiss
Kuid mis põhjusel peaks DPF liigtihti end põletama?
Kas hakkab läbi saama või on muu põhjus?

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 13:17 26
Postitas Bemmipoiss
Kontrollisin, kütuse hais on õlivarrast nuusutades. väga halb

Mis edasi teha või kust otsida probleemi?? '

Sõita sellega ilmselt ei tohi ,jah?

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 18:35 28
Postitas Kaupo_K
No Dpf põletab tihti kui lühikesi otsi sõidad või madalate pööretega. Arvutiga vaadata tema töö ja parameetrid üle. Kui need korras, siis mina vahetaks kõrgsurvepumba ketikoja poolsed tihendid ära. Mujalt ju küte õli sekka ei satu.

Edit: Võimalik et kahjustas ka õlipumpa see liigvedel õli. Aga ega enne teada ei saa kui põhjus likvideeritud ja uus õli+ filter sees. Või ennetavalt laiali võtta. Valikuid küll.

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 19:08 40
Postitas Bemmipoiss
Nädalas sõidan vähemalt korra 50-60km ja pigem olen raskema jalaga.

Kes teeb sellised kontrolle DPFile, mõistliku hinnaga muidugi?

Probleem veel selles, et tallinnast olen natuke eemal, mis teeb auto kohaletoimetamise või üldse liikumise raskendatuks. Et oskab öelda, kauidas toimida. kas vahetan kuskil ligidal ise õli ära ja sõidan tallinna või pean treileri kutsuma? :roll:

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 19:39 44
Postitas Kaupo_K
Kui reaalse õlisurve kohta info puudub ja mõõta ei saa, siis on odavam ta treilaga ära lohistada kui uut mootorit hakata kokku lappama.

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 19:57 40
Postitas Bemmipoiss
See tähendab, et teatud õlisurve puhul võimalik sõita, mis see oleks kui oskad öelda?

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 03.11.2013 21:45 08
Postitas Kaupo_K
Vaatasin autodatast ja seal pole sõnakestki sellest, kuid umbes pakkudes võiks ta olla nii 2.0- 2.5 bar vähemalt. Kui keegi täpselt teab, võiks mainida.

Re: BMW E60 OIL PRESSURE LOW! KIIRET ABI!!

Postitatud: 07.11.2013 09:14 02
Postitas White
Vabandan, et teemast mööda kirjutan.
Mul on teise margi masin mis vaevles täpselt sama probleemiga, et diisel lekkis mootori õli hulka.

Teooriaid oli palju.
Tegin pumba tihendite vahetuse ja otsasimmeri vahetuse - ei aidanud.
Vahetasin kogu pumba - ei aidanud.
Vahetuse said kütuseosa filtrid ja läbi puhutud torud - no oli juba pea sassis.
Diagnost rääkis, et kõik on korras.

Lõppeks oli probleem pihustites.
Auto käis normaalselt, ei suitsenud.
Probleem kadus peale rekka pihusti puhastamise kütuselisandi proovimist.

Ei ütle, et sul nii on.
Aga ma kontrolliks võimalusel ka pihusteid stendis kui muu ei aita.