1. leht 1-st

E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 03.11.2013 13:16 24
Postitas skroll
Tervist oman siis 1998a e39 2.0 bensiin manuaal .
Kas on normaalne et auto võtab keskmiselt 12-13l sajale või mis võib olla probleemiks mida kontorllida jne .
Ei tahaks väga suuri summasi tühjalt ka raisata .
Aitäh :)

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 03.11.2013 15:18 48
Postitas arnis
Ei ole normaalne. Termostaat ja lambdad on esimesed mõtted.
Lihtne diagnost teeks tõmbaks pooled asjad kohe selgeks.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 03.11.2013 16:26 49
Postitas tramtram
kui igapäevane keskmine läbisõit ~5km linnasõitu, siis täiesti reaalne kütusekulu.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 04.11.2013 07:45 11
Postitas Ivo81
Linnas täiesti normaalne.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 04.11.2013 11:40 39
Postitas taff911
Sõidan samasugusega juba pea 5 aastas, täiesti normaalne kulu, eriti just lühikesed otsad linnas. Maanteel peab jääma 7...8 vahele kulu ilma püsikata sõites.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 06.11.2013 17:17 35
Postitas ooDDoo
Sõitsin ka mitu aastat sellisega ja mina sain linnas küll 10 nega hakkama. Lihtsalt esimese käiguga pead kohe hoo üles ajama mitte kõike käike läbi venitama.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 21.11.2013 12:05 20
Postitas taff911
No mul 2012 aasta tööauto milleks on Citroen-i pirukas 1.6 bensukas võtab linnas 10 sajale, naljakas oleks eeldada et R6 mootoriga 520, mis on näiteks 17 aastat tööpostil olnud võtab ka 10 sajale (mingi erilise sõidustiiliga see vb võimalik), minu loogika ütleb, et 12...13 sajale on täitsa normaalne linnakulu :)

Tehaseandmed:
linnas: 12,6
maanteel: 6,9
kombineeritud: 9,0

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 09.01.2014 01:17 50
Postitas Mõmmi2
Tere.
Oman ka 98a . 520i e39-sat ja automaat kkastiga.....
Kui suurt rolli autol süüteküünlad mängivad kütusekulus?
Arvuti oli järgi ja näitas et kõik ok....
Auto ise spido järgi 400.000 läbi sõitnud kuid igatepidi lekkevaba, õli ei võta, jne jne aga kkulu jääb vähe suureks..
Linnas 13-14 sajale.....ja maanteel alla 9l sajale ei ole saanud veel.....filtrid jutud ka uued kõik....
Auto minu kasutuses teist kuud ka alles ja süvenen teemasse et kas üldse omale jätta.......
Mui vaikne.kolksuvaba.lekkevaba jne jne pill....
Terw

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 09.01.2014 01:58 42
Postitas arnis
1) millised veljed sul on ja millised rehvi mõõdud nendel velgedel?
2) Milline õli on mootoris?
3) Milline on täpne mootori temperatuur peale 20 minutit sõitu? (varjatud menüü test nr 7)?
4) Mitu minutit sa sõidad keskmiselt ühe korraga?
5) Kas tegu on sedaani või universaaliga?

Anna nendele viiele vastus, üritan loogilise lahenduse esitada.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 09.01.2014 20:31 47
Postitas Mõmmi2
Rehvid all 205/55/16 see ka lagi, suuremaid ei ole ja ei pane.
Õli on castrol täissünt ....autoks sedaan.....termostaadi vahetasin alles ....aga täna jälgisin temperatuuri tõusu...kui sõita u. 5-10km siis tõuseb normi e. siis keskele püsti.....ja keskmised vahemaad on ikka 20- 60km ja enne lasen kohapeal ka tiksuda vähe et kastile mitte liiga teha......soovitati.....
Muidugi vbolla ka see et peaks äkki vähe suurema mootoriga pilli vaatama....aga ei taha ka sellest loobuda kuna täna sai ka sildades viimane lihv tehtud ja jooksud paika pandud.....ühesõnaga peaks olema väga viis pill selle aasta kohta 98.......
Aga tänud vastamast ja arvatavasti saame veel targemaks......Terw.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 09.01.2014 22:20 19
Postitas arnis
Üle 10 sekundi kohapeal tiksutamist pole mõtet teha.
Kõige parem on olla tagasihoidlik, kuniks temperatuuriseier
sinisele alani on jõudnud.

Mootori valik on tõesti väga ebaõnnestunud. Kui pedaal vajub
tihtipeale üle poole, siis kütusekulu ongi päris kõrgem. Antud
mootoriga aga tuleb piisavalt vajutada, muidu ei liigu.

viewtopic.php?t=20541" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaata spetsiifiliselt sellest menüüst, kui kõrgele jääb temperatuur
täpselt püsima, kas jääb 88-95 kraadi vahele?
Lisaks vaata veel üle, milline on kütusekulu kohapeal seistes tunni kohta.
Ehk test nr 4.1, milline on number P-käiguga ja milline D-käiguga.
Sooja mootoriga.

Siiski, 12 liitrit on üle mõistuse sellise konfiguratsiooniga, eriti veel kui
pole eriline tallaja.
Konditsioneeri sa praegu ei kasuta?

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 09.01.2014 22:41 56
Postitas Mõmmi2
Tallaja ei ole ja konti ei kasuta......tervis ei kannata......aga hetkel tuli meelde et sõber kord proovis ja ütles et kuidagi uimane on ta ka.....siis mõtlesin et kunagi oli e 34 110kw ja krt see oli tõesti teravam.....
Aga äkki lihtsam tõsine aparatuur järgi panna korraks......see 20-25 eu rubla enam ei tapa......
Täna kui sildasid reguleerisime.....veeretasime ka dattaid ringi....kas võimalik et mõni support ei toimi nii nagu peab ja jääb vähe peale....? .....See ka mõjutab vast kindlasti kohe ju......

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 09.01.2014 23:16 57
Postitas recaro
Mul olnud 2 kaheliitrist viiekat küll e34 aga väga vahet pole ma usun.
Edasi nad ei läinud kumbki, küttekulud olid aga erinevad, üks mis originaal sellel oligi keskmine 10-11(enamus mnt) teisel oli 3.5se differ taga sellega sain vast 8ni keskmise.
Niiet minumeelest pole sul väga hullu miskit :D
Vali tanklat ka kus tangid, ma soome KALLI kütusega sõitsin lõppkokkuvõttes odavamalt :D

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 10.01.2014 00:21 21
Postitas arnis
Muidugi võib support peale jääda. See mõjutab kindlasti.
Kontrollida saab kas rattad õhus või peale sõitu (5min maanteel, pidurdatud minimaalselt)
katsuda pidurikettaid. Nad peaksid kõik käegakatsutavad olema.

Kui Keila ei ole kaugel, siis võid külla tulla. 25 rublat on lühikese ülevaate eest veidi palju.

Re: E39 kütusekulu probleem

Postitatud: 11.01.2014 07:57 36
Postitas ooDDoo
kaheliitrisega kõik käigud linnavahel läbi hõõrudes on 12 normaalne. Hakad esimese ja teise käiguga hoogu üles ajama ja siis otse 5-es käik ja liiter 2 saad kindlasti kulu alla