K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Kuna ei leidnud midagi kasuliku otsinguga selle teema kohta siis olin sunnitud tegema uue teema.
Kahtlustan mootori aju viga.
Nimelt sai ostetud hiljuti üks BMW E39 530D 142kW.Autot enne ostu vaatamas käies käivitus auto probleemitetta,mootor töötas korralikult.Tegin väikse proovi ringi kõik super selle odava raha eest mis loota oli,kuniks seal platsil kohapeal seistes järsku auto välja suri.Proovisin käivitada ei midagi,kompuutril kiri (fuel injection system...) või midagi sellist.Auto omanikule "meenus" et suvel millagil oli ta vennal selle autoga juhtunud midagi sama ja nii ta siis oma vennale helistaski.Väidetavalt oli ta infoks saanud et parempoolse salongifiltri kopsiku all on mingid pokid mille pistikuid ta oli liigutanud ja asi hakkas tööle.
Võtsime siis selle asja lahti ja tõesti sai ajult lahti ühendatud kõik viis pistikut ja peale tagasi ühendamist asi jälle korras.Sai siis ost ära tehtud ja autoga Pärnust Tallinna sõidetud ei ühtegi probleemi.Kodus sai auto garaasi aetud kuna autol lugematul arvul kõikvõimalike väisemaid vigasi põhiliselt visuaalsed (kerega seotud).
Järgmisel päeval auto käivitus ja õhtupoole jälle sama viga.Võtsin jälle ajult pistikud lahti ja siis jälle tagasi viga kadus.
Kui täna tundus et ajaks auto garaasist välja et homme sõitu minna siis oli jälle see viga olemas.
EHK SIIS fuel injection system ... midagi taolist kompuutri kirjal ja ei midagi.Taas aju juhtmed maha ja tagasi,viga kadunud.
Selline tunne nagu mootori aju tahab restarti saada?
Kas on kellelgi sellekohaseid teadmisi mis ette võtta?
Samas küsiks ka et kui mootori aju hakkaks vahetama kas siis vaja ilmtingimatta 142kw diisli aju või läheb ka 135kW auto aju?
Kas aju peab ära vahetama koos võtme ja immo plokiga?
Kahtlustan mootori aju viga.
Nimelt sai ostetud hiljuti üks BMW E39 530D 142kW.Autot enne ostu vaatamas käies käivitus auto probleemitetta,mootor töötas korralikult.Tegin väikse proovi ringi kõik super selle odava raha eest mis loota oli,kuniks seal platsil kohapeal seistes järsku auto välja suri.Proovisin käivitada ei midagi,kompuutril kiri (fuel injection system...) või midagi sellist.Auto omanikule "meenus" et suvel millagil oli ta vennal selle autoga juhtunud midagi sama ja nii ta siis oma vennale helistaski.Väidetavalt oli ta infoks saanud et parempoolse salongifiltri kopsiku all on mingid pokid mille pistikuid ta oli liigutanud ja asi hakkas tööle.
Võtsime siis selle asja lahti ja tõesti sai ajult lahti ühendatud kõik viis pistikut ja peale tagasi ühendamist asi jälle korras.Sai siis ost ära tehtud ja autoga Pärnust Tallinna sõidetud ei ühtegi probleemi.Kodus sai auto garaasi aetud kuna autol lugematul arvul kõikvõimalike väisemaid vigasi põhiliselt visuaalsed (kerega seotud).
Järgmisel päeval auto käivitus ja õhtupoole jälle sama viga.Võtsin jälle ajult pistikud lahti ja siis jälle tagasi viga kadus.
Kui täna tundus et ajaks auto garaasist välja et homme sõitu minna siis oli jälle see viga olemas.
EHK SIIS fuel injection system ... midagi taolist kompuutri kirjal ja ei midagi.Taas aju juhtmed maha ja tagasi,viga kadunud.
Selline tunne nagu mootori aju tahab restarti saada?
Kas on kellelgi sellekohaseid teadmisi mis ette võtta?
Samas küsiks ka et kui mootori aju hakkaks vahetama kas siis vaja ilmtingimatta 142kw diisli aju või läheb ka 135kW auto aju?
Kas aju peab ära vahetama koos võtme ja immo plokiga?
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Kütusepumba relee võib jamada või selle toide...või signaal ajust(juhtmestik) kui facelift siis relee on kindalaeka taga kui ei siis pagassis
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Proovin vaadata seda relee varianti ka siis.
Aga veel üks asi mis ei tundu väga õige olevat.Nagu ma mitme BMW puhul olen aru saanud siis diagnost muudab kirjad punaseks juhul kui autol pole kas õige jupp või on midagi ümber programeeritud.
Sellel autol siis :
Aga veel üks asi mis ei tundu väga õige olevat.Nagu ma mitme BMW puhul olen aru saanud siis diagnost muudab kirjad punaseks juhul kui autol pole kas õige jupp või on midagi ümber programeeritud.
Sellel autol siis :
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
see on sul bnw scanneri start ekraan see nüitab, et ike ja dme ei ole ühest komplektist gm sa ja zcs on mööda
veakoodide lugemiseks pead ikka moodulisse sisenema ja aktiivsed vead on punased vanad vead rohelised.
veakoodide lugemiseks pead ikka moodulisse sisenema ja aktiivsed vead on punased vanad vead rohelised.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Vea lugemised ja kustutamised selged.
Aga mingit progremist ma enam katsetama ei hakkaks.Las sellega tegelevad teised ja kui midagi juhtub siis on süüdistada kedagi teist.
Mingi BMW immoga jändasin ikka pikalt hea et üldse pärast auto tööle sain.
Ühe BMW AIRBAGI aju lasin jäädavalt lukku kui linnukese vähe valesse kohta panin.
Aitab küll neist oma vigadest.
Aga mingit progremist ma enam katsetama ei hakkaks.Las sellega tegelevad teised ja kui midagi juhtub siis on süüdistada kedagi teist.
Mingi BMW immoga jändasin ikka pikalt hea et üldse pärast auto tööle sain.
Ühe BMW AIRBAGI aju lasin jäädavalt lukku kui linnukese vähe valesse kohta panin.
Aitab küll neist oma vigadest.
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Enne kui minis moodulis midagi muudad siis on soovitav enne salvestada eeprom ja coding data. et kui midagi nihu keerad saad alati vana dataga üle lasta.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Ja kumma VIN siis sinu autole vastab EWS-i või spido oma? Kui spido on vahetatud siis arvatavasti ka kodeerimatta sinu autole, see tekitab ka huvitavaid nähtusi autol.
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Kuna seal mingi totaalne ebakõla on siis otsustasin aju+immo+süüteluku+ukseluku+võtmed välja vahetada.
Eks peale seda vaja kellelgi targemal see asi arvutiga ka kooskõlastada.
Aga kui juba vahetuseks läheb siis sooviks ikka leida komplekti kus oleks vähemalt kaks võtit,hetkel Siimul olemas komplekt aga puudub ukselukk.Kuna kunagi ei või ette teada millal vaja lukust mehaaniliselt avada ukselukk siis hea kui see ka toimiks.
Eks peale seda vaja kellelgi targemal see asi arvutiga ka kooskõlastada.
Aga kui juba vahetuseks läheb siis sooviks ikka leida komplekti kus oleks vähemalt kaks võtit,hetkel Siimul olemas komplekt aga puudub ukselukk.Kuna kunagi ei või ette teada millal vaja lukust mehaaniliselt avada ukselukk siis hea kui see ka toimiks.
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Kui vaja kooskõlastada on siis saan sind aidata
Re: K:BMW 530D 2002a ajuga seotud probleem.
Välja vahetada pole vaja kahe minutiga võin sul muuta zcs ja sa ning gm-i autole vastavaks. arvutiga läheb aega ca 2 min
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega