E60 530D jõud madalatel pööretel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
peep1
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 11.11.2010 22:22 56

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas peep1 »

Solenoid nr1 laseb vaakumi tagasi . st siis uus kasutatud klapp ka ei toimi ja vaakum jääb actuatorile peale,et varras gaasidades ei liigu? Loodetavasti saite aru mida mõtlen :)
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas teet82 »

Kas on juba kontrollitud, et vaakumvooliku lahtivõtmisel liigub aktuaator algasendisse? Vastasel juhul ei liigu äkki hoopis geomeetria vabalt.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas teet82 »

Jah, täpselt nii tuleks teha, soovitasin ka seda eespool. Ainuke tingimus, et peab olema piisav vaakum ülejäänud süsteemis. Aga mulle jääb jätkuvalt arusaamatuks, et kuidas toimub vaakumi maha laskmine BMW puhu, kui pole kolmandat voolikut juhtklapist õhufiltrisse? Kas siis otse atmosfääri läbi nende filtrite, mille puhastamisest siin eelpool räägiti...
Eespool on veel väidetud, et pistiku lahtivõtmisel suudab aktuaator ka ise tagasi liikuda. Selle jutu põhjal võiks viga olla ka juhtklapis või selle elektrilise juhtimise ahelas :?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas teet82 »

Kuno_T kirjutas:Kui tähte närida, siis
Jah, olin füüsika eriklassis omal ajal, häbi kohe :D
Aga teema autor võiks mõned elementaarsed asjad ära kontrollida, hetkel on seis segane. Suhteliselt kindel on see, et kui see geomeetria pole juba mõnda aega täies ulatuses liikunud, siis ega ta enam ei hakkagi liikuma, enne kui puhastatud saab.
Ja mulle on jäänud mulje, et mootori aju rõhu suurust madalatel pööretel ei kontrolligi, avariireziimi läheb ju tavaliselt alles peale 3000 pööret. See võib olla põhjus, et miks veakoode pole jne.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
sass730iA
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kontakt:

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas sass730iA »

võib olla ka detail 18 pistik pole ühendatud
Pilt
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Pandicted
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: VaruosaTark

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas Pandicted »

Kui jälgida postituse kuupäevi, siis see on kaks aastat vana teema. Pole ju mõtet üles kaevata.
peep1
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 11.11.2010 22:22 56

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas peep1 »

On ikka vaja kaevata.Autol oli näpitu wastegate varrast ja solenoid läks vahetusse Patricku juures. Varras keerati lühemaks ,kuna oli liiga pikaks keeratud ja uus solenoid pandi.Turbo kuuma osa küljes on veel väike stopper polt , mis olevat ka ennas lahti vibreerinud.
romulus
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 11.11.2009 10:26 02
Peamine sõiduk: 525d M-Tech

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas romulus »

Kui turbo geomeetria takerdub, ka siis näpuga peaks saama seda varrast liigutada?

Mul 525d 120kw ja tundub ka, et madalalt (alla 2500 rpm) on minek kehvemaks läinud, kui varem oli. Käivitades varras liigub umbes samapalju, kui teemaalgataja videos.... näpuga saan rohkem liigutada. Kahjuks ei mõistnud vaadata kas/kuidas ta kõrgematel pööretel liigub, aga homme teen seda.
romulus
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 11.11.2009 10:26 02
Peamine sõiduk: 525d M-Tech

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas romulus »

Käisin Tartus DIAs (http://www.diagnostika.ee" onclick="window.open(this.href);return false;), fikseeriti kohe madal turbo rõhk. Turbo juures olev vaakumpaak võeti ahelast välja ja nüüd minek tip-top jälle. Ei mäletanudki enam kuidas see õige minek olema peab:)
romulus
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 11.11.2009 10:26 02
Peamine sõiduk: 525d M-Tech

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas romulus »

Ei teagi ka paak ise või voolik sinna. Peaks tegelikult kõik voolikud välja vahetama, eks siis uurin kummas asi oli. Mis selle paagi point on muidu? Ühtlustab vaakumit kuidagi?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitus Postitas Tauri_J »

reservpaak
Vasta