high rate of battery discharge bmw E61

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

On kellelgi veel sama veateadet tulnud? Nimelt külma saabudes kakkas seda hommikuti viskama. Autol peal uus aku 100A. Ise loen välja et mingi tarbija jääb nagu kogu ööks peale. Täna lakkas töötamast ka kekluku pult. Ilmselt siis mingi juhe luugi sees katki. Aga kas katkised luugijuhtmed saavad kuidagi tarbijaks jääda?
dym
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 21.02.2012 21:29 29
Peamine sõiduk: e46 320d
Asukoht: Tallinn

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas dym »

Mõõda mahalaadimise vool ära.
Erik_G
Huviline
Postitusi: 434
Liitunud: 21.12.2002 15:57 00
Asukoht: Merivälja
Kontakt:

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas Erik_G »

võta tagaluugi peal olev spoiler maha ja vaata seal all olevasse musta karppi vahest upuvad ära. kui ise ei viitsi siis 5138283 teen korda asja
E39 540 & E46 344t & e46 330ci
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Homme üritan need juhtmed ära parandada. Asja juures kõige hullem see, et tagaluugi klaas ei toimi.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

dym kirjutas:Mõõda mahalaadimise vool ära.

Mahalaadimise vool mõõdetud ja tulemuseks 0.00 ilma signata. Signaga koos mõõta ei saanud(hakkas lõugama) Mida nüüd peaks kontrollima? Kuu tagasi lasin aku vahetada koos seadistamisega, aga ise kahtlustan et viimane osa jäi neil siiski tegemata.
Kasutaja avatar
Edson520
Huviline
Postitusi: 4664
Liitunud: 17.09.2008 07:28 12
Peamine sõiduk: 535d
Kontakt:

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas Edson520 »

kas akut oled tutvustanud?
+372 5 100 607
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Lasingi remondis aku vahetada ja küsisin et kas saavad ka tutvustamise teha. Ütles et nad ise ei saa, et laseb kõrval töökojas ära teha. Aga nüüd ma kahtluan, et seda siiski ei tehtud. Üleüldse kas selline veateade saab olla seotud aku mitte tutvustamisega ?
Kasutaja avatar
Edson520
Huviline
Postitusi: 4664
Liitunud: 17.09.2008 07:28 12
Peamine sõiduk: 535d
Kontakt:

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas Edson520 »

bemarivend20 kirjutas:Lasingi remondis aku vahetada ja küsisin et kas saavad ka tutvustamise teha. Ütles et nad ise ei saa, et laseb kõrval töökojas ära teha. Aga nüüd ma kahtluan, et seda siiski ei tehtud. Üleüldse kas selline veateade saab olla seotud aku mitte tutvustamisega ?
saab ikka
+372 5 100 607
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Sai diagnostiku juures käidud, kahjuks ta täna juhet järgi panna ei saanud. Sealt kuulsin veel sellist asja, et kui parameetrid pole paika pandud aku vahetusel, võib auto suht lolliks minna! (võib tahata hiljem uut softi) Kas see päriset ka nii on, ei oska ma kahjuks öelda. Homme lõuna paiku saan juhtme järgi, eks annan siis teada mis sai.
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas Margusja »

Hei, just vahetasin omal akut E60. Panin samade parameetritega aku ja tutvustasin ise.
Kui sul eelmine aku oli teiste parameetritega, siis lisaks tutvustamisele tuleb ka progeda, mis on way keerulisem teema, kui lihtsalt tutvustamine.
Teemakohast teadet võib ka katkine IBS visata. Testitakse nii, et aku negatiivse klemmi juurest võetakse IBS juhe maha ja sõidetakse mõnda aega nii. Kui siis ka ikka tühjeneb tuleb nullhüpoteesi juurde jääda :) ehk IBS ei ole katki.
Kas käigukangi peal olev park indikaator kustub kusagil peale 30 minuti möödumis, kui auto on seisma jäetud ja pole näpitud?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Lambike kustub ilusti ära! Sai ka ilma signata tarbimine mõõdetud ja lõpuks oli näit 0.00 signaga oleks siis vast olnud 0.02. Kui ibs tuksis oleks, näitaks siis vast ka tarbimist ? Iseikkagi kahtlustan et tutvustamist ei tehtud! Autol oli veel peal bmw originaal aku(ca 8 aastat vana) ma arvan et tal oli vbla 30% mahutavust veel. Nagu ma aru saan, siis kui tutvustamist pole tehtud, teab süsteem et on ikka see vana aku ja laebki vaid 30 % ???
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas patrik »

100ah akut ei ole tehasest e61-le paigaldatud
On 110, 90 või näiteks 90agm
Tutvustamist saab kontrollida kas on tehtud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Seda ma isegi ei vaadanud palju see originaal aku oli. Ma poest küsisin antud margile akut ja sain bosch s5 aku(uus aku on 100a)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas ooDDoo »

Kel Ncs expert saab nas dummyga väga lihtsalt näha mis aku peale tutvustatud ja saab väga lihtsalt valida olemasolevast listist mõne muu mahutavuse.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Lõunapaiku peaks juhtme järgi saama, aga kas ka midagi teha saab, seda ei tea (diagnostikul pidavat olema mingi universaalne programm, mingi autocom vist) ei tea kas sellega saab ta midagi ära teha või mitte?
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Sõitsin natuke ringi ja tekkis uus küsimus. Kai palju peaks olema antud mudelil laadimispinge? Auto öö otsa seisnud ja käivitasin hommikul(laadimist pole, tekib kui sõita umbes 1km). Sõites on pinge 14.6-15.1. Stabiilse kiirusega sõita ja siis pidurdada, viskab sekundiks ka sinna 13 kanti.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas ooDDoo »

15.1 tundub liiga palju.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Diagostis käidud ja aku tutvustamine tehtud. Igasugu voltage vead olid sees. Tagasi sõites oli pinge 14.6-14.8.
pidurdades kui pöörded kukuvad sinna 700 juurde on hetkeks pinge 13v. Hommiku ka kilomeetri jagu genegat pole! tundub et peab kõik massid ja plussid üle käima. Diagnostist arvatigi et hommiku külma mootoriga ei saa ühendust miski(10 min hiljem juba mootoriruumis soe ja paisumise tagajärel saab ühenduse) vastasel juhul viskaks kohe geneka tule. Teab keegi kust saaks plusside ja masside skeemi?
peep1
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 11.11.2010 22:22 56

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas peep1 »

Minul 14,7-14,9 õpetatud 110ha akut laadima. Kui nii kõrgelt laeb ,siis äkki harjad? Hetkeks,kui tarbija maha võtta võib see 15v ka vilksatada.Minul hakkas jama sellega,et viskas aku tule sõitsin 2km jätsin seisma,enam käima ei saanud .Laadisin ära läksin diagnosti näitas,et
laeb ja puha ,nädal sai sõita abs ja asjad lõi põlema panin seisma aku tühi käima ei saanud,andsin 5min täkku,sai käima sõitsin 10km ilus kena.Hommiku vilgutas abs aga tühjaks pole saanud.
Viimati muutis peep1, 30.11.2013 00:42 21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

15 enam ei näinud, kui õpetus ära tehti. Aku tuld mina pole saanud. Diagnost näitas ka et eile ühtul oli aku 99, midagi % täis. Ise ikkagi kahtlustan et mingi mass või pluss on kehva, sest hommikul pean 1km sõitma et laadimine tuleks. Aga aku tuld põlema ei pane! Pidurdades kukub näit 13 peale sekundiks. Samas ei tea kuidas ta teistel käitub. Kui kellelgi on huvi, võiks homme hommikul enne käivitamist obd menüüst vaadate mida voldid näitavad. Et kas hetkega laeb või mitte!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas ooDDoo »

Enda autol polnud ka hommikul esimesed paar minti laadimist. põhjuseks olid kulunud vasest rajad kuhu vastu harjad hõõruvad.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas ooDDoo »

vana narva maanteel Taastati kontaktrõngad 50 euro eest
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Kuno_T kirjutas:
Hommiku ka kilomeetri jagu genegat pole! tundub et peab kõik massid ja plussid üle käima. Diagnostist arvatigi et hommiku külma mootoriga ei saa ühendust miski(10 min hiljem juba mootoriruumis soe ja paisumise tagajärel saab ühenduse) vastasel juhul viskaks kohe geneka tule. Teab keegi kust saaks plusside ja masside skeemi?
Generaator suure tõenäosusega vigane. Lase seda kontrollida, võib olla tõesti "harjased" :mrgreen: kulunud.
Ni andeka jutuga pole sul mingit plusside ja masside skeemi vaja, nagunii sellega midagi peale hakata ei oska. On ikka kaader....
Mis kaader siin on siis?? Ma ütlesin mida mulle öeldi! Kõik ei tegele igapäevaselt autoremondiga! Aga arvata oligi, et mingi hetk hüppad sa välja ja hakkad irvitama!
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Miks peaks geneka viga arvama? arvuti puudulikku laadimist ei näita, aku tuld põlema ei viska, genekas laeb ilusti aku täis. seleta siis palun lahti, miks ta ei lae vaid siis esimesed 10 min, kui auto on seisnud öö otsa külmas?? Ülejäänud päev 10-15 käivitust laeb kohe. Ma ei ütlegi et sul pole õigus, lihtsalt seleta natuke rohkem lahti asi.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas sigaelmar »

Kas E61 genekat saab ka klassikalises geneka stendis kontrollida või mitte? Osad genekad on ju auto aju poolt juhitavad ja neid ei saa.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas ooDDoo »

Kuno_T kirjutas:Selgita on laialivalguvat mõistet: taastati. Mina kirjutasin vahetusest.
Genekas jäi sama Ja uued kontaktrõngad olid küljes. Mina ei tea kuidas neid kontaktrõngaid seal vahetati.

http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=taastati&F=M
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas sigaelmar »

Mul omal andis eile hommikul laadimine saba, tea kas on seda üldse mõtet ennem maha katkuda, kui uus pingeregulaator olemas.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
bemarivend20
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas bemarivend20 »

Said ka aku tule põlema? Minul pole aku tuli kordagi veel põlema läinud. Hommikul käivitades laadimist pole, sõidad 1 km ja kõik nii nagu peab. Ei oska nagu midagi arvata enam. Igaks juhuks ostsin siiski uue geneka ära.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas sigaelmar »

Panin hommikul auto tööle, paari hetke pärast lõi punase akutule põlema. Mõõtsin töötava mootoriga pinge ära, oli 11,6V.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitus Postitas sigaelmar »

Teistele siis ka teadmiseks, et genekas on COM juhtimisega, seega kui see auto pealt maha katkutud juba on (nagu mina pühapäeval tegin :? ) siis seda tavalises geneka stendis eraldi proovida ei saa.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Vasta