kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas k1o2i3t »

viewtopic.php?f=39&t=193109" onclick="window.open(this.href);return false; jätkuks eelmisele postitusele..
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas Kaupo_K »

Aga miks korda ei tee ja uut jaoturpead ei pane? Sellega olekski probleem lahendatud. Selle asemel et saaks kuidagi ratsida ja raha alla panemata.... :?
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas butek »

Ebayst leidub selline vigur http://www.ebay.co.uk/itm/Hot-Start-Sta ... 0352398314" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
k1o2i3t
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 12.06.2012 17:02 34

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas k1o2i3t »

See ongi see mida olen otsinud.. Kas eestis ka neid leidub ? Kas keegi ei tea kas eestis müüakse neid ?
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas MuiduMees »

See ebayst tellimine ka teab mis kunst ei ole ju. Tuuakse pm uksetaha ära veel.
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
iaanek
Huviline
Postitusi: 976
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas iaanek »

Miks inimesed teevad selliseid teemasid?
Sellepärast, et ei ole võimalust-tahtmist (ebamõistlikule, nt tehasepoolse juhendina uus kõrgsurvepump) remondile raha kulutada.
Ebay junn on saast ja kallis. Uus jaoturpea koos töörahaga on pool auto hinnast. Kõik asjad on kallid. Soovitaks siis keegi, et teeks käivituse hetkel suvalise lülitiga manuaalselt juhitava ajusse infot saatva temperatuurianduri juhtme katkestuse, seda pole :)
..
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas teet82 »

Milles see soojalt käivitumise probleem siis ikkagi on?
Kui oleks ainult jaoturpea kulumise probleem ja ei toodeta piisavalt rõhku pihustite avamiseks, siis ei tohiks ka temperatuurianduritega mängimisest kasu olla. Aga samas mõnel nagu läheb paremaks sellest...
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4358
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas PeeterA »

Kui jaoturpea külma veega maha jahutada ning mootor peale seda kiiremini käivitub, siis on ikkagi tegemist plunserpaari kulumise probleemiga.

Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
Pilt
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.

Olen ise seda paaril autol rakendanud ning toimib edukalt.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitus Postitas teet82 »

Uurisin seda soojalt käivitumise probleemi seoses VAG TDI mootoritega ja on jõutud järeldusele, et probleem on vigases tarkvaras ja kehvas starteris. Nimelt on tarkvaras "viga", mille tõttu peab sooja mootoriga (üle 70 kraadi) starter ajama mootorit ringi vähemalt 250 pööret minutis, vastasel korral aju lihtsalt ei anna kütet peale. Aitab tarkvara uuendus, uus starter või temperatuuri "valetamine" ajule.
Arusaamatu on ainult see, et miks pika ketramise tulemusena ikkagi käivitub, võimalik et aju lõpuks annab ikkagi kütte peale...
Igal juhul on see TDS-i probleem kahtlaselt sarnane, pumbad ise on ka sama tüüpi ja samast ajastust :?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta