1. leht 1-st

E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 06.01.2014 15:05 18
Postitas *Alo*
Tere,

Tundub, et autoga pole päris kõik korras. Jääb tunne, et mootoriruumi ja salongi eraldab present :D.
Kui sõitma hakata, siis alates 1500 pöördest kostub mootor ülimalt valjult salongi. Mure pole kindlasti seotud väljalaskesüsteemiga, ei ole efekti nagu katkise summutiga. Eriti jube on asi külma mootoriga, soojalt pisut vaiksem.
* Lisaks sellele, ei ole autol kiirendus päris see, mis peaks. Enne 3000 pööret suurt miskit ei juhtu väljaarvatud lärm ja undamine. Musta suitsu tuleb minimaalselt.

Autoks: E39 530da Touring FL

Nõuanded teretulnud! :cool:

Re: E39 liiga vali mootorimüra

Postitatud: 06.01.2014 22:06 27
Postitas brucevilli
väljalaskes ei pruugi alati auk olla. piisab m6nest kinnitusest mis halvasti ja tundub nagu mootor oleks süles ;D

kiirendus ka hädine on siis vaakum/turbo geomeetria klapp. siin foorumis peaks pikalt ja laialt olema kuidas kontrollida jne.

aga soovitaks diagnostikat.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 07.01.2014 15:10 41
Postitas arnis
Kontrolli viskoventi.. Kui see kinni jääb, teeb kõrgetel pööretelt jubedalt müra.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 07.01.2014 16:55 05
Postitas *Alo*
arnis kirjutas:Kontrolli viskoventi.. Kui see kinni jääb, teeb kõrgetel pööretelt jubedalt müra.
Endale ei tundu, et see oleks nagu tiivikuga tekitatud müra. See müra on sama nagu teha kapott lahti töötava mootoriga, muidugi vaiksemalt.

Re: E39 liiga vali mootorimüra

Postitatud: 07.01.2014 16:55 53
Postitas *Alo*
brucevilli kirjutas:väljalaskes ei pruugi alati auk olla. piisab m6nest kinnitusest mis halvasti ja tundub nagu mootor oleks süles ;D

kiirendus ka hädine on siis vaakum/turbo geomeetria klapp. siin foorumis peaks pikalt ja laialt olema kuidas kontrollida jne.

aga soovitaks diagnostikat.
Seda klappi saan kontrollida.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 08.01.2014 21:51 02
Postitas kella4
Vaata summutijooks üle ka sellise pilguga, et äkki on kusagil mõra sees või lahtine ühendus. Endal oli summuti esimese otsa flantsi kõrval mõra, keevitusest oli lahti tõmmanud. Millimeetri laiune, aga mootori müra oli jube ! Samuti kui sukad on läbi (või kasvõi väike auk on sees), muutub mootorimüra väga suureks. Augu ümbert läheb seljuhul mustaks, sellejärgi tunned ära.

Re: E39 liiga vali mootorimüra

Postitatud: 09.01.2014 06:31 06
Postitas *Alo*
*Alo* kirjutas:
brucevilli kirjutas:väljalaskes ei pruugi alati auk olla. piisab m6nest kinnitusest mis halvasti ja tundub nagu mootor oleks süles ;D

kiirendus ka hädine on siis vaakum/turbo geomeetria klapp. siin foorumis peaks pikalt ja laialt olema kuidas kontrollida jne.

aga soovitaks diagnostikat.
Solenoid tundus toimivat, varras liikus vähemasti sentimeetri jagu. :roll:

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 11.01.2014 11:34 20
Postitas RAINER S
Kas ostsid selle auto alles? Või tekkis see müra hiljem? Vaata salongi filtrid üle kas on olemas ja korralikult paigas, ja ka need salongi filtrist tulevad tunnelid/põlved. Seal kipuvad need pöörd kinnituse kõrvad katki minema ja ei tõmba korralikult vastu tulemüüri kinni neid tunneleid.
Võid ka proovida kas müra autos läheb vaiksemaks kui salongi puhuri välja lülitad. Ehk siis kui puhuri välja lülitad peaks need sissetuleva õhu klapid kinni minema ja müra peaks vaiksemaks minema!

Ma puhtalt spekuleerin praegu, aga see on koht kust selline hääl salongi tulla võib mida kirjeldad.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 11.01.2014 23:35 32
Postitas *Alo*
RAINER S kirjutas:Kas ostsid selle auto alles? Või tekkis see müra hiljem? Vaata salongi filtrid üle kas on olemas ja korralikult paigas, ja ka need salongi filtrist tulevad tunnelid/põlved. Seal kipuvad need pöörd kinnituse kõrvad katki minema ja ei tõmba korralikult vastu tulemüüri kinni neid tunneleid.
Võid ka proovida kas müra autos läheb vaiksemaks kui salongi puhuri välja lülitad. Ehk siis kui puhuri välja lülitad peaks need sissetuleva õhu klapid kinni minema ja müra peaks vaiksemaks minema!

Ma puhtalt spekuleerin praegu, aga see on koht kust selline hääl salongi tulla võib mida kirjeldad.
Auto on mul olnud peaaegu kaks aastat. Filtrid korras ja omal kohal. Küll aga need tunnelid ei ole korras, parempoolsel üks kõrv kindlasti katki ja vasakpoolsel ka vist. Proovin ka seda salongiventika asja.
See müra on alati olnud.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 12.01.2014 18:23 12
Postitas *Alo*
Õhutorud/tunnelid on nüüd kontrollitud. Püsivad kenasti tihedalt vastu kere. Seal siis ilmselt viga ei ole.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 12.01.2014 19:01 28
Postitas kella4
Kas katalüsaatorid ja tagumine pütt on originaalsed või tühjaks tehtud ? Nüüd võibolla hakkavad mõned vaidlema, et katalüsaatori eemaldamine/tühjendamine häält ei mõjuta - ära neid kuula, neil pole kõrvadega kõik korras.

On olnud ka juhtumeid, kus väljalaske kollektoris on mõra. Alt on kollektorit näha aga pealt vaatamiseks on vaja lammutada. Piisab juusmõrast, et mootori heli tuntavalt valjeneb ! Igasugune leke turbo ümbruses toob kaasa õrna vile madalatel pööretel, eriti külma mootoriga (vb tutika turboga mitte, ei tea).

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 13.01.2014 19:05 14
Postitas oja87
katid tühjaks ei mõjuta küll nii,et inimene kurdaks,et suur müra on.enda kunagisel 3,0 e39al võtsin katid vahelt ära ja hääl läks aint tagant natuke valjemaks,õrn müdin tuli eriti külmalt,soojalt väga väike müdin. eest hakkas turbo kenasti vilisema aga mitte mingid häirivat häält ei tulnd.
automaadil kostuvad mootori hääled palju rohkem salongi kui manuaalil.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 15.01.2014 19:19 04
Postitas *Alo*
Kehva kiirendus on arvatavasti seotud vigase õhulugejaga. Diagnostika näitas püsivat viga.

Re: E39 liiga vali mootorimüra ja kiirendus

Postitatud: 22.01.2014 11:17 23
Postitas poust
Kas see kumm, on paigas ja terve, mis roolikardaani ümber on salongi ja mootori ruumi vahel :?: