e39 aku ja käivitus probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

e39 aku ja käivitus probleem

Postitus Postitas Kristap. »

Tere.
Kammisin neid teemasid ennem, kuid vb on mul miskit teisiti.
Autoks e39 touring, ostsin aku eelmisel aastal 2012 dets varta H3 100A 850 nüüd aastal 2013 sügisepoole hakkas imelikult käima minema ,soojast peast nagu tõmbas starterit vahele kuid hommiku ja õhtu peale tööd seda probleemi polnud käima saamisega, just pigem linnavahel sõites kui pidevalt auto käima panin.
viisin elekteiku juurde kus teostati kontroll laadimine oli ok 14,1 ja langes 13,9 peale,kontrollisime ka unneminekut ja kõik toimis ilusti.
ja starteris ka viga ei saanud olla kuna oleks seda imelikku käivitamst siis koguaeg olnud.Arvasime et asi on pigem akus.
Viisin aku akukeskusesse lasin täis laadida aga peale mitmeid laadimisi aku enam 100 A tundi välja ei annud sain sealt kätte 63 A H seega akuga oli kööga ja oli pidevalt alallaetud ja Varta aku maaletooja akuekspert garantiiviga siin ei näinud ja väitis et tarbija viga.
see selleks ostsin uue aku akukeskusest deta 100 AH 900 nüüd aku u kuu peal olnud ja 10- kraadi juures venitas nagu aku oleks tühi ja see käivitus soojast peast esineb endiselt.selline tunne nagu miski asi sööb akut,ja teiseks ei tea miks ta ni imelikult käima läheb soojastpeast,vana akuga sai ka mõõdetud käivitusmomenti ja pinge langes kusagil 7 peale.,minged lisa elektoonikat paigaldatud ei ole,peale originaal signa um-s ja see oli ka jba ammu paigaldatud enne varta aku ostmist.

muidu aeg 24 jan um-i aga vb leidub meil mõni kes seda asja paremini tunneb.muidu auto kõik ok va tagumine kojamees hakkas streikima hiljuti uue akuga enam liigu. aga jupid tellitud ja saab varsti korda.

tänud teemasse süvenemise eest!
Viimati muutis Kristap., 13.01.2014 22:04 12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas arnis »

7-e peale pinge langeda ei tohiks, tuksis aku või halb kontaktivõime.
Akuklemm võib tõesti halb olla.
Mis tähendab, et hommikuti tõmbab starterit vahele?
Milles anomaalia seisneb? Mingi heli?
E39 tüüpprobleemiks on kliima reostaat, mis salaja tarbib akust särtsu.
Seda on raske kindlaks teha kui ta alles poolkatkine on. Vahest jamab
ainult soojast peast, vahest ainult külmast peast.

UM nüüd küll kõige parem koht pole raha kulutamiseks.
Siin foorumiski leidub isikuid, kes on pädevamad kui UM, eriti E39 puhul.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas Kristap. »

seda starteri vaheletõmbamist võiks võrrelda nagu kaoks vahepela vool ära ja seda esineb linnavahel sõites pideval käivitusel ja lühikeste maade sõitmine või nt kui auto pole veel unne jõudnud minna.korra kerib starterit jääb sek- 2 seisma ja kerib edasi.aga huvitav et uue akuga sama jama uus aku alles kuuaega peal olnud ja juba pisema külmaga venitab hommikuti.ja diagnost ka midagi ei näita.autol vigu pole. sellst käivitus jõudu tal igastahes pole kui nt uue akga esimese käivituse teed autol.
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas Kristap. »

Vestlesin ka just elektrikuga eelmisel korral sai ka se reostaat üle vaadatud ja reostaat oli ilusasti töökorras sai ka mõõdistatud tarbimine oli nii nagu peab ja auto läks unne ka ja tarbimine oli väga minimaalne u niipalju kui signa tarbib,mis sellesse starterisse puutub siis meil ei jäänud muud midagi üle kui arvata et asi on siiski starteris sellel käivitus probleemil,kuid mulle ei mahu pähe kuidas saab starter akut tarbida ja nö süüa.
kloox
Huviline
Postitusi: 1207
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas kloox »

Aga las su elektrik mõõdab,palju starter voolu tarbib.Suht tihe mure,et soojalt starter ei jõua vedada ja voolu tarbimine suur.
530d
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas arnis »

Starteril on aku pealt otseühendus. Selle ketramiseks on väga vähe vaja.
Starter vananedes ajab harjatolmu ja igasugused huvitavad asjad võivad
juhtuda pendiksiga.
Võib ju starteri ära vahetada. Igal juhul maksab kasutatud starter
vähem kui see arve, mida sa UM-ist saad :D

Milline on akupinge hommikul enne võtme keeramist?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas Kristap. »

pole pinget mõõtnud uue akuga pole neid mõõtjaid käepärast aga uue starteri saan 280 ga kui vana tagastan ega mul ummis muud ei tahagi kui see põhiline viga leitaks ülejäänud teostaks mujal.
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas Kristap. »

vb ei pruugigi asi starteris olla vaid milleski muus et voolukadu on.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas arnis »

280€ starteri eest on üsna mittevajalik investeering.
Kui kasutatud saab 9x odavamalt ja tõenäosus, et kasutatud
tuksi läheb 2 aasta jooksul on 10%, siis millejaoks 280€.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: Probleem Autoga

Postitus Postitas Kristap. »

no eks näis kõigepealt peaks selle vea üles otsima ,ok mul üks küs veel miks külmaspeast ekraanile pilti ette kohe ei tule läheb ikka omajaguaege kui sõiduajal hakkab alles koguma.kas seal mingi raadioblokki eelsoojendus.ja siis teiseks mul orig sub vahest kui väljasuretan see nagu pläriseb 5-10 sek ja seda kuuleb üsna vaikselt.
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: e39 aku ja käivitus probleem

Postitus Postitas Kristap. »

Kas keegi teab miks E 39 -l telku ekraani demo peale lülitub kui auto käima panen.helesinine valgete kirjadega ja bmw kirja ette ka alguses ei tule.
sohwer
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 22.07.2008 21:52 37
Asukoht: Linnast väljas

Re: e39 aku ja käivitus probleem

Postitus Postitas sohwer »

naviseade paneb näkku. korrasta tarkvara . tee endale plaat uue tarkvaraga ja lase peale .
kehvaplaadi korral kuumeneb ka üle ja hakkab restartima ja vel ei käivitugi enam ja on sinine ekraan, mis tähendab et navipoks on end välja lülitand.
2002 aasta e39 530d
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: e39 aku ja käivitus probleem

Postitus Postitas Kristap. »

Tänud kui kust saaks uue tarkvara plaadi :)
Kristap.
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2014 18:33 20
Peamine sõiduk: BMW 530 e39

Re: e39 aku ja käivitus probleem

Postitus Postitas Kristap. »

võtsin täna navi seadme ploki maha hoidsin seda tervepäeva toatemperatuuril õhtul sain korraliku pildi tagasi,kuid ei saanud enam navi plaati kätte, kas on kellelgi kogemusi?
Vasta