1. leht 1-st

E60 istmete vahetus

Postitatud: 28.01.2014 22:15 03
Postitas ---rr---
Tervist, sai siis endale sportistmed ostetud koos istmesoojendustega. Mis nüüd edasi teha, kas kuskilt elektri jooniseid saab ning kas pärast peab ka kodeerima?

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 28.01.2014 22:18 49
Postitas Günther
Räägi täpsemalt: kas elektrilised, mis aasta auto sul on, mis aasta autolt tulid istmed jne jne?

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 28.01.2014 22:26 52
Postitas ---rr---
Auto siis 2004a sedaan, hetkel olid pool elektrilised istmed ilma soojenduseta. uute istmete aastat täpselt ei tea, kuid mitte uuemad kui 2006 kindlasti

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 28.01.2014 22:50 01
Postitas Günther
no sa ikka ei vastanud ju, kas uued istmed on elektrilised, kas on samad funktsioonid, mis eelmistel või rohkematega?

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 28.01.2014 22:54 59
Postitas ---rr---
Sportistmed nagu e60 sportistmed ikka. Mäludega, täiselektriline.

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 28.01.2014 23:06 03
Postitas Günther
---rr--- kirjutas:Sportistmed nagu e60 sportistmed ikka. Mäludega, täiselektriline.
Sportistmeid on ka mitteelektrilisi!!!
Ühesõnaga, tegemist on omajagu. Autopoolses juhtmestikus on vaja mõned juhtmed ümber tõsta, ümber teha, vedada. K-bus juhe tuleb istmepistikust vedada armatuuri lülitiplokki ja seda mõlemast istmest.
K-bus juhe peab minema lülitiploki 12-pin pistiku 3. pesasse.kus on dsc, pdc ja soojenduste nupud. Ilma selle juhtmeta istmeid tööle ei saa! Istmesoojenduste jaoks samuti vaja vedada juhtmed armatuuri nuppude plokki, massi, kaitsmeplokki ja valgustus juhe. Vaja on ka loomulikult uut nuppude plokki, kus on soojenduste nupud küljes. Kui endiselt soov jätkata, siis küsi ja ma püüan aidata. Elektriskeemid kõik olemas http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/

Auto on vaja ka kodeerida kindlasti, minu teada ei hakka isegi soojendused ilma tööle!
Ja kuna e60 on väga palju erinevaid istmeid ja pidevalt muutuva el skeemidega, siis kindlasti vaja teada, mis aasta ja mis kuu autolt istmed tulid?


EDIT: Panen nats infi juurde: (see näide 2003a autoga)
Et saada elektri osa tööle:

Kerepoolses pistikus peavad olema järgnevad
Pin'id - juhtme värvid

2. valge/punane/kollane; K-bus andmeside, mis tuleb vedada istme kerepoolsest pisstikust lülitiploki 12-pin pistiku 3. pesasse

3. punane/pruun; toide kaitsme F68 alt

11. pruun; maandus

23. hall/punane; valgustus(ilmselt mälu nuppude jaoks)

Kui neid juhtmeid vastavates PIN-des pole, siis tuleb need vedada. Need on comfort istmetega autole omased.

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 13.09.2016 12:58 42
Postitas Direktor
Kas tartus või tartu lähistel tegeleb keegi sellega?
Autoks E61 2008 ja pool elektrilised, soojendustega sportistmed kuhu oleks vaja panna istmed mis on 2005a autost, täis elektrilised comfort istmed ja tagaiste ka soojendusega, hetkel on taga ilma soojenduseta.

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 13.09.2016 21:54 05
Postitas l22ne
Juhul kui kellelgi jääb vana sisu vedelema siis hea meelega ostaks tagumise käetoe seest topsihoidja.

Re: E60 istmete vahetus

Postitatud: 13.10.2016 22:38 12
Postitas allstarz
Autoks 2005a E61. Originaalis olid poolelektrilised tavalised sadulad. Uued istmed täiselektrilised comfort istmed. Istme moodulisse on ühendatud +12 ja miinus. Can-bus signaal toodud dcs pdc lülitiplokist pin 11-12. Samuti toodud pin 3 k-bus juhe. Comfortistme pistikus veetud punane rohelise triibuga +12v ja pin 11 on - juhe. Juhi ise töötab täielikult kaasaarvatud mälud. Kuid probeel on nüüd kaasõitja istmega. Kunde iste sõidab kaasa kui juhi istme nuppudest liigutada( mõned funktsioonid on vastupidi nt juhi iste liigutada edasi siis kunde iste liigub taha poole ). Ühendatud samamoodi nagu juhi iste. Ilma can-bus ( must ja kollane ) ei tööta üldse. Kunde iste ei reageeri lülitite vajutusele üldse, liigub vaid juhi poolt liigutades. Mis on asja juures valesti !???
Keegi ehk kokku puutunud ja oskab aidata.