1. leht 1-st

E39 veojõukontroll

Postitatud: 09.02.2006 20:15 40
Postitas kristjan128
asi siis järgmine, et sõitsin täna linnavahel ja järsku jäi veojõukontrolli tuluke armatuuris põlema ja enam ära ei kustu. proovisin välja lülitada, ei midagi. lasin siis lumise koha peale ja proovisin kas rattad laseb kaapima, lasi. nii, et ta siis ei tööta mul hetkel ja tuli põleb kogu aeg. milles asi võiks olla?

Postitatud: 09.02.2006 20:30 15
Postitas Relk
no tavaliselt ikka anduris viga sellisel puhul.

Postitatud: 09.02.2006 20:55 29
Postitas kristjan128
oskad äkki öelda kus see andur asub? ja kui ma niimoodi mõnda aega sõitu jätkan, kas see midagi muud tuksi ei keera?

Postitatud: 09.02.2006 21:12 07
Postitas janek1
keerab küll! abs-i aju

Postitatud: 09.02.2006 22:15 41
Postitas kristjan128
aga kui ma abs-i kaitsme välja tõmban seniks kuni kuhugi remonti viin, see päästab sellest et aju ära ei kooleks? kas abs kaitse on kindalaekas kuskil vms?

Postitatud: 09.02.2006 23:38 01
Postitas priitv8

Postitatud: 10.02.2006 07:30 34
Postitas Jaks
Kui viga on ainult selles, et veojõukontroll ei toimi võib selle põhjuseks olla ka vigane tross, mis reguleerib mootorisse minevat õhukogust.
Endal läks sama asi mõni nädal tagasi katki ja sai see välja vahetatud. Maksis UM-is 121,- eek.

Postitatud: 10.02.2006 08:32 47
Postitas kristjan128
priitv8 kirjutas:Siit ei viitsi lugeda?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19835
Viitsisin, lugesin, tänud :D

Nüüd siis asi jälle selline, et hommikul tööle minema hakates kõik jälle korras? Et mis te siis arvate kas on anduri või selle trossi viga? Igatahes proovin kuskile aja saada ja korda teha...

Postitatud: 10.02.2006 09:01 05
Postitas Pritsa
Minul oli andur läbi ja toimetas ka nii, et kui tahtis siis töötas kui ei tahtnud siis ei töötanud.

Postitatud: 10.02.2006 09:45 28
Postitas kristjan128
Pritsa kirjutas:Minul oli andur läbi ja toimetas ka nii, et kui tahtis siis töötas kui ei tahtnud siis ei töötanud.
Palju sul see lõbu maksma läks ka? Ja kaua sa sõitsid, enne kui remonti viisid?

Postitatud: 10.02.2006 10:01 15
Postitas Pritsa
Palju sul see lõbu maksma läks ka? Ja kaua sa sõitsid, enne kui remonti viisid?

Andur koos vahetusega UM-is läks mingi 1700 - 1800 EEK.
Ise sõitsin vigase anduriga mingi kuu aega, kuid kuna viga oli juba auto ostmisel küljes siis, täpset aega ei tea. Auto oli pikka aega ka müügiplatsil seisnud (ja müüja väitel oli enne müüki toomis asi töötanud :) ) !

Postitatud: 10.02.2006 10:05 09
Postitas kristjan128
ok, tänud Sulle!

Postitatud: 10.02.2006 10:07 59
Postitas Mario153
Päris kareda hinnaga :shock:

Postitatud: 10.02.2006 10:14 35
Postitas Relk
Ma arvan, et see sõltub andurist. Mul läks natuke üle 700 kui mälu ei peta.

Postitatud: 10.02.2006 11:03 46
Postitas kristjan128
eks ma lasen ära teha, siis ütlen, mis hinnaga mina sain.

Postitatud: 10.02.2006 13:46 45
Postitas Ilves
2004 lõpus maksis mulle järjekordse anduri vahetus UM-s 1400.

Postitatud: 10.02.2006 14:28 39
Postitas -originaal-
e-39 veojõukontrollil on kombeks suurte külmadega mitte tepsida..kui auto garaazis seisab ja soojas on, siis peaks töötama jälle..mingi kahtlane värk..

Postitatud: 10.02.2006 15:47 40
Postitas Ilves
Mitte ei tepsi katkised asjad. Kui andurid kõik terved, ei ole ASC-l ka midagi viga. Ükskõik kui külm on. Kui vahel töötab, vahel mitte tuleb tipa-tapa esindusse ja andurid üle kontrollida, ilmselt on vähemalt üks nendest minemas.

Postitatud: 10.02.2006 15:48 01
Postitas kristjan128
võibolla tõesti, eile oli mingi -15C vist väljas ja täna hommikul -6C ainult. UM-st öeldi samuti, et kui veel peaks korduma siis testriga kontrollida vigasi. Nii, et ma nüüd enne ei lähe kuhugi, kui asi enam ei peaks korduma :roll:

Postitatud: 10.02.2006 16:10 52
Postitas Ilves
Ja-jah. Palju parem on kuskil maanteel keset paanikapidurdust enne põkkumist põdraga avastada, et see andur mis jupsis on lõplikult katki läinud. Aga kuni selle ajani olid ikka 1400 krooniga plussis.

Ega auto pohmellis inimene ei ole, kes järgmiseks päevaks ennast välja magab. ja UMi tester ei näita mitte ainult peetis andurit, vaid ka kohe peeti minevaid andureid.

Postitatud: 10.02.2006 16:33 22
Postitas kristjan128
Tere!

Teie küsimus oli:
Tere! Auto 520 e39. Asi siis selline, et eile sõites jäi veojõukontrolli tuli põlema ja ära ei kustunud enam. proovisin lume peal, võttis rattad kaapima. täna hommikul peale öö aega seismist sõitma hakates kõik jälle korras. mida peaksin ette võtma? Tänud

Meie vastus:
Tere,
kui viga kordub tuleks teeninduses testriga vead üle vaadata ning vastavalt sellele juba ka remont teostada. Võib juhtuda, et üks rattapöörlemise anduritest on vigane.


Lugupidamisega,
United Motors


Eks muidugi on ta õigem kohe korda teha kui miskit korra jamab, aga lihtsalt pole lähinädalatel võimalust ja aega.

Postitatud: 10.02.2006 16:55 36
Postitas priitv8
Vaata, kui on ABS-i anduri viga, siis põlevad korraga nii ABS kui ASC märgutuled. Kui põleb ainult ASC tuli, ja tõesti on tegu trossiga lisaklapiga, siis tasub seda kindlasti kontrollida. Aga minu enda kogemus (ja ka sõbra E32-l tuli sama teha) oli selline, et viga polnud mitte trossis, vaid selle ADS mootori sees olnud tagastusvedrus. Oma auto juures vist isegi kirjutasin ka paar rida sellest, kuidas ma seda parandasin.

Postitatud: 10.02.2006 17:49 19
Postitas kristjan128
tuleb ikka korda lasta kiiremas korras teha, jäi jälle põlema. proovisin siis sellist asja, et tõmbasin abs-i kaitsmed (2tk, nr 30,31) välja, et aju läbi ei läheks, aga siis ei läinud autogi käima enam :roll:

ok tänud igaljuhul neile kes vastasid.

Postitatud: 04.03.2006 19:25 36
Postitas werks
anna teada palju maksma siis laks

Postitatud: 04.03.2006 21:34 55
Postitas kristjan128
mingise trossi viga oli, maksis 150eeku vist, :lol: tööaega ei oska öelda palju kulus, sest lasin ka paar muud asja ära teha. trossil olid mõned kiud lahti ja ei liikunud kõri sees enam ning jäi kinni.

Postitatud: 05.03.2006 14:34 38
Postitas werks
kas t;;d tegid um/is