k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
bmwkuller
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
Peamine sõiduk: E39 530
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas bmwkuller »

Tervist, probleem järgmine: peale turbo vahetust tuleb turbo 2500 pluss alles taha?
vaakumid said kõik ilusti külge ja uue turbo aktuaatori varrast ka pole näpitud, sest see tehasevärviga koos!
Kas äkki peaks arvuti taha viskama ja midagi nullima?

Igasugune nõu teretulnud!

Ette tänades taavi
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas patrik »

nullimine ei aita. tee juhtimine korda
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
bmwkuller
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
Peamine sõiduk: E39 530
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas bmwkuller »

Et siis pigem viga vaakumites?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas patrik »

pöördu turbo vahetaja poole. meie siit läbi arvuti ei näe
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas teet82 »

Kui see "uus" turbo pole päris uus tegelikult, siis ei saa kindel olla, et see ideaalselt korras on. Mõned juhused on olnud näiteks, et turbo külma poole tiiviku labadel on nurgad maas, samuti ei pruugi geomeetria liikuda täiesti "kinnisesse" asendisse jne.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
bmwkuller
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
Peamine sõiduk: E39 530
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas bmwkuller »

Aitähh abi eest!
Leidsin vea üles, üks vaakumitest oli muljutud ja sealt ei pääsenud õhk liikuma!
Peale vaakumvooliku vahetust veakood kustutatud ja töötab nagu kellavärk!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas teet82 »

Mingeid veakoode küll kustutama ei pea. Kui arvuti olemas oli, siis oleks võinud hoopis geomeetriat aktiveerida sellega ja oleks kohe silmaga näha olnud, et see ei liigu "kinnisesse" asendisse. Tegelikult pole isegi arvutit vaja, sama liikumise teeb geomeetria ka auto käivitamisel, ainult natuke kehvasti paitsab see koht ülevalt vaadates ja vaja on kahte inimest.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
bmwkuller
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
Peamine sõiduk: E39 530
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas bmwkuller »

geomeetria liigub ideaalselt, avab ja sulgeb täielikult!
Ja arvutit oli selleks vaja, et kui solenoidi juhe oli tagant ära käinud siis peab veakoodi kustutama muidu tööle ei hakanud! vähemalt minu autol mitte!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas arnis »

See, et varras liigub, ei tähenda, et geomeetria liigub.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas teet82 »

bmwkuller kirjutas:geomeetria liigub ideaalselt, avab ja sulgeb täielikult!
Pidasin silmas seda hetke, kui see turbo veel ei toiminud korralikult. Probleem oli ikka selles, et geomeetria ei liikunud siis täielikult kinnisesse asendisse või ei liikunud üldse ja seetõttu polnud madalatel pööretel rõhku, antud juhul oli siis põhjuseks vaakumi puudumine. Silmaga oleks probleem näha olnud.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
bmwkuller
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
Peamine sõiduk: E39 530
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas bmwkuller »

Kuno_T kirjutas:Kirejelduse järgi tekib kahtlus, et tüüp vahetas turbo muljutud vaakumvooliku tõttu ära.
turbo vahetasin ikka põhjusega, eelmine turbo oli nii kulunud,et õli jõudis juba sisselaskesse! ja kuna see hetk polnud saada korralikku turbot siis panin ajutiselt 2.5 tds-i oma!
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas patrik »

Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
bmwkuller
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 12.03.2011 20:31 31
Peamine sõiduk: E39 530
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas bmwkuller »

patrik kirjutas:Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada

loomulikult pole, aga kui häda käes ja liikuda vaja siis sõidab tds-i turboga kaa ja väga edukalt, ise järgi proovitud! Loomulikult solenoidi külge panna ei saa, aga töötab sama moodi nagu tds-i peal, madalalt jõuab väga edukalt puhkuda, kuid suuremaltel pööretel imeb mootor lihtsalt turbol õhu eest ära!
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitus Postitas jass161 »

bmwkuller kirjutas:
patrik kirjutas:Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada

loomulikult pole, aga kui häda käes ja liikuda vaja siis sõidab tds-i turboga kaa ja väga edukalt, ise järgi proovitud! Loomulikult solenoidi külge panna ei saa, aga töötab sama moodi nagu tds-i peal, madalalt jõuab väga edukalt puhkuda, kuid suuremaltel pööretel imeb mootor lihtsalt turbol õhu eest ära!
Sellist jama ei oskagi kommenteerida.
Vasta