5. leht 9-st

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 24.01.2012 21:13 04
Postitas aiks50
jargo kirjutas:
Kuno_T kirjutas:
Lisaks, vanematel E46-tel kordaja muutmine varjatud menüü kaudu ei toimi, pole selliseid menüüsidki (20.1, 20.2, 20.3) ja 20.0 juures näitab ka vaid kriipse.
aga,kas siis vanematel e46.tel ei saagi kütusekulu korrigeerida.mul näitab täpselt liiter vähem,kui peaks!

või saab diagnostika programmiga seda muuta?(inpa)
Sain ka värskelt E46 (2003a 320i) omanikuks ja avastasin, et pardakompuuter valetab kütusekuluga, aga hoopis teismoodi. Kui linnas sõita ja korralikult gaasi anda, siis langeb kütusekulu BC andmetel 6,5 peale. Samas kui maanteel püsikaga sõita, siis kütusekulu muudkui kasvab ja jääb pidama seal 13-14 L/km peal.
Mõõtsin ka tegelikku kulu ja sain linnas keskmiseks 13 ja maanteel 7,5. Kompuuter näitab seega täpselt vastupidi.
Sukeldusin siis varjatud menüüdesse (http://www.bimmerboard.com/forums/posts/114795) ja E46-l tõesti näitab menüü 20.0 vaid kriipse. Sama on ka menüüdega 10, 11, 14.0 - ainult kriipsud. Test 13.0 peaks olema Gongi test, aga see ei tee mingit häält.
Kas selle vastupidise kütusekuluga saab ka midagi ette võtta? Mingid juhtmed valetpidi?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 25.01.2012 07:37 32
Postitas jargo
aiks50 kirjutas:
jargo kirjutas:
Kuno_T kirjutas:
Lisaks, vanematel E46-tel kordaja muutmine varjatud menüü kaudu ei toimi, pole selliseid menüüsidki (20.1, 20.2, 20.3) ja 20.0 juures näitab ka vaid kriipse.
aga,kas siis vanematel e46.tel ei saagi kütusekulu korrigeerida.mul näitab täpselt liiter vähem,kui peaks!

või saab diagnostika programmiga seda muuta?(inpa)
Sain ka värskelt E46 (2003a 320i) omanikuks ja avastasin, et pardakompuuter valetab kütusekuluga, aga hoopis teismoodi. Kui linnas sõita ja korralikult gaasi anda, siis langeb kütusekulu BC andmetel 6,5 peale. Samas kui maanteel püsikaga sõita, siis kütusekulu muudkui kasvab ja jääb pidama seal 13-14 L/km peal.
Mõõtsin ka tegelikku kulu ja sain linnas keskmiseks 13 ja maanteel 7,5. Kompuuter näitab seega täpselt vastupidi.
Sukeldusin siis varjatud menüüdesse (http://www.bimmerboard.com/forums/posts/114795) ja E46-l tõesti näitab menüü 20.0 vaid kriipse. Sama on ka menüüdega 10, 11, 14.0 - ainult kriipsud. Test 13.0 peaks olema Gongi test, aga see ei tee mingit häält.
Kas selle vastupidise kütusekuluga saab ka midagi ette võtta? Mingid juhtmed valetpidi?
ma kunagi e36-l suutsin ka vastupidiseks ajada,kui einheite muutsin.ei tea kas keegi on sama su e46-l teinud?ei tea kas sellel saabki neid muuta.

aga jah,kütusekulu korrektuurist vist keegi midagi ei jaga.
kuidagi peaks ju need ikka paika saama!

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 25.01.2012 23:20 31
Postitas aiks50
jargo kirjutas: ma kunagi e36-l suutsin ka vastupidiseks ajada,kui einheite muutsin.ei tea kas keegi on sama su e46-l teinud?ei tea kas sellel saabki neid muuta.
Menüüs 11.0 alt ei saa nagu viiestel, aga menüü 15.0 sisaldab väga palju igasugu asju, mida saab äkki muuta.
jargo kirjutas: aga jah,kütusekulu korrektuurist vist keegi midagi ei jaga.
kuidagi peaks ju need ikka paika saama!
Eks keegi kindlasti jagab, aga teadjamad mehed ei käi siin iga päev lugemas, et äkki keegi vajab abi. Rohkem satuvad foorumisse ikka hädalised, et oma muret kurta.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 30.01.2012 11:47 28
Postitas allanasi
leidsin ka E39 520 97a test 14 -ne alt 2 koodi ,mis need tähendavad minu arust on nad 7-me numbrilised. kahjuks on mõned pixlid kadunud ja ei saa välja lugeda.Kas nad võisidi sinna tekkida sellest , et vahepeal üks abs andur ei andnud ühendust ja siis lõi ABSIi ja ACS tuled põlema?

ÜKs koodidest on vist 91 82 033 äkki keegi oskab aidata?

vahur_s kirjutas:Peidetud menüü 14 punkti veakoodide tähendused

Algselt postitatud killcrap'i poolt:
1 Fuel consuming signal from engine control unit faulty
2 Fuel consuming signal (ti-II) from engine control unit faulty
3 Road signal from ABS/ASC/DSC control unit faulty
4 RPM (tD) from engine control unit faulty
5 Coolant temperature sensor faulty
6 Temperature sensor
7 Outside temperature sensor
8 Fuel level sensor 1 (Fuel pump side)
9 Fuel level sensor 2 (without fuel pump)
10 Tension to high at the power supply
11 EGS signal disturbed
12 Power supply Pin 15
13 Power supply Pin R
14 Service Interval Display (SAI) Reset
15 Pressure Switch
16 Gong Sound (T1)
17 Gong Sound (T2)
18 Gong Sound (T3)
19 Current to high in the instrument cluster
20 Internal error in the LCM module
21 Internal error (IKE)
22 Vehicle speed signal (Tacho-A)
23 Instrument cluster -Bus (I-Bus)
24 Body-Bus (K-Bus)
25 Error during activation of the instrument in the instrument cluster
26 Undefined error
27 Internal Error
28 I-BUS error
29 Power Supply
30 Power Supply
31 Power Supply
32 Power Supply
33 K-BUS
34 Oil Pressure Control Light
35 Reverse gear recognition
3E Error by activation display
3F Instrument cluster current to high
44 Oil pressure switch
87 Body-Bus (K-Bus)
88 (I-Bus)
8B Gong Ton (T3)
8C Power supply Term. R
8D EGS Data lead disturbed
8F Power supply
90 Power supply Term. 15
91 Gong Ton (T2)
92 Gong Ton (T1)
BC Break fluid level
BD Electronic break power
BE LCM internal error
BF Instrument Cluster Internal Error
C1 ABS/ASC/DSC Signal(Tacho)
C3 RPM signal from DME control unit
C6 Output PIN 6 (Code EWS)
C7 Fuel tank sensor 1 (fuel pump side)
CD Fuel consumption signal DME 1
CE Outside temperature sensor
CF Service Interval Display (SIA) Reset
D3 Coolant temperature sensor
D5 Oil temperature sensor
D7 Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)
DA Fuel consumption signal DME 2
F0 CAN-Bus off
F4 CAN Identification missing
F5 CAN Identification missing (ASC)
F6 CAN Identification missing (DME)
F7 CAN Identification missing (DME)
F8 CAN Identification missing (DME)
F9 CAN Identification missing (DME)
FA CAN Identification missing (EML)
FB CAN Identification missing (EGS)
FC CAN Identification missing
FD CAN Identification missing

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 31.01.2012 22:01 33
Postitas priitv8
allanasi kirjutas:ÜKs koodidest on vist 91 82 033 äkki keegi oskab aidata?
Omaenda postitatud tabelit ei usu siis? Tolle järgi võiks 91 Gong T2 viga tähendada.
82 on vea lisaparameetrid ja 33 korda on esinenud.
Kunagi püüdsin sama ka sakslastele tõestada:
http://www.e39-forum.de/thread.php?post ... post414630

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 25.02.2012 21:06 38
Postitas need4beat
olen kuulnud müüti, et menüüd saab ka ingliskeelseks muuta?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 26.02.2012 13:53 11
Postitas AndreTGO
Proovisin ka siis kasutada varajtud menüüd ja otsisin veakoode, ei tea kui palju tasub neid uskuda ja kui palju ma nende tõlgendamisest aru sain, ja kas mõni võib olla mingi vana viga ka mis kunagi tulnud on ja on ära parandatud ?

bEC846 Light Control Module (LCM) internal error (sellest ma eriti aru ei saa)
CE8200 Outside temperature sensor(Temeratuuri näitab kül õigesti, see peaks korras olema)
8d8805 Electronic Transmission Control (EGS) Data lead disturbed(Mingi pistik võib lahti olla või oksüdeerunud?)
8F8828 Power supply (Kas toitel midagi viga või akuvahetusel äkki sai selle vea?)
C38800 RPM signal from Digital Motor Electronics (DME) control unit(Sellele veale paluks ka tõlgendust)

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 26.02.2012 17:36 42
Postitas need4beat
Tahtsin müüti tõestada hirmsasti ja siin ta on, e34 sõbrad, kes seda veel teinud pole siis siit peaks saama keelt vahetada. Peaks olema OBC IV. Tekst siis ingliskeelne, kuna kodumaistest foorumitest ma seda veel üles pole kaevand.

Getting into the Test Codes:
============================
Push OBC buttons 1000 and 10 together. You will see the word Test. By pressing a combination of the 10 and 1's you can enter Test Codes from 1 to 21. After entering the number press R/S and you will get a continuous display of the test function. To cancel, just press any of the OBC function keys.

List of Available Tests:
========================
Test Number Description
1 Display Test (all LCDs and LEDs activate)
2 Current Consumption in litres / 100 km
3 Current Consumption in litres / hour
4 Average consumption (used in calculating range)
5 Current Range
6 Not used (this function is active on some, but not sure of the purpose)
7 Fuel Remaining in Tank (litres)
8 Current speed (km/h)
9 System Voltage at Terminal R
10 Country / Language
11 Units / am.pm
12 Average speed (km/h) for calculating ETA
13 ETA
14 Date of software / mask of OBC
15 Production Diagnosis
16 Production Diagnosis
17 Display Vehicle Specific Data
18 Alarm Changeover (continuous vs. intermittent)
19 Lock / Unlock all functions (Sum of month and date to unlock or lock)
20 Correction Factor for OBC Fuel Consumption
21 Reset all defect codes, date and time

!!! You need to unlock the OBC before you can change the settings. !!!

How to lock and unlock the OBC:
===============================
To unlock the OBC, first press the date key, and add the month and day together. So, if the date is displayed as "0704", the result is "11".

Go to test 19 by pressing the 1000 and 10 buttons together, and then typing in the test number (19)·

You will see the word "LOCK" displayed. Type in the result from step 1 above, and press S/R·

If you display test 19 again, it will now display "FREI", indicating the system is now unlocked.

To lock the system again, go to test 19, and press the little button on the top left hand corner of the OBC (F/C).


The language setting:

1) Get into the test mode and unlock the OBC following the instructions in my original message.
2) Goto Test 10.
3) By default, the country code is set to "LAND:0 D" which is Deutschland.
4) Scroll though other countries by pressing "1". US is country code "LAND:2 USA" for example.
5) When you see the country you want, press the "S/R" key to set it.
6) Press the check key to test.

Note: When you set it to USA or UK, you will probably get the British Measurements. If you prefer metric ones (Km, Km/hr, Ltr. etc.) like I do, you will have to set each display separately. But you don't have to be in the test mode for that.

In order to change the dashboard lagnuage (it's seperate from the comp.):

You have to do this:

1. Turn the ignition key to position one (first click).

2. Push and hold down the cc button (right one).

3. After 5-10 seconds in the cc display will appear a language name. If you want this language turn off the ignition and it is done. If you don´t want this language go again to step 2...

P.S: be patient, there are lot of languages... also English UK and English US

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 27.02.2012 00:16 32
Postitas iaanek
See õpetus on vale. OBC Test10 on EICH ehk kütusetule põlemahakkamise korrigeerimise funktsioon.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 27.02.2012 01:29 22
Postitas iaanek
Tubli.
Aga kuidas see jutt minu eelneva postitusega seotud on? :D

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 15.03.2012 10:55 50
Postitas Kaasik
Mul näitab ka punktis 14 veakoode.
91 82 017
8B 84 017
92 82 013
Mõned postitused üleval poole oleva tabeli põhjal saan vastusteks Gong Ton (T1),Gong Ton (T2) ja Gong Ton (T3).Kui ma kõigest õigesti aru sain.Kui ei siis võib viga parandada.
Küsimus see et mida need tähendavad??Mis Gong ton??ja avastasin et koodid viimased numbrid on ööga kahe võrra väiksemaks jäänud.Ma sain just nagu aru et viimased kolm nmbrit tähendavad seda kui tihti viga on esinenud et kuidas need väiksemaks saavad minna?Ehk keegi targem oskab seletada mulle seda asja natuke.
Auto on 98a e39 523i.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 15.03.2012 14:02 15
Postitas Kaasik
See "gong" käib küll kui midagi viga.Aga kui ma nüüd ei eksi siis vahest on küll tegemata jäänud see..näiteks lööb kirja ette et klaasipesu hakkab otsa saama aga häält ei tee.Aga enamus ajast töötab kõliseb küll.
Vähemasti midagi hullu ei tohiks siis olla viga! :)
Vennal töö juures diagnostikas olemas et käin millalgi kui aega on sealt läbi ja vaatan mis värk on.
Aga tänud!

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 17.03.2012 01:32 07
Postitas Alen
Üks leht tagasi (neljandal) on kasutaja Lauri_R selgelt välja toonud kuidas neid lugeda jne :) http://www.endtuning.com/bmwcodes.html" onclick="window.open(this.href);return false; seal saate neid konvertida, mõningad vastused ka olemas aga autodata parim.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 26.03.2012 22:28 59
Postitas Matii
kuidas e34 käib?
mingi sain aga seal on vist mingi 6 või 7 asja... siis seierite ja pikslite kontroll ning kõik.
mis need numbrid tähendavad seal üldse? ja kas on muid asju ka huvitavaid?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 27.03.2012 13:31 15
Postitas Silver88
Keegi saaks autodatast järele vaadata, mida tähendavad järnevad veakoodid:
BEC8A0/190
8CC4E1/140
C7813C/199
C38800/195
BFC9E6/191

Aitäh!

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 29.03.2012 00:39 44
Postitas Alen
:D:D seal ei ole 5 veakoodi, seal on neid 15, ma ju eelnevas postis rääkisin.

LOE: 6 kohaline kood mis kuvatakse sulle test 14s on HEX value, ntks 123456 sa pead need eraldama 12 34 56, siis lähed sellisele lehele nagu on http://www.endtuning.com/bmwcodes.html" onclick="window.open(this.href);return false;, sisestad sinna 2 kohalise hex koodi ntks 12 ja saad vastu demicali 18 ( 12 hex võrdubki demicalis 18).

Siis võtad lahti autodata või otsid torrentitest sellise asja nagu Autodata 2004 diagnostic trouble codes ( pdf fail, olemas kõik automargid kuni 2004) ja sealt otsid oma auto margile vastavad koodid ülesse, sinu auto puhul võrduks 18
ECMlimmobilizer control module Wiring, immobilizer control module
communication - signal
või
MS42: Camshaft position (CMP) actuator 1 - Wiring, connector, CMP actuator
circuit malfunction

ei viitsinud küll su kõike veakoode vaadata aga enamus on seotud lambaanduritega :) jõudu

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 09.04.2012 12:51 42
Postitas testivoitja
Kes tõlgib antud koodid inimese keelde?
FB 84 000
BF 88 020

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 13.04.2012 08:33 09
Postitas priitv8
testivoitja kirjutas:Kes tõlgib antud koodid inimese keelde?
FB 84 000
BF 88 020
Esimese kohta pole hetkel võimalik vaadata.
Tagumine on IKE EEPROM kodeering poolik/lõpetamata.
http://www.e39-forum.de/thread.php?post ... post414630

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 24.10.2012 22:03 41
Postitas Rain456
E34 kohta võtaks küll selle õpetuse ja kui võimalik siis tõlkega. Tänud

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.11.2012 09:15 44
Postitas MardoV
Kui mul e39 võtab umbes 10L sajale siis mis numbrid ma peaks panema sinna TEST nr 20?
Ei saa nendest arvutustest midagi aru :D

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.11.2012 09:44 28
Postitas Matii
Pole siis kellelgi e34-jale seda õpetust jagada?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.11.2012 17:31 55
Postitas sininesalo
mingi ennem üks õpetus oli e34 kohta aga see oli kahe nupuga spidoplokile, aga oleks vaja 1 nupuga

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 06.11.2012 22:24 26
Postitas Rain456
Mul on kahe nupuga spidoplokk.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 08.11.2012 18:43 58
Postitas allanasi
Alen kirjutas::D:D seal ei ole 5 veakoodi, seal on neid 15, ma ju eelnevas postis rääkisin.

LOE: 6 kohaline kood mis kuvatakse sulle test 14s on HEX value, ntks 123456 sa pead need eraldama 12 34 56, siis lähed sellisele lehele nagu on http://www.endtuning.com/bmwcodes.html" onclick="window.open(this.href);return false;, sisestad sinna 2 kohalise hex koodi ntks 12 ja saad vastu demicali 18 ( 12 hex võrdubki demicalis 18).

Siis võtad lahti autodata või otsid torrentitest sellise asja nagu Autodata 2004 diagnostic trouble codes ( pdf fail, olemas kõik automargid kuni 2004) ja sealt otsid oma auto margile vastavad koodid ülesse, sinu auto puhul võrduks 18
ECMlimmobilizer control module Wiring, immobilizer control module
communication - signal
või
MS42: Camshaft position (CMP) actuator 1 - Wiring, connector, CMP actuator
circuit malfunction

ei viitsinud küll su kõike veakoode vaadata aga enamus on seotud lambaanduritega :) jõudu

aga kui mul on 1999 E38 4,4 mootor , millise listi alt ma peaks otsima

DME 7.2 või DME M5.2 and M5.2.1 , aga nende alt ma ei leia ühtegi koodi ?

mootori alt diagnostikas leidis ka ainult ühe vea 122D diagnostika tehtud siis mingi bmw eraldi programmiga , mis ei olnud ka kõige uuem

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 25.11.2012 01:33 51
Postitas DaddyV
Deem,mul on mingi keiss selle BC nupuga,see lihtsalt ei funka.Menüüsse sain sisse küll ja kuni 19 välja. Selle BC nupuga peaks saama siis seal displeil vahetada näite,ida hetkel vaadata tahad?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 25.11.2012 10:30 35
Postitas c4rb0n
Enda autol(e39 530d manuaal) sellised vead:

CE8100/206 - injector 6 circuit malfunction
BEC83C/190 - Fuel rail pressure (FRP) sensor - curcuit malfunction
8C8400/140 - Heated oxigen sensor(HO2S)2, bank1 - no activity detected
F48400/244 - Supercharger(SC)bypass valve A - range/performance problem

Kas need vastused on õiged!?

244 - on vist turbo kohta(klapi viga)???
190 - kütusesüsteemi rõhu kohta
206 - 6da pihusti viga
140 - hapniku andur???

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 30.11.2012 00:13 17
Postitas Janek_K
Tere
Küsimus: Kas varjatud menüüst jahutusvedeliku temperatuuri näitu saab salvestada püsivaks näiduks armatuurlauale, jäädavalt. Ja kui saab, siis kuidas seda teha. Olin 7 menüüs, temperatuuri näit oli ees, keerasin süüte välja ja uuesti käivitades näitu ei olnud enam.

Autoks e39 touring 2001a.

Ette tänades
Janek

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 01.12.2012 20:48 11
Postitas c4rb0n
Ei saa.

Vigadest on nii palju, et need on mis oli viimasena tuvastatud. Vead ei pruugi olla aktiivsed :!:

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 06.12.2012 18:10 52
Postitas dym
Kiiire küsimus targematele.
Kütusekulu korrekuure teen, kuidas ma saan vahetada seda numbrit mis näitab menüüs 20.0?
Lugesin terve teema läbi ja mõikasin niipalju, et teistel kaks nuppu armatuuril? Mul üks vasakul millega siis nullitakse seda päevasõidu kilometraaži. Proovisin roolil olevaid nuppe, miski ei muutnud seda arvu!
Autoks e39 3.0d 2000a.

Präegune ärv näitab 1000, mul vaja saada 886 või selle lähedale siis.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 11.02.2013 09:07 41
Postitas ooDDoo
dym kirjutas:Kiiire küsimus targematele.
Kütusekulu korrekuure teen, kuidas ma saan vahetada seda numbrit mis näitab menüüs 20.0?
Lugesin terve teema läbi ja mõikasin niipalju, et teistel kaks nuppu armatuuril? Mul üks vasakul millega siis nullitakse seda päevasõidu kilometraaži. Proovisin roolil olevaid nuppe, miski ei muutnud seda arvu!
Autoks e39 3.0d 2000a.

Präegune ärv näitab 1000, mul vaja saada 886 või selle lähedale siis.
sa pead seda sama ühte nuppu ikka kasutama mis su spidoploki küljes on