e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Tere, mure siis selline, et tugevalt vajutades on kiirendus kuidagi kergelt laineline st. jõud pole ühtlane. Lisaks poob 3500-4000 pöörde juures kuidagi kinni, ei vaheta käiku üles (seda ei tee alati). Siis andes gaasi järele vahetab käigu. Selles olukorras tekib ka vibratsioon. ( kardaan korras, osad vahetatud)
Teada selle auto kohta on veidi valetav õhulugeja ja kõrgeks kippuv turbo rõhk. Saan aru, et esiteks peaksin need vead kõrvaldama ja siis edasi vaatama. Samas siiani on arvamused olnud sellised võibolla stiilis, seega kas nt. õhulugeja valetamine mõjutab auto käitumist sellisel määral ja mis rõhu juures hakkab auto kütust piirama? Sellest siis huvi kuulata asja läbi kogenud inimeste arvamust.
Viimati muutis uips99, 23.08.2014 13:04 51, muudetud 2 korda kokku.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamine.

Postitus Postitas patrik »

Kui raha ei taha "tuulde loopida" siis sõida kuni seisma jääb ja vaheta see jupp mis järgi andis?
Kirjelduse järgi tundub päris katkine e60 olevat, äkki on mõtet 1:1 vahetada e39 vastu, saad vähemalt toimiva pilli?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamine.

Postitus Postitas uips99 »

Kas on pakkuda :D ? Ok see see mõte vähemalt esialgu ei sobi. Kuid ehk oskad nimistusse mingi tõenaolise vea juurde lisada. Lisaks veel niipalju, et nö normaalselt sõites ei ole nagu häda midagi, viga vaid järsul kiirendamisel.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamine.

Postitus Postitas Tauri_J »

mingi kahtlane remap tehtud äkki?

läheb avarireziimi kui föön üle puhub :lol:
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Nonii. Tuleb välja, et vähemalt mootoril on jõudu küll, eile läks hooratas pooleks. Ehk kellelgi on seda automaadi oma pakkuda?
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas butek »

TOhoh, kas automaadil pole tegu ühemassilise hoorattaga? Mis tõttu võiks hoorattas pooleks minema?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4356
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas PeeterA »

Väntvõlli rihmaseibist ilmselt käib jutt?
tel. 51 949 859
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Ei, tegu pole rihmaseibiga, see ikka hooratas mis purunes. Kuid jah ega seda plekist hammasvööga ketast just päris selle sõna õiges tähenduses hoorattaks nimetada ei saa. Aga jah see nn hooratas nüüd kaheks osaks. Üks tükk jäi väntvõlli ja teine turbiini külge. Aga oskab keegi öelda miks üldse selline detail puruneb?
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas butek »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20" onclick="window.open(this.href);return false; Kas tõesti see osa läks pooleks? Huvitav aga kuidas? :roll:
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

See osa jah mida viidatud. Kuid lammutuse mehed ütlevad et suht minev kaup pidavat olema. Nüüd uus hooratas olemas ja eks ole näha kas peab vastu või mitte.
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Nüüd masin mõned päevad taas sõidukõlbulik. Avastasin, et kui kasutada käsijuhtimist siis kiirendab normaalselt ja lülitab käike samuti koheselt, kui valitsat liigutada. Aga automaatresiimis ikka jääb kuskil maal toppama ja tekib ka vibratsioon. Proovin turborõhu väiksemaks keerata. Tean et see pole just õige lähenemine aga kas on nö. tehaseseade, et mitu keerdu peab regulleerimiskruvi nullist olema. Siis paneks kella külge ja vaataks mis toimuma hakkab.
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas jass161 »

uips99 kirjutas:Nüüd masin mõned päevad taas sõidukõlbulik. Avastasin, et kui kasutada käsijuhtimist siis kiirendab normaalselt ja lülitab käike samuti koheselt, kui valitsat liigutada. Aga automaatresiimis ikka jääb kuskil maal toppama ja tekib ka vibratsioon. Proovin turborõhu väiksemaks keerata. Tean et see pole just õige lähenemine aga kas on nö. tehaseseade, et mitu keerdu peab regulleerimiskruvi nullist olema. Siis paneks kella külge ja vaataks mis toimuma hakkab.
Must huumor w?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4356
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas PeeterA »

tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

ega see võrr ei ole, et segukruvi keerates minekut kruttida
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Et siis pole vaja liiga kõrgeks minevat turborõhku väiksemaks saada? Ja tehasest tulevad autod välja, kõigil aktuaator vardad totaalselt eri pikkustega? Ja üldse, eks see BMW ole ju maaväliste olendite poolt tehtud, Inimene hoia eemale!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4356
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas PeeterA »

Millest sa järeldad, et turborõhk liiga kõrgeks läheb? Oled kindel, et turbogeomeetria solenoid üldse toimib?

Oleks sul diag. aparatuur ja teadmised, siis näeksid mis pööretel millist ülelaadimisrõhku mootori aju ootab.

Lampi turbogeomeetria baasseadistuse muutmine on lollus.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas Tauri_J »

kes mõõtis turborõhku? Palju oli erinevatel pööretel?
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Käisin Patriku juures diagnostis ja tema ütles, et liiga kõrgeks kisub. Lisaks ka õhukulumõõtja pidavat veidi valet infot andma. Geomeetria toimib, seega sai kahtlustatud, et keegi vast üritanud juurde keerata kunagi. Ja ega ei plaaninudki lihtsalt lampi midagi keerata, vaid kui oleks teada saanud esialgse tehases paika pandud aktuaator varda pikkuse, siis oleks võrrelnud enda omaga.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4356
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas PeeterA »

Miks siis Patriku juures ei lasknud paika reguleerida? Peale seadistamist oleks ekraanil numbriliselt ka tulemus näha.
tel. 51 949 859
uips99
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 16.08.2010 22:14 42
Peamine sõiduk: BMW 530 e60

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas uips99 »

Ma täpselt ei mäleta, et kas see jäi vigase õhulugeja taha või oli miski muu põhjus. Aga jah reguleerimata ta jäi. Aga kas põhjaalune pump ei saa olla nende probleemide põhjustaja. Kui diagnosti sai käidud siis sõiduajal küll midagi ei kontrollitud, või saab ka kohapeal koormuse all pumba rõhku mõõta?
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.

Postitus Postitas Raemees »

uips99 kirjutas:Ma täpselt ei mäleta, et kas see jäi vigase õhulugeja taha või oli miski muu põhjus. Aga jah reguleerimata ta jäi. Aga kas põhjaalune pump ei saa olla nende probleemide põhjustaja. Kui diagnosti sai käidud siis sõiduajal küll midagi ei kontrollitud, või saab ka kohapeal koormuse all pumba rõhku mõõta?
Käisid ju väidetavalt parima diagnostik Partriku juures ja asi jäi ikka lahendamata, et uusi põhjuseid otsid?
Miks nii siis, või kiskus asi liiga kalliks, miks ei ole tulemust?
Vasta