e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Tere, mure siis selline, et tugevalt vajutades on kiirendus kuidagi kergelt laineline st. jõud pole ühtlane. Lisaks poob 3500-4000 pöörde juures kuidagi kinni, ei vaheta käiku üles (seda ei tee alati). Siis andes gaasi järele vahetab käigu. Selles olukorras tekib ka vibratsioon. ( kardaan korras, osad vahetatud)
Teada selle auto kohta on veidi valetav õhulugeja ja kõrgeks kippuv turbo rõhk. Saan aru, et esiteks peaksin need vead kõrvaldama ja siis edasi vaatama. Samas siiani on arvamused olnud sellised võibolla stiilis, seega kas nt. õhulugeja valetamine mõjutab auto käitumist sellisel määral ja mis rõhu juures hakkab auto kütust piirama? Sellest siis huvi kuulata asja läbi kogenud inimeste arvamust.
Teada selle auto kohta on veidi valetav õhulugeja ja kõrgeks kippuv turbo rõhk. Saan aru, et esiteks peaksin need vead kõrvaldama ja siis edasi vaatama. Samas siiani on arvamused olnud sellised võibolla stiilis, seega kas nt. õhulugeja valetamine mõjutab auto käitumist sellisel määral ja mis rõhu juures hakkab auto kütust piirama? Sellest siis huvi kuulata asja läbi kogenud inimeste arvamust.
Viimati muutis uips99, 23.08.2014 13:04 51, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4587
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamine.
Kui raha ei taha "tuulde loopida" siis sõida kuni seisma jääb ja vaheta see jupp mis järgi andis?
Kirjelduse järgi tundub päris katkine e60 olevat, äkki on mõtet 1:1 vahetada e39 vastu, saad vähemalt toimiva pilli?
Kirjelduse järgi tundub päris katkine e60 olevat, äkki on mõtet 1:1 vahetada e39 vastu, saad vähemalt toimiva pilli?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamine.
Kas on pakkuda ? Ok see see mõte vähemalt esialgu ei sobi. Kuid ehk oskad nimistusse mingi tõenaolise vea juurde lisada. Lisaks veel niipalju, et nö normaalselt sõites ei ole nagu häda midagi, viga vaid järsul kiirendamisel.
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamine.
mingi kahtlane remap tehtud äkki?
läheb avarireziimi kui föön üle puhub
läheb avarireziimi kui föön üle puhub
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Nonii. Tuleb välja, et vähemalt mootoril on jõudu küll, eile läks hooratas pooleks. Ehk kellelgi on seda automaadi oma pakkuda?
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
TOhoh, kas automaadil pole tegu ühemassilise hoorattaga? Mis tõttu võiks hoorattas pooleks minema?
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Ei, tegu pole rihmaseibiga, see ikka hooratas mis purunes. Kuid jah ega seda plekist hammasvööga ketast just päris selle sõna õiges tähenduses hoorattaks nimetada ei saa. Aga jah see nn hooratas nüüd kaheks osaks. Üks tükk jäi väntvõlli ja teine turbiini külge. Aga oskab keegi öelda miks üldse selline detail puruneb?
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20" onclick="window.open(this.href);return false; Kas tõesti see osa läks pooleks? Huvitav aga kuidas?
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
See osa jah mida viidatud. Kuid lammutuse mehed ütlevad et suht minev kaup pidavat olema. Nüüd uus hooratas olemas ja eks ole näha kas peab vastu või mitte.
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Nüüd masin mõned päevad taas sõidukõlbulik. Avastasin, et kui kasutada käsijuhtimist siis kiirendab normaalselt ja lülitab käike samuti koheselt, kui valitsat liigutada. Aga automaatresiimis ikka jääb kuskil maal toppama ja tekib ka vibratsioon. Proovin turborõhu väiksemaks keerata. Tean et see pole just õige lähenemine aga kas on nö. tehaseseade, et mitu keerdu peab regulleerimiskruvi nullist olema. Siis paneks kella külge ja vaataks mis toimuma hakkab.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Must huumor w?uips99 kirjutas:Nüüd masin mõned päevad taas sõidukõlbulik. Avastasin, et kui kasutada käsijuhtimist siis kiirendab normaalselt ja lülitab käike samuti koheselt, kui valitsat liigutada. Aga automaatresiimis ikka jääb kuskil maal toppama ja tekib ka vibratsioon. Proovin turborõhu väiksemaks keerata. Tean et see pole just õige lähenemine aga kas on nö. tehaseseade, et mitu keerdu peab regulleerimiskruvi nullist olema. Siis paneks kella külge ja vaataks mis toimuma hakkab.
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
ega see võrr ei ole, et segukruvi keerates minekut kruttida
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Et siis pole vaja liiga kõrgeks minevat turborõhku väiksemaks saada? Ja tehasest tulevad autod välja, kõigil aktuaator vardad totaalselt eri pikkustega? Ja üldse, eks see BMW ole ju maaväliste olendite poolt tehtud, Inimene hoia eemale!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4356
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Millest sa järeldad, et turborõhk liiga kõrgeks läheb? Oled kindel, et turbogeomeetria solenoid üldse toimib?
Oleks sul diag. aparatuur ja teadmised, siis näeksid mis pööretel millist ülelaadimisrõhku mootori aju ootab.
Lampi turbogeomeetria baasseadistuse muutmine on lollus.
Oleks sul diag. aparatuur ja teadmised, siis näeksid mis pööretel millist ülelaadimisrõhku mootori aju ootab.
Lampi turbogeomeetria baasseadistuse muutmine on lollus.
tel. 51 949 859
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
kes mõõtis turborõhku? Palju oli erinevatel pööretel?
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Käisin Patriku juures diagnostis ja tema ütles, et liiga kõrgeks kisub. Lisaks ka õhukulumõõtja pidavat veidi valet infot andma. Geomeetria toimib, seega sai kahtlustatud, et keegi vast üritanud juurde keerata kunagi. Ja ega ei plaaninudki lihtsalt lampi midagi keerata, vaid kui oleks teada saanud esialgse tehases paika pandud aktuaator varda pikkuse, siis oleks võrrelnud enda omaga.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4356
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Miks siis Patriku juures ei lasknud paika reguleerida? Peale seadistamist oleks ekraanil numbriliselt ka tulemus näha.
tel. 51 949 859
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Ma täpselt ei mäleta, et kas see jäi vigase õhulugeja taha või oli miski muu põhjus. Aga jah reguleerimata ta jäi. Aga kas põhjaalune pump ei saa olla nende probleemide põhjustaja. Kui diagnosti sai käidud siis sõiduajal küll midagi ei kontrollitud, või saab ka kohapeal koormuse all pumba rõhku mõõta?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: e60 3.0d 160kw kiirendamise probleem.
Käisid ju väidetavalt parima diagnostik Partriku juures ja asi jäi ikka lahendamata, et uusi põhjuseid otsid?uips99 kirjutas:Ma täpselt ei mäleta, et kas see jäi vigase õhulugeja taha või oli miski muu põhjus. Aga jah reguleerimata ta jäi. Aga kas põhjaalune pump ei saa olla nende probleemide põhjustaja. Kui diagnosti sai käidud siis sõiduajal küll midagi ei kontrollitud, või saab ka kohapeal koormuse all pumba rõhku mõõta?
Miks nii siis, või kiskus asi liiga kalliks, miks ei ole tulemust?