1. leht 4-st

DPF FILTER

Postitatud: 24.08.2014 15:08 16
Postitas alis1232
Tere
Probleem siis selles et auto ise ei põleta tahma ära.
Kas keegi saaks nõu anda?
Oman: BMW 530 D 170 kW 2006
Vahetasime ära termostaadid, kuna diagnostika näitas et sõites ei saavuta sellist temperatuuri nagu oleks vaja.

Suured tänud , kes saaks soovitusi anda.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 24.08.2014 17:54 22
Postitas PeeterA
Diag. seadmega saab autot sundida DPF põletamist läbi viima, kui jahutusvedeliku ja heitgaaside temp. on piisavalt kõrge.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 24.08.2014 18:35 24
Postitas S1lv3r
Lisaks peab kütust olema vähemalt 20L(ala põleva kütusetulega ja range 50km põletamist ei toimu), eelsüüteküünalde viga ei tohi esineda ja nagu mainutud mootor peab saavutama töötemperatuuri(-92c)

Re: DPF FILTER

Postitatud: 24.08.2014 21:48 55
Postitas sigaelmar
Mina olen kuulnud, et 70'st kraadist piisab.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 24.08.2014 21:55 03
Postitas S1lv3r
Minu mõte oli pigem, et mootor peab saavutama oma töötemperatuuri(kuni - 92)

Kui ta ainult 70 kandis tiksub siis ei ole termostaat(id) toimivad ja kui mõni kraad peaks alla selle kukkuma on põletamine jällegi katkestatud...

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 16:47 41
Postitas sups
Kui Algis diagnosti tegi ,kas vaatasite pihustite näidud ka igaksjuhuks üle? Ta peaks saama ju seda ka vaadata :) . Minu E61-l saime filtri küll põletama peale termostaatide vahetust. Aga 2 kuu pärast oli jälle kinni.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 22:07 38
Postitas alis1232
25.08.2014 15:47 41

Kui Algis diagnosti tegi ,kas vaatasite pihustite näidud ka igaksjuhuks üle? Ta peaks saama ju seda ka vaadata . Minu E61-l saime filtri küll põletama peale termostaatide vahetust. Aga 2 kuu pärast oli jälle kinni.




Mina:

Bmw esinduses olid need juba vahetatud.
Peab vist paagi täis panema ja sõitma:)

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 22:39 00
Postitas Silwer
Kui temperatuur on ok (sõidu ajal võiks ikka üle 80 kraadi olla) siis pane DIS abil auto sundkorras DPF põletama. Kui see ikka ei taha rakenduda, siis pane sõber rooli ja minge pikemat maanteesõitu tegema (näiteks Tallinn - Pärnu ots). Tuleb sõita ühtlase kiirusega ja sõidu ajal pidevalt veakoode ajust kustutada. Mõnikord piisab 5 kustutamisest, mõnikord aga on vaja 20 korda kustutada aga siiani on sedasi toimetades kõik autod ikkagi lõpuks hakanud DPF põletama. Remonditöökojad ei viitsi sellega tegeleda ja soovitavad koheselt umbes DPF välja visata ja aju ringi progeda.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 23:07 28
Postitas patrik
On juhuseid kus viga tuleb kustutada iga paari sekundi tagant ja nii kuni tunnise maantesõidu jooksul. Aga siis on ka ekstreemselt kinni olnud.
Ei saa öelda et ei viitsi, sageli ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt

DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 23:22 15
Postitas S1lv3r
Just, minu e61 530d kustutasime seda viga vähemalt mõned sajad korrad ennem kui midagi toimima hakkas. Lihtsam kui sõber kõrvalistmel, kuid ühe korra pidin ka ise seda tegema(hiir käetoe peale ja kursor õiges kohas kus viga kustutada. Siis ei pidanud pilku teelt pöörama...
Aga lõpuks saime asja toimima ja toimib ilmselt siiani.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 23:36 12
Postitas ttsys
Sõltuvalt töövahendist on regeneratsiooni käivitus erinev ja DPF saab põletama panna ka kohapeal ehk ei pea autoga sõitma.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 23:39 56
Postitas Raemees
ttsys kirjutas:Sõltuvalt töövahendist on regeneratsiooni käivitus erinev ja DPF saab põletama panna ka kohapeal ehk ei pea autoga sõitma.

Vot siis, kas töökojad kasutavadki valesid vahendeid või on see selleks, et tunde täis venitada? :roll:

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 23:43 54
Postitas sups
No kui nüüd on termostaadid vahetatud....siis jah ,küte paaki, juhe autole külge :) ja maanteele sundpõletust üritama. Me sõitsime peaaegu 30km ja Algis klõbistas koguaeg arvutit enne kui lõpuks põletama hakkas. Siis sai veel sellise ühtlase 90km/h umbes 30km sõidetud ,siis sai põletusprotsess läbi.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 25.08.2014 23:55 07
Postitas ttsys
Aja ja kütuse kulu sisuliselt ju sama. Pigem eelis selles, et auto ei viibi liikluses ja muud liikuvat ei kulutata. Töökodade praktika erinev ja päeva lõpus loeb ikka tulemus ehk alati ka mitte see, kuidas sinna jõuti.
Raemees kirjutas: Vot siis, kas töökojad kasutavadki valesid vahendeid või on see selleks, et tunde täis venitada? :roll:

Re: DPF FILTER

Postitatud: 29.08.2014 13:46 52
Postitas sups
No kas on mingeid muutuseid toimunud? Kas on ise põletama hakanud? Edasi nagu ikka liiguks....päris hea tempoga :)

Re: DPF FILTER

Postitatud: 29.08.2014 18:32 53
Postitas alis1232
Aitäh kõigile kes oma teadmisi ja kogemusi jagasid:)
Saime sundpõletusega kõik korda:)
Praegu liigub ikka päris hästi:)
Vähemalt ei jää enam ristmikudel toppama:D
Narr oleks küll kui 3.0 ja ei liigu nagu oleks vaja:D

Nüüdsest palju targem ja lähiajal ikka plaan see filter vahelt ära võtta ja ära cippida:)

Re: DPF FILTER

Postitatud: 30.08.2014 09:03 34
Postitas sups
Siis lahenes asi tõesti positiivselt :) ....kas tõesti 170kw-d on lahja :) :) :) .No chipiga peaks sinna üle 200 saama ja väänet kah rammusalt juurde. Ja hoiatus kah.... :) ära kehvade rehvidega sinna chippima mine ,muidu juhtub nii nagu sellel 335d ....lihtsalt tagarehvid ei pidanud testimisele vastu :) . Aga edu! Omal sai just need tagaluugi juhtmed jälle korda tehtud :evil: ...UM-i remondist möödas 1,5 aastat.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 31.08.2014 19:18 12
Postitas fretz
sups kirjutas:Siis lahenes asi tõesti positiivselt :) ....kas tõesti 170kw-d on lahja :) :) :) .No chipiga peaks sinna üle 200 saama ja väänet kah rammusalt juurde. Ja hoiatus kah.... :) ära kehvade rehvidega sinna chippima mine ,muidu juhtub nii nagu sellel 335d ....lihtsalt tagarehvid ei pidanud testimisele vastu :) . Aga edu! Omal sai just need tagaluugi juhtmed jälle korda tehtud :evil: ...UM-i remondist möödas 1,5 aastat.
UM annab töödele ilustu 2 aastat garantiid, seega kas lasid neil endi "hästi" tehtud töö uuesti teha ?

Re: DPF FILTER

Postitatud: 31.08.2014 21:49 29
Postitas Ajut1
Pole küll päris teemase,kuid oskab keegi soovitada kohta kus see filter eemaldatakse ja tehakse kõik muud vajalikud protseduurid ka,et asi ikka korralikult tehtud saaks.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 31.08.2014 22:40 15
Postitas Tauri_J
jõujaam

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 09:02 10
Postitas alis1232
Lasin Tartus keemilist puhastust teha.
Jälle umbes.
On kellelgi kogemusi mis kiirusel peab sõitma ja palju peab pöördeid olema et põletamine hakkaks toimima?
Sai ka pandud kütuselisandit mis ei lase filtrit ummistada.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 09:23 02
Postitas sigaelmar
Kas sa põhjuse oled välja selgitanud, miks ta sul umbe läheb?

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 09:30 57
Postitas alis1232
Enne oli termostaatide viga. Rohkem põhjuseid väga ei tea ja diagnostika ka mingeid vigu ei näidanud.
Said mõlemad termostaadid vahetatud ja temperatuur ideaalne diganostikas üteldi.
Kõik õlid ja tosool vahetatud.
Sõidan muidugi linnas suht palju ja selliseid pikkasid otsi suht vähe.
Noo kui ma maanteel siis sõidan ikka päris kiiresti vahel lasen ka käikudega et pöörded oleksid kõrgemad. Kuid ei midagi.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 11:16 42
Postitas alis1232
Käisin 1 tuttavaga sõitmas kes raske jalaga.
Noo ei saanud kuidagi puhtaks.
Ikka lõi veakoodi ette et mingi particle filture vms aga seal on ainult pool filtrist märgitud mummudega. Täiesti täis nagu neid mummukesi pole.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 14:25 39
Postitas ttsys
Mida pihustid teevad? Näidud? Veel parem, mis info neil stendis?

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 16:06 10
Postitas sigaelmar
alis1232 kirjutas:Enne oli termostaatide viga. Rohkem põhjuseid väga ei tea ja diagnostika ka mingeid vigu ei näidanud.
Said mõlemad termostaadid vahetatud ja temperatuur ideaalne diganostikas üteldi.
Kõik õlid ja tosool vahetatud.
Sõidan muidugi linnas suht palju ja selliseid pikkasid otsi suht vähe.
Noo kui ma maanteel siis sõidan ikka päris kiiresti vahel lasen ka käikudega et pöörded oleksid kõrgemad. Kuid ei midagi.
Minu oli väikeses Kuressaare linnas palju sõitmist lühikeste otstega ja iga nädal kui nädalavahetusel linnast välja sõitsid, siis hakkas ennast (ise muidugi) puhastama. Aga kui ei käinud nädalavahetusel maanteel, siis esmaspäeval või teisipäeval hakkas linnavahel ikka puhastama. Umbe pole ta kunagi läinud.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 19:09 13
Postitas Ma®tin
See, et ta sul umbes läheb, pole põhjus, vaid tagajärg.
Ju läheb nii kiiresti ekstreemselt umbe, et ei suudagi ise põletama hakata.

Põhjuseid otsi pihustitest või õhusüsteemist (turbo, EGR, õhulugeja, lekked).

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 20:04 05
Postitas sups
Just, see et DPF umbe läheb on mingi kala tagajärg.....ja see vahelt ära võtmine umbe minemise põhjust ei kõrvalda. Ise alustasin kah vales järjekorras....DPF minema ,progemine tehtud ,raha makstud. Aga kui käivitades peeglisse juhtusin vaatama ja auto taga sinist suitsupilve nägin, oli asi selge ,et krt päris niisama see DPF ikka umbe ei läinud. Diagnost näitas et üks pihusti kuseb :( . Aga jah eks neid põhjuseid võib kindlasti veel olla, miks see DPF ära pussab.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 16.09.2014 21:38 55
Postitas sander k
Dpf-i eemaldamine on nagu uus moesuund. Mõned aastad tagasi viskasid kõik tds-idel katid vahelt minema nüüd uuematel dpf-id. Ma olen ikka hädalistel suutnud vead ära diagnoosida ja seeläbi ka dpf päästetud. On olnud ka eriti umbes, kus polnud enam võimalik arvutiga põletust alustada, vasturõhk oli juba niisuur. See sai ilusti puhtaks leotatud ja on probleemideta pool aastakest sõitnud.
Filtri eemaldajatel muidugi hea elu. Saab ühe auto pealt kaks korda raha teenida. Kalli softi ja siis omakorda maha müüdava filtri elemendi näol. Häid tarkvarasid liigub vähe ringi, pean silmas tossamise probleemi. Muidugi kurb vaadata neid tossavaid autosid linnapildis.

Re: DPF FILTER

Postitatud: 17.09.2014 10:38 50
Postitas sigaelmar
Ühel heal päeval ilma DPFita ülevaatuselt enam läbi ei saa ja siis algab DPFi müüjate hea elu :)