1. leht 1-st

E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 16.09.2014 21:24 43
Postitas kert999
Tervist, probleem siis selles et auto töötas kohapeal ja järsku jäi mootor seisma ja enam tööle ei lähe.
Pandud ka arvuti taha, näitas raili rõhu anduri viga. Sai proovitud teist andurit kuid mitte midagi ei muutunud. Proovitud ka teist kõrgsurve pumba anduri ei ole ka selles viga. Tagasivoolust tuleb kütust kuid kui pihusti ots lahti lasta sis sealt ei tule erilise survega. Homme saab kella külge saab täpsemalt mõõta. Mida veel võiks proovida? Keegi teab kus asuvad suuremad kaitsmed nagu F2A? Võib olla kõrgsurve pumba probleem?

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 16.09.2014 21:38 39
Postitas jass161
Raili rõhku ei viitsinud vaatada w?

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 16.09.2014 21:43 03
Postitas kert999
raili rõhku näitas 51 bar.....

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 07:19 33
Postitas jass161
kert999 kirjutas:raili rõhku näitas 51 bar.....
Kohapeal süüde sees jah? Peaks olema 3- 3,5 bar. Siis on andur, anduri juhtmed või pistik vigased. Etteande pump võib ka jama lisaks sellele muidugi.

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 10:39 03
Postitas kert999
Etteande pump lööb 3.6 bar, proovitud vahetada mõlemaid andureid pumbal ja raili andurit täna kontrollin kas üldse vool tuleb pumba andurile sis peaks kõik proovitud olema. Kahtlustan ise kõrgsurve pumpa kuna pihusti lahtikeeramisel peaks tugevalt kütust pritsima aga ei tule, õhtul panen manomeetri külge sis täpsemalt näha. Varem on teinud sellist asja et soojalt ei lähe töõle jahtub tunnike läheb hetkega nagu polekski probleemi.

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 12:35 10
Postitas jass161
kert999 kirjutas:Etteande pump lööb 3.6 bar, proovitud vahetada mõlemaid andureid pumbal ja raili andurit täna kontrollin kas üldse vool tuleb pumba andurile sis peaks kõik proovitud olema. Kahtlustan ise kõrgsurve pumpa kuna pihusti lahtikeeramisel peaks tugevalt kütust pritsima aga ei tule, õhtul panen manomeetri külge sis täpsemalt näha. Varem on teinud sellist asja et soojalt ei lähe töõle jahtub tunnike läheb hetkega nagu polekski probleemi.
Nukkvõlli andur teeb sellist trikki. Kõik pistikud ja juhtmed oled ülekäinud? Süüde sees olles ei saa etteande rõhk kuidagi oli 51 bar :lol:

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 12:45 38
Postitas kert999
jass161 kirjutas:
kert999 kirjutas:Etteande pump lööb 3.6 bar, proovitud vahetada mõlemaid andureid pumbal ja raili andurit täna kontrollin kas üldse vool tuleb pumba andurile sis peaks kõik proovitud olema. Kahtlustan ise kõrgsurve pumpa kuna pihusti lahtikeeramisel peaks tugevalt kütust pritsima aga ei tule, õhtul panen manomeetri külge sis täpsemalt näha. Varem on teinud sellist asja et soojalt ei lähe töõle jahtub tunnike läheb hetkega nagu polekski probleemi.
Nukkvõlli andur teeb sellist trikki. Kõik pistikud ja juhtmed oled ülekäinud? Süüde sees olles ei saa etteande rõhk kuidagi oli 51 bar :lol:
reili rõhku näitas 51bar, etteande pump 3,6 bar

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 12:58 36
Postitas arnis
Kõrgsurvepumba küljes on suretusklapp. Need vahepeal surevad.
Saab ka kõrgsurvepump ise tuksi minna.

*NB, ära ühisanumasse mustust lase, muidu hakkad hiljem pihusteid vahetama.

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 13:54 42
Postitas kert999
Klapi olen vahetanud töötava vastu ei muutnud midagi. Kontrollin veel juhtmed üle ja kas pumba klapile vool tuleb ning kõik kaitsmed ( ehk keegi teab kust otsida peale kindalaeka) siis kõrgsurve pumba vahetama rohkem nagu ei oska enam midagi arvata. Mida veel proovida?

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 16:30 35
Postitas zxcv1995
Vaata kõrvalistujapoolse salongi filtri all kaitsmeplokis need kaitsmed üle, omal oli seal viga( arvuti näitas raili anduri viga) seal peaks olema selline plokk, kaitsmed 3 tk sees (suht peidus on, ise ei näinudki alguses neid ja ostsin juba uue rõhuanduri jms ära enne kui kaitsmed leidsin).

Re: E39 3.0D ei käivitu

Postitatud: 17.09.2014 17:44 30
Postitas kert999
Hakkasingi kaitsmeid kontrollima ja üks kaitse oli läbi, uus sisse ja volaa töötab auto. Juhtmestik mis jookseb kapoti all oli vastu mootorit ära hõõrunud ning katsme oli läbi kärsatanud nüüd juhtmed uuesti isoleerida ja uus rüü peale peaks saama hea.Nii et läks vähe kergemalt et ei pidanud hakkama veel laiali rohkem lammutama.