Tervist. lugu siis selline et silmapiiril on e39 528 ATM.
kas keegi oskab öelda mis on mootori head ja vead ja kuidas käigukast jms.
muidugi kui auto on hooldatud ei ole prbleeme nagu tavaliselt. sain küllmöned tehtud töödepaberid aga ei midagi erilist, ise peale vaadates oli mootor kuiv ( ei olnud pestud ). ainuke mis silma jäi oli see et roolivöimu pump lekkis kergelt, see vast pole maailmalöpp. paljudel on selle mootori ja käigukastiga kindlasti kokkupuuteid, äkki jagate ja valgustate ?
E39 528 ATM
Re: E39 528 ATM
Hea minekuga mootor, kuid kahjuks küttekulu arvestades üle 20 000km
aastas sõita on raiskamine.
Automaatkastid võivad juba minemise serval olla. Kui proovisõidul proovida
R pealt D panna, siis tagument ei tohiks mingit pauku tunda.
Lisaks saab kasti põhjagaasiga natukenegi kontrollida, käiguvahetus peaks
olema sujuv (kui mitteteadjal on raske hinnata).
Mootoril on tihti kas õlilekked, tiksuvad VANOSed, lambad läbi, katid läbi.
Diagnostikaga saab piisavalt teada.
aastas sõita on raiskamine.
Automaatkastid võivad juba minemise serval olla. Kui proovisõidul proovida
R pealt D panna, siis tagument ei tohiks mingit pauku tunda.
Lisaks saab kasti põhjagaasiga natukenegi kontrollida, käiguvahetus peaks
olema sujuv (kui mitteteadjal on raske hinnata).
Mootoril on tihti kas õlilekked, tiksuvad VANOSed, lambad läbi, katid läbi.
Diagnostikaga saab piisavalt teada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E39 528 ATM
e39 kerele ei ole see mootor suurem asi.Sobib pigem rahulikuks kulgemiseks.Kiirendamiseks oleks sobilik vast 540 jne.
Aga iseenesest 2,8l mootor suhteliselt pommikindel.Vana hea m52. m54-ga kokkupuutel olen kohanud rohkem vigu.Kuluvad nii röngad,kui ka nukkvõllide liugpinnad.Ei tea millest,kuid nii on see olnud.
Vanose remont ei ole ka nii väga kallis,et seda kartma peaks.Saab ilusti alla 100€ hakkama.
Tihti lekib karterituulutuse toru ja karteri põhja tihend.Need saab suurema vaevata korda teha.
Muidu täitsa ok mootor,kuid selle suure kere peal ei ole see kindlasti automaatkasti kooslusega eriti ökonoomne.
Lihtsalt infoks:
E39-t ostes ei oma esmajärjekorras tähtsust mootori seisukord vaid ülejäänud tehnika. Mis iganes mootori saab kasutatuna osta ala 500€ eest,kuid veermikku,anduritesse,keresse,lisaseadmetesse saad kordades rohkem hiljem alla matta,kui auto ostuhind oli.
Aga iseenesest 2,8l mootor suhteliselt pommikindel.Vana hea m52. m54-ga kokkupuutel olen kohanud rohkem vigu.Kuluvad nii röngad,kui ka nukkvõllide liugpinnad.Ei tea millest,kuid nii on see olnud.
Vanose remont ei ole ka nii väga kallis,et seda kartma peaks.Saab ilusti alla 100€ hakkama.
Tihti lekib karterituulutuse toru ja karteri põhja tihend.Need saab suurema vaevata korda teha.
Muidu täitsa ok mootor,kuid selle suure kere peal ei ole see kindlasti automaatkasti kooslusega eriti ökonoomne.
Lihtsalt infoks:
E39-t ostes ei oma esmajärjekorras tähtsust mootori seisukord vaid ülejäänud tehnika. Mis iganes mootori saab kasutatuna osta ala 500€ eest,kuid veermikku,anduritesse,keresse,lisaseadmetesse saad kordades rohkem hiljem alla matta,kui auto ostuhind oli.
Re: E39 528 ATM
Tänud infi eest !!
Re: E39 528 ATM
Kõige rohkem käivad E39-l pinda (rahaliselt):
kereprobleemid, nagu läbi roostetavad karbid vanadel pillidel
ABS aju rikked (alates 1998)
Esitulede töökord, vaatavad valesti, ei reguleeru, ära kõrbenud...
Veermiku "säästlik" remontimine, mis ei kesta tuhkagi.
Automaatkasti otsa saamine, üks kõige nõmedamatest.
kereprobleemid, nagu läbi roostetavad karbid vanadel pillidel
ABS aju rikked (alates 1998)
Esitulede töökord, vaatavad valesti, ei reguleeru, ära kõrbenud...
Veermiku "säästlik" remontimine, mis ei kesta tuhkagi.
Automaatkasti otsa saamine, üks kõige nõmedamatest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 528 ATM
Olen kuulnud,et automaatkasti õli tuleks vahetada umbes 150k pealt. Kas on ka mingi ajaline limiit? Nt. 10a. Sest seda 150k mina oma 7 - 10k aastas suure tõenäosusega sellel autol ei näe.arnis kirjutas: Automaatkasti otsa saamine, üks kõige nõmedamatest.
Re: E39 528 ATM
Pole ajalist limiiti, pole ka läbisõidu limiiti. Tegelikult õli läheb ajaga halvemaks ja sõites
läheb lihtsalt kiiremini.
Märgime jah ära, et 150 000 või 10 aastat ja aamen. See aga tähendab, et korra vahetad
ja unustad igaveseks.
läheb lihtsalt kiiremini.
Märgime jah ära, et 150 000 või 10 aastat ja aamen. See aga tähendab, et korra vahetad
ja unustad igaveseks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!