1. leht 1-st

530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 11:57 14
Postitas Viljar1984
Tere

Mure siis järgmine kui auto lülitab kompressori järgi siis vahel ei pumpa üldse õhku patjadesse vaid laseb just tagaotsa alla poole. olen ise uurimisega jõudnud nii kaugele et klapp mis on kohe kompressori küljes ei toimi vist kõige paremini vahel paneb klapi kinni ja vahel ei pane. Kas kuskilt on eraldi ka saada seda klappi või siis kompressori küljes olevat nn paisupaaki koos selle klapiga??
Kompressor ise töötab ja lööb õhku ka edasi kuid tundub et see tühjaks laskmise klapp ei sulgu vahel korralikult. Ei tahaks nagu tervet kompressorit ka ostma hakata kohe :D

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:00 46
Postitas ttsys
Su see tunne ei lähe paremaks, kui oled klapi vahetanud, €-st lage ja tulemus sama. Viga on suure tõenäosusega hoopis mujal, mida saab arvutiga kontrollida.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:09 34
Postitas Viljar1984
millegipärast arvan et ikka selles klapis sest kui kompressor hakkab õhku patjadesse lööma siis avab ju aju mõlema külje jaoks olevad klapid ka ja seega kui see eespool olev tyhjendamise jaoks olev klapp ei ole sulgunud korralikult siis pumpab pump ju õhu otse sealt välja ja patjades olev õhk jookseb samamoodi tagasi välja ju.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:11 58
Postitas ttsys
Sul puudub näiteks info nivootaseme kohta, millest juhtmoodul näeb ning lähtub. :idea:

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:24 02
Postitas Viljar1984
ttsys kirjutas:Sul puudub näiteks info nivootaseme kohta, millest juhtmoodul näeb ning lähtub. :idea:
Juhtmoodul toimetab ju ilusasti paneb pumba tööle lülitab välja jne. Aga lihtsalt see viga ei tule välja kogu aeg vaid lihtsalt mingi suvaline kord. Vahepeal töötab kõik laitmatult pikka aega ja siis hakkab mingi hetk jälle viga ette lööma ja iga korraga kui üritab õhku juurde lasta siis vajub hoopis tagumine otsa alla. Arvutiga vaadates näitab veaks lihtsalt seda et pump ei ole suutnud ette antud ajaga õiget kõrgust kätte saada.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:28 04
Postitas ttsys
Nii. Mis nivood näitab, kui tagumine ots lääpas? Läheb see reaalsusega kokku?

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:33 31
Postitas Viljar1984
ttsys kirjutas:Nii. Mis nivood näitab, kui tagumine ots lääpas? Läheb see reaalsusega kokku?
Jah kui tagant ots alla vajunud näitab nivood ja miinuses sõltuvalt siis kui palju alla vajuda on jõudnud. Ja vahel kui paned arvutist üles tõstma uuesti ei hakka ka kohe tõstma vaid alles siis kui olen seda esimest klappi kinni lahti klõpsinud korduvalt. ja alla vajuvad siis mõlemad pooled suht võrdselt. patjades ka viga ei saa olla sest kui auto seisab pikemalt siis püsivad padjad ilusasti täis. Alla vajumine tuleb ette ainult siis kui pumba järgi lülitab ja seda ka mitte iga kord. kui selle klapi ise lahti võtsin siis tundus käega liigutades seda klappi et poob ette lõppu jõudmist kuidagi kinni selle klapi et ei lähe päris õigesse suletud asendisse tagasi.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 13:43 59
Postitas ttsys
Nujah. Tark versus mõistlik edasine tegevus reastub rentaablusega. Standard lahendus on uus pump. Mittestandard lahendus on otsingud igasuguste kasutatud jubinate järgi, mille kasutegur on määramata % tulemus.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 14:09 32
Postitas Viljar1984
Pump ise ju töökorras :D , kõigi eelduste kohaselt ainult see klapp õhtal omadega ju. ex vaatab mis sellest saab veel.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 14:27 13
Postitas ttsys
See, et pump piiksu teeb ei = nominaalse tööks vajaliku jõudlusega. See on üldiselt ka peamine põhjus, miks see tükk korraga uuendatakse.
Kuno iroonia kõik ilus aga nu paksud insenerid tahavad ka elada ning sajandivahetuse eelne EU direktiiv püstitas selles mõttes inseneridele väga selged eesmärgid. :D See tükk seal ei peagi nii kaua meie haiges kliimas + teedel töötama. Isegi hästi, et 7-8 aastat seljataga. Inimesel muidugi raske sellega leppida, et midagi ei ole igavene. Tihti ununeb, et kõik, mis liigub see kulub ja, mis ei liigu kantakse niisama laiali. ;)
Viljar1984 kirjutas:Pump ise ju töökorras :D , kõigi eelduste kohaselt ainult see klapp õhtal omadega ju. ex vaatab mis sellest saab veel.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 14:37 49
Postitas Viljar1984
pumba jõudlusel pole ju häda midagi kui see klapp jääb ikkagi kinnisesse asendisse siis tõstab kiirelt ikka tagaotsa üles tagasi kui pump peraks olema hõredaks jäänud vms siis ei jõuaks ta ju piisavalt rõhku pumbata et padjad täis saada. ja pumbas need graanulid on täiesti kuivad ja ok. Kui leiaksin kuskilt selle pumba küljes oleva paisupaagi koos klapiga saaks kohe katsetada kas on asi siis selles klapis või mitte. ex pean uurima kuskil peab ju olema neid nn peeti läinud pumpasi ja eeldatavasti siis neil ju see paak ja klapp küljes :D

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 14:44 27
Postitas ttsys
See ongi mittestandard tegevus. Otsid romulast tükki ja saad mingi lahenduse x ajaks. Ka nii tehakse aga see ei sobi kõigile BMW omanikele. ;)

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 14:53 52
Postitas ttsys
21. sajandi ehk noorem põlvkond ei saa aru, millest su kurbus, sest need on mängureeglid. Vihka mängu mitte mängijat öeldakse selle peale. ;) 20. sajandil lõppes sinu soovide kontekstis autode tootmine Euroopas. Seda pole enam ehk võimalus vaid soojalt meenutada kui kadunud noorust. ;) Autotööstus on 21. sajandis ja reeglid on pea peal. Keskkond, saastamine, sh 65% materjalide taaskasutus jne jne on kõik paretona eespool mingi kolka-eesti kliimas vastupidavast autost. :D
Kuno_T kirjutas:Mul tuleb tihti must masendus peale, kui võrdlen 10 a vanuse bmw ja 30 aasta vanuse japsi voolikute seisundit. Selle kontekstis tuleks bmw-nimeline tehas koheselt kinni panna :evil: .

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 15:07 25
Postitas ttsys
Jah. Need on mängureeglid, mis seavad eesmärgiks julge ning kohati ka agressiivse optimeerimise vajaduse. Vähem keerulisi sõlmi ehk luksust = muretum ekspluatatsioon. Muide, optimeeritud loodusnähtus, inimene näol, kes annab ka otsad vaid 1 rikke tõttu, sest vaid üksikud "komponendid" on dubleeritud ja enamus siiski eluks vajalikud. ;) Kahju ühiskonnale võrreldes mingi BMW pumbaga gigantne. See tähendab, et tulevikus võib põhjendatud olla terve auto välja vahetamiseks ülekantud tähenduses juba selles, kui "tuhatoos täis saab". Me lihtsalt liigume vaikselt selle trendi poole evolutsiooniliselt. :D

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 16:08 46
Postitas Viljar1984
eh aga kogu seda teemaarendust siin lugedes on ju ka uue jupi ostmine sama lahendus ainult palju kallim. Ka siin keegi kirjutas ju et tootja teebgi need jupid vastu pidama x ajaks.seega sama seis ikka ju :D

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 06.10.2014 16:17 55
Postitas ttsys
Kui ostad uue tükki siis see on loodud vähemalt 5 aastaks. Kui tood romulast midagi siis pole ju teada, mis ajalugu sellel. Üldiselt ikka samadel põhjustel surevad.

Re: 530d e61 2005 õhkvedrustus.

Postitatud: 27.06.2015 15:43 14
Postitas kirst
Tere.

on kellelgi aimu, mis läbimõõduga need voolikud on, mida seal õhkvedrustuse süsteemis kasutatakse ja kui pikad need on umbes?
Milline filter sinna vahele sobib, et kaitsta siis uut kompressorit saasta eest?

Kuna tellitud uus kompressor siis tahaks ühtlasi samas ka muus osas teha võimalikult pommikindlaks (nii pommikindlaks kui sellel autol see võimalik) see süsteem. :D

:roll: