Kas keegi siinsest rahvast oskab seletada mis juhtub 2,5 mootori kilovattidega peale 96´t aastat: ennemuiste oli 525 midagi 125kw kanti; siis umbes 91 - 96 oli 141kw ja nüüd ostsin 523´e, 97a, 2,5L - jälle 125 kw
Kas Baieris arvati 141 liiga võimas olevat?
525: 125kw ja 141kw???
Krt, vot saa siis nüüd aru neist...
Aga nüüd, kui ma olen oma tünga kätte saanud siis mis edasi - ehk kuda lihtsate vahenditega nati juurde saada. Ei tea kas näiteks Twister koonusfilter koos õhutorude vahetusega kuni kollektorini aitaks niivõrd et oleks mõtet. Ja muidugi muud nipid-trikid ka igati teretulnud.
Aga nüüd, kui ma olen oma tünga kätte saanud siis mis edasi - ehk kuda lihtsate vahenditega nati juurde saada. Ei tea kas näiteks Twister koonusfilter koos õhutorude vahetusega kuni kollektorini aitaks niivõrd et oleks mõtet. Ja muidugi muud nipid-trikid ka igati teretulnud.
Kanalid on liiga kitsad (samamoodi on ka 2.8 mootori võimsust piiratud, et 535 liiga hale ei paistaks).
Siin on üks näide (John postitus), allpol mainitakse ka 2.8 mootorist 160kW saamist (ALPINA527 postitus).
http://forum.bmwcarmagazine.com/topic2. ... C_ID=20190
Siin on üks näide (John postitus), allpol mainitakse ka 2.8 mootorist 160kW saamist (ALPINA527 postitus).
http://forum.bmwcarmagazine.com/topic2. ... C_ID=20190
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!