PRobleem, tegemist ei ole fuelcutiga või muu elektroonilise probleemiga.
Endal mõistus vaikselt munadega triiki ja loodan,et keegi suudab natukene infot anda millest saaks siis ise edasi järeldusi teha.
Mure nimelt selles,et niikui masin soojaks käib siis 3,5k pöörde pealt kukub boost 0 ja kui hoida kauem peal siis kogub aeglaselt kuni 4,5k pöördeni jasiis tõmbab vaakumisse ära, kuhu kaob boost?
Samal ajal hakkab tagant musta tulema, nagu oleks boosti leke aga susinat ei kuule ,vaid kuulen mingit lörina moodi heli. Kas kuumast peast hakkab plokikaane ja kollektorivahelt niikõvasti läbi ajama,et boost kukub maha?
Torustiku lekke korral ei tohiks ikka nagu vaakumisse ju minna ja peaks olema ka torudel või cooleril lekke kohad näha.
variant veel ,et väljalaskekollektor ise katki ja kuumana hakkab läbi laskma kuskilt kuid malmist asi ei tohiks niiviisi katki minna,et ainult soojast peast hakkab läbi vuristama ja pole ka tahma rante näha kuskil.
variant muidugi alati veel plokikaas aga masin keema ei lähe rõhku ei ole süsteemis jne.
Pakkude variante, kasvõi lolle ja ebatõenäolisi.
e34 524td boost kaob ära
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
e34 524td boost kaob ära
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: e34 524td boost kaob ära
Kas wastegate saab kuidagi imelikult tuksi minna? Mis seda wastegate-i kinni hoiab, purunematu vedru?
Ja teiseks, äkki EGR klapp lekib rõhku sisselaskesse kui väljalaskes rõhk kõrge
Ja teiseks, äkki EGR klapp lekib rõhku sisselaskesse kui väljalaskes rõhk kõrge
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e34 524td boost kaob ära
Wastegates viga ei ole ka, olen nüüd 2 turbo ja 3 aktuaatoriga proovinud + ka jäigalt kinni sidunud. EGR pole sellel autol.arnis kirjutas:Kas wastegate saab kuidagi imelikult tuksi minna? Mis seda wastegate-i kinni hoiab, purunematu vedru?
Ja teiseks, äkki EGR klapp lekib rõhku sisselaskesse kui väljalaskes rõhk kõrge
veider ong iasi ,et vahet pole palju rõhku on, hetkel sõidan 1,0 bari ja kõi ktore, võin hoida 4 käiguga 2000 pöördest kuni 3500 pörödeni rõhku üleval ja pole probleemi, aga niikui pöörded kõrgeks tõusevad siis kukub ära.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: e34 524td boost kaob ära
Nukkvõlli ajastuses võib ka jama olla. See ju rihmaga mootor. Kõrgsurvepumbal peaks olema turbo rõhult töötav kompensaator, kas see töötab?
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e34 524td boost kaob ära
Mul elektroonilise pumbaga pill. Aga nali naljakas, probleem sai lahenduse, viga oli lihtsamast lihtsam ja mõtlesin kogu värgi enda jaoks liiga suureks. Nimelt õhufilter oli nii umbes,et imes õhuvõtu lõdviku kinni ja naljakas hääl tuli sest noh õhku ei tulnud mida pumbatasander k kirjutas:Nukkvõlli ajastuses võib ka jama olla. See ju rihmaga mootor. Kõrgsurvepumbal peaks olema turbo rõhult töötav kompensaator, kas see töötab?
Tänud kaasamõtlejatele, vahel on vaja ainult õrna tõuget õigesse suunda.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541