1. leht 2-st

e39 Lsd differ

Postitatud: 15.11.2014 17:10 27
Postitas firstatstate
Tere. Soov oleks oma autole lsd paigaldada. Tean ,et tehasest ei tulnud neid ja ainult m5'l. Saab panna M5 diffri koos sillaga aga see kallis ja suur töö. Veel pannakse uus diffri sisu nagu kasutaja *Ultron* paigaldas aga see samamoodi väga kallis.
Olen siin samas foorumis näinud e46 teemat kus üks 330d omanik pani endale vanema bmw lsd diffri sisu.
On kellelgi e39 samat kogemust või peab ise hakkama katsetama?

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 15.11.2014 21:32 23
Postitas arnis
Kui sul "ala tonni pole", siis ära edasi mõtle, ongi kõik ;)

Miks see LSD nii "kuum teema on", sel puuduvad märgatavad eelised
autosõidu puhul. Kui tahad mingit eriautot, osta E34 ja sõida siis kui
lumi maas. Terve auto maksab sulle vähem kui E39 tjuuning.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 16:10 16
Postitas fildeo
-LSD diffril on väga suur eelis talvel. Nii et kuum teema ongi ta just vastu talve.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 17:17 23
Postitas Rist0
Kasutaja vrt saab sulle teha täpselt sellise lsd nagu soovid,ja hind ei küündi tonnidesse saab väga okei hinnaga!

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 22:32 01
Postitas arnis
DSC süsteem teeb edukalt LSD asemel tööd.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 22:57 28
Postitas toivoku
arnis kirjutas:DSC süsteem teeb edukalt LSD asemel tööd.
jah, uputab su lumehange ära :D

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 23:02 33
Postitas Tauri_J
toivoku kirjutas:
arnis kirjutas:DSC süsteem teeb edukalt LSD asemel tööd.
jah, uputab su lumehange ära :D
:lol:

eriti mägede peal

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 23:14 28
Postitas arnis
2-3mm upub porilombis ära, ärme räägi kümnest sentimeetrist :D
Lähme kõik Alpidesse mägesid avastama E39-ga :cool:

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 23:17 07
Postitas toivoku
no tegelikult LSdst on ikka vähekene rohkem tolku kui sellest veojõukontrollist, eeldusel muidugi,et lsd on korras :) . Mul 25% vast vaevalt 10% alles ja tegelikult saan ikkagi tunduvalt paremini kohapealt ära kui lahtise diffriga autod. Teemaalgatajale soovitan sama mis arnis, osta omale e34 :) e39le selel aretamine on mõttetult kulukas, eriti kui tegu sellise, noh igapäev poodi tööle koju autoga.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 23:25 59
Postitas arnis
Kindel, et võrdled DSC süsteemi LSD-ga, mitte ASC? Viimasel pole ADB funktsionaalsust.
ASC on ainult käest ära minemisel abistamiseks, lombist välja ei aita jah :D

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 24.11.2014 23:38 32
Postitas toivoku
arnis kirjutas:Kindel, et võrdled DSC süsteemi LSD-ga, mitte ASC? Viimasel pole ADB funktsionaalsust.
ASC on ainult käest ära minemisel abistamiseks, lombist välja ei aita jah :D
Võibolal ajan sassi, kuid minu arust see dsc on ka tegelikult paras pidur. Ahh mida ma seletan, mul pole ühtegi autot millel oleks DSC :)

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 00:36 00
Postitas arnis
http://www.kneb.net/bmw/E46/04%20E46%20 ... -27-03.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ADB - otsi sealt failist.
See on küll kõigest teooria, kui võimalus tekib, proovi DSC-d :)

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 10:37 43
Postitas testivoitja
Üks tähelepanek veel vähemalt E39 puhul. Põhjust ei tea, aga touringuga talvel külg ees sedaaniga võrreldes kõvasti parem sõita kontrollid maas. Touringuga lased täpselt nagu LSD-ga, sedaanil sudib alati sisemine ratas ainult. Ja ma pole ainuke, kes seds märganud on.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 11:26 00
Postitas Chris.S
testivoitja kirjutas:Üks tähelepanek veel vähemalt E39 puhul. Põhjust ei tea, aga touringuga talvel külg ees sedaaniga võrreldes kõvasti parem sõita kontrollid maas. Touringuga lased täpselt nagu LSD-ga, sedaanil sudib alati sisemine ratas ainult. Ja ma pole ainuke, kes seds märganud on.
Sõber rääkis sama juttu kui sai minu universali proovida, rääkis et sedaan tassiks ainult üht ratast.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 12:37 24
Postitas Rist0
arnis kirjutas:DSC süsteem teeb edukalt LSD asemel tööd.
Võrdled dsc-d lsd-ga no mida juttu :D dsc lihtsalt pidurdab samas kui lsd-ga saad sõita normaalselt.ma ikka väga pikalt sõitnud dsc ga ja no ei saa seda naudingut mida lsd-ga,väga imelik ikka,võibolla ma loll ei oska seda siis õigesti kasutada :shock:

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 12:48 36
Postitas Ma®tin
Arnis, LSD-ga autoga sõitnud oled üldse kunagi? Mul oli E46X, millel seda värdjat ADB-d maha ainult ABS kaitsme eemaldamisega sai, tagaveolisel tuleb kauem nuppu hoides maha. See rataste pidurdamine ei aita talvel võrreldes õige LSD-ga mitte midagi, ragistab ja pidurdab hoogu, muud midagi.
Pole isegi võrrelda midagi.

Kui mees tahab LSD-d, siis ta teab mida tahab, pole vaja mingit ideaalmaailma teooriat ajama hakata jälle.

Teemaalgataja võiks, nagu rustisan mainis, võtta ühendust kasutajaga vrt, saad hinna teada, siis mõtle edasi, kas lase teha või ostad E34, millele heas korras LSD-d vast siiski raske leida.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 15:22 40
Postitas m2x
Heas korras LSDsid on vähe küll, aga samas on üsna lihtsalt leida kit'e, et kettad välja vahetada. Tegijam mees teeks tehaseprotsendigi vähe kangemaks.
Näiteks: http://store.bimmerworld.com/motorsport ... -p584.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeebais hoian ka silma peal, seal 160-200 euri vahel saab sidurite-plaatide komplekti, mõned isegi 36% luku jaoks (seda T188 diffi jaoks, muid pole vaadanud eriti).

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 17:28 00
Postitas arnis
Minge pange üks E34 LSD ja üks E39 DSC-ga joonele mõnele libedale pinnale võrdsete rehvidega
ja vaadake, kes saab esimesena 70km/h sisse.

See, et mootor räuskab, ei tähenda, et midagi liigub. Kui te aga tahate ainult karjuva mootori
illusioonilist edasiviivat jõudu jõudu
, siis LSD on jah õige asi, see kes tahab pärisliikluses kohapeal
kiiremini minema (mitte kaotades naelu igal ristmikul), siis veojõukontroll ja individuaalne tagarataste
pidurdamine annab parema tulemuse.
Muideks ASC LSD-ga vist ei tööta, kuna ASC libisemise tolerants on madalam kui LSD-l.

Ja muideks, kui ma ei eksi, siis DSC puhul saab veojõukontrolli välja lülitada, jättes el.diffriluku peale,
keegi võiks kinnitada seda.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 17:46 00
Postitas Ma®tin
:lol:

Jah, kõik kellel LSD on, sõidavadki alati mootor piirajas, kuni soovitud kiirus käes on :lol:

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 18:39 56
Postitas toivoku
proovisin täna seda dscga autot, samasugune **** nagu asc,
mäest ei saanudki lõpuks ylesse, oma lsdga millel tagapoolkõvad lamellid lähen samas mäest rataste kaapides ülesse, dscga pill jätab mu põhimõtteliselt mäepeale seisma.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 19:03 13
Postitas Tauri_J
toivoku kirjutas:proovisin täna seda dscga autot, samasugune **** nagu asc,
mäest ei saanudki lõpuks ylesse, oma lsdga millel tagapoolkõvad lamellid lähen samas mäest rataste kaapides ülesse, dscga pill jätab mu põhimõtteliselt mäepeale seisma.
enne mäge pead veojõukontrolli välja lülitama muidu suretab mootori mäe peal välja, kui just esimene käik ei ole.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 19:23 21
Postitas toivoku
esimese käiguga ikka proovisin :) ja miks ma pean vajaliku abimehe välja lylitama? LSD ei saa ju välja lylitada :D
Igatahes jah, tegelikult see dsc on parem kui asc aga endiselt ei sobi ta asenduseks LSDle :)

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 20:38 44
Postitas Alari.
Dsc=dynamic stability control seega ei ole sellel primaarne ülesanne libedaga paigalt kiirendamine.
Iga väheke loogilisemalt mõtlev inimene saab aru,et 2 ratast veavad paremini,kui üks.
Teatud olukordades lülitan ka mina oma e38sal Dsc välja sest lihtlsat ei saa niikiiresti liikuma,kui vaja oleks.
Isegi otsin lahendust oma diffrile ..hetkel mõlgub peas Quaife differ aga hind krõbe.Samuti oleks avatud pakkumistele kust saaks vähe parema hinnaga midagi.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 20:44 33
Postitas pikk66
m2x kirjutas:Heas korras LSDsid on vähe küll, aga samas on üsna lihtsalt leida kit'e, et kettad välja vahetada. Tegijam mees teeks tehaseprotsendigi vähe kangemaks.
Näiteks: http://store.bimmerworld.com/motorsport ... -p584.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeebais hoian ka silma peal, seal 160-200 euri vahel saab sidurite-plaatide komplekti, mõned isegi 36% luku jaoks (seda T188 diffi jaoks, muid pole vaadanud eriti).
Sai just enne talve lastud kasutaja vrt-l oma e34-ja LSD taastada. Koos töö ja ketastega (ilma õlita) hinnaks 180 euroraha.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 20:55 26
Postitas ooDDoo
Ma ei saa aru mis vahet on dsc ja asc-ga autol lombist minema saamisega? lumehanges teevad mõlemad täpselt samamoodi. Paar tiiru üks ratas paar tiiru teine ratas. LSD On ikka midagi muud.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 25.11.2014 22:15 24
Postitas toivoku
pikk66 kirjutas:
m2x kirjutas:Heas korras LSDsid on vähe küll, aga samas on üsna lihtsalt leida kit'e, et kettad välja vahetada. Tegijam mees teeks tehaseprotsendigi vähe kangemaks.
Näiteks: http://store.bimmerworld.com/motorsport ... -p584.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeebais hoian ka silma peal, seal 160-200 euri vahel saab sidurite-plaatide komplekti, mõned isegi 36% luku jaoks (seda T188 diffi jaoks, muid pole vaadanud eriti).
Sai just enne talve lastud kasutaja vrt-l oma e34-ja LSD taastada. Koos töö ja ketastega (ilma õlita) hinnaks 180 euroraha.
täitsa soodne hind. huvitav kas ta ainult neid friktsioon kettaid myyb ka?

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 26.11.2014 03:00 47
Postitas arnis
ooDDoo kirjutas:Ma ei saa aru mis vahet on dsc ja asc-ga autol lombist minema saamisega? lumehanges teevad mõlemad täpselt samamoodi. Paar tiiru üks ratas paar tiiru teine ratas. LSD On ikka midagi muud.
Vahe peaks olema selline (lugedes tehnilisi selgitusi), et kui ASC nuppu vajutada, siis käib üks ratas ringi,
aga kui DSC nuppu vajutada ja pedaali tallata, siis käivad kaks ratast ringi. Küll on mingid puudulikud selgitused, missugustel keredel nii on ja kas nelikveol see kehtib.

Lähiajal võib tekkida võimalus E39 kerel DSC väljalülitust katsetada. Väga tahaks teada, kas ikka on
elektrooniline differentsiaali lukustamise asi funktsioneeriv väljalülitatud veojõu piiramisega või mitte.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 26.11.2014 10:24 46
Postitas testivoitja
Minu autol on DSC ja võimalik, et sedaanid, millega võrrelnud oleme on olnud ASC süsteemiga. Sellest tulenevalt ka see erinevus, mida ennist kirjeldasin, ehk siis, DSC talvel välja lülitada, käitub differ just kui oleks autol all LSD. Ka suvel asfaltil tõmbab 5 korrast 3-el kohapeal mõlema rattaga.

Huvitav oleks näha, mida teeb auto tõstukil, kui DSC maha võtta. Niisama pöörlevad rattad kindlasti eri suundades, aga mis juhtub siis, kui auto käima panna ja kontrollid maha võtta tõstukil olles?

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 26.11.2014 10:49 44
Postitas Ma®tin
Pidurite ragistamist sa ei tunne talvel driftides, kui dsc väljas? Peaks kuulma, et vahepeal "kakub" üsna isuga, E46-l see märkamatuks kohe kuidagi ei jäänud igatahes. ADB-ga varustatud tagaveolistel peaks olema nii, nagu uuematel DTC-ga autodel, kui kauem peal hoiad, lülitab kõik vàlja, korra vajutades jääb ADB aktiivseks. Nelikveolistel esimestel X5-tel ja E46-tel ei saagi ADB-d(neil tegelt ADB-X) maha muidu, kui ABS kaitse eemaldades. Siis on tagaveoline ka sisuliselt muidugi.

Re: e39 Lsd differ

Postitatud: 26.11.2014 14:16 26
Postitas arnis
Ragistabki, aga see ADB aktiviseerumise tõttu, teistmoodi see ei töötagi üldse.
DSC on üsna reaalsust nõudev seade, ehk siis kui olla tõstukil, siis ei usu, et süsteem
töötab hästi, kuid mine tea.
Ja ega see piduritega ragistamine midagi halba ei ole kui veojõud maas, kui just liiga
möku mootor ei ole, et piduri kasutamine ühel rattal rikub minekut (võimsust jääb puudu).

Ja nagu eelnevalt ütlesin, drift ei ole see, mida liikluses võiks ükskõik mil moel tahta,
tagaraste läbilibisemine jah, under/oversteering mitte mingil juhul, kuna edasiliikumine kannatab.
Kui rattad veidi läbi libisevad, siis teatud maani saab minekut juurde (kunagi arvasin, et ei ole nii,
tulenevalt seisuhõõrdest, aga rehvimustri/naelte raiumine aitab rohkem libedal kui seisuhõõrdetegur).