1. leht 1-st

e39 530d Automaatkasti probleem ja kasti nullimine.

Postitatud: 23.01.2015 11:27 16
Postitas fildeo
Terekest

Oleme oma pundiga erinevatele autodele teinud seda nullimist, mõnikord aitab mõnikord mitte. Kas on mingi kindel järejkord kuidas kast peale seda sõitma õpetada ?
Pole veel enda autol proovinud. Minu kast hoiab käike natuke liiga pikalt sees. Gaasi pedaal juba ammu selle koha peale kus vahetama peaks aga tal läheb 5 sekki aega enne kui ära vahetab.
Lisaks võin öelda et mul 2001a auto. Millel on kast vahetatud 2007. Hiljuti tehtud kasti õli vahetus.
Kas käiguvahetus probleeme võib põhjustada ka lõtkuga differ ja näiteks moootori padjad ?.

Re: e39 530d Automaatkasti probleem ja kasti nullimine.

Postitatud: 23.01.2015 13:01 31
Postitas arnis
Pole seal midagi erilist nullida. Tavaliselt hakkab kast lollitama siis, kui
mootor teeb midagi valesti. Endal oli probleem kunagi selles, et ostetud
autol oli taastatud turbo ja geomeetria ei olnud nii nagu vaja. Kast
ajas piirajasse ja oli seal paar sekundit. Peale seda kui kasutatud turbo
sai pandud, lahenes käiguvahetus ära.

Ja ABS süsteem peab eeskujulikult töötama. Sh rehvid õigel rõhul/mõõdus.

Re: e39 530d Automaatkasti probleem ja kasti nullimine.

Postitatud: 23.01.2015 15:08 50
Postitas fildeo
Mulle natuke endale tundub et kuni 1200rpmini on väike lääg sees ja siis tuleks nagu järsku turbo taha. Tasuks viga otsida turbo vaakum klapist ? Võibolla ei suuda piisavalt kiirelt avada seda . Vaakum voolikud on väliselt ilusad , ilmselt eelmise omaniku poolt vahetatud . Võtan vaakum-manomeetri kaasa ja proovin üle kontrollida selle.

Re: e39 530d Automaatkasti probleem ja kasti nullimine.

Postitatud: 23.01.2015 15:55 58
Postitas arnis
Samm 1) kõik 3.2mm-sed voolikud vahetada (mitte ainult turbo)
Samm 2) mootoripadjad lekkevabad (kui ei, siis uued cortecod või kui raha pole siis pime ette), kas EGR töötab õigesti, kas paisupaak on lekkevaba (turbo vaakumi
Samm 3) kontrollida, kas vaakumklapp toimetab.