1. leht 1-st

E39 kütuse etteande pump (diisel)

Postitatud: 30.03.2006 20:16 06
Postitas folio
Tegemist on 525 TDS '96
Kas see pump mis asub paagis on auto käivitamisel ka vajalik või on ta ainult selleks, et kütuse taset paakide vahel reguleerida. Kui pump ei tööta, kas see on ka remonditav või tuleks uus otsida. Kui palju ta survet peaks andma? Kui kaua ta peaks töötama kui süüde sisse keerata? Kas 20-30 sek. on normaalne?

Ette tänades.

Postitatud: 30.03.2006 21:28 46
Postitas kopamees
Huvitav mis masinast jutt küll käib :roll:
Üldjuhul on kõrgsurvepumpadega masinatel elektriline etteandepump vaid nö. käivitusabi pumbaks (kütte vähe alla vajunud, või kui küte otsa saand siis lööb uuesti üles). Kui mootor töötab siis imeb mehhaaniline pump kütet ja elektriline istub niisama. Tavaliselt töötab ta siis süüte sisse keeramisel eelsüüte kontrollrelee toimimise ajal ca. 15 sek. ja siis lülitab välja.
Või jumal teab mis masin sul on ja mis süsteeme veel on :shock:

Re: kütuse etteande pump (diisel)

Postitatud: 31.03.2006 17:42 51
Postitas Pirx
folio kirjutas:Tegemist on 525 TDS '96
Kas see pump mis asub paagis on auto käivitamisel ka vajalik või on ta ainult selleks, et kütuse taset paakide vahel reguleerida. Kui pump ei tööta, kas see on ka remonditav või tuleks uus otsida. Kui palju ta survet peaks andma? Kui kaua ta peaks töötama kui süüde sisse keerata? Kas 20-30 sek. on normaalne?

Ette tänades.
Minul on 525td 98 a. Minumeelest töötab see koguaeg, sest minul hakkasid kütusesüsteemi ilmuma õhumullid ja kütus sai otsa, kuigi seier näitas, et paagis on 20L. UM-st öeldi, et paagipump läbi, ta lihtsalt ei jõua teisest paagipoolest kütust tõmmata.See pump on vajalik nii käivitamiseks, kui ka sõiduks. Aaves maksis see pump minu auto puhul 1050 eek.Paagisiseste pumpade remont on üks kahtlane ettevõtmine, aga eks ise tead.

Postitatud: 31.03.2006 20:59 56
Postitas lauri86
täpselt nii ongi, etteandepump lööb algul senikaua kuni eelsüüteküünlad või see roheline tuluke armatuuris põlevad, ka siis kui mootor töötab peaks kogu aeg lööma.

Postitatud: 04.04.2006 07:41 42
Postitas Pihelgas
päriselus on see nii et elektriline etteandepump rakendub siis kui eelsüüte küünlad rakenduvad või /ja paagis on alla 20l kütust

Postitatud: 04.04.2006 11:53 09
Postitas Pirx
Pihelgas kirjutas:päriselus on see nii et elektriline etteandepump rakendub siis kui eelsüüte küünlad rakenduvad või /ja paagis on alla 20l kütust

Huvitav küll. Aga kuidas seletada siis seda, kui paagis on n: 40L kütet ja küttesüsteemis on õhumullid????? Mina järeldan seda, et pump on rikkis, st.töötab vigaselt.See pump töötab koguaeg, tegemist on tagsivoolu ja pealevoolu reguleeriva pumbaga.

Postitatud: 04.04.2006 17:54 21
Postitas cornah
mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS

kui 20l peale kallan siis saab sõita?

Postitatud: 04.04.2006 18:51 16
Postitas Pirx
cornah kirjutas:mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS

kui 20l peale kallan siis saab sõita?
Kalla peale ja vaata kuidas siis käima läheb.Kui hakkab normaalselt käivituma, siis vaata kas küttesüsteemis on ikka mullid- kui on, siis ma arvan, et on pump läbi.Ja ära osta pumpa lammutusest, osta UM-st (1050 eeku), sest tegemist on BMW tüüpveaga´ning mitte keegi ei garanteeri, kui kaua see lammutuse pump töötab, küll aga saad rikke korral UM marssida ja nõuda selgitust.

Postitatud: 04.04.2006 19:21 39
Postitas cornah
1050 ? mulle öeldi et väikse alega 1700.. :roll: pikema käiamise peale läks nüüd käima..

Postitatud: 04.04.2006 19:36 48
Postitas kopamees
Pirx kirjutas:
cornah kirjutas:mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS

kui 20l peale kallan siis saab sõita?
Kalla peale ja vaata kuidas siis käima läheb.Kui hakkab normaalselt käivituma, siis vaata kas küttesüsteemis on ikka mullid- kui on, siis ma arvan, et on pump läbi.Ja ära osta pumpa lammutusest, osta UM-st (1050 eeku), sest tegemist on BMW tüüpveaga´ning mitte keegi ei garanteeri, kui kaua see lammutuse pump töötab, küll aga saad rikke korral UM marssida ja nõuda selgitust.
No mina ei saa aru, et kui räägite ,et pumbad läbi aga autod töötavad ja mullid süsteemis- kas see nö. katkine pump hakkab siis teie arust õhku genereerima või :?:
Kui just kütus otsa ei hakka saama siis peab süsteem ikka kuskilt ebatihe olema et õhk sisse pääseb. Pump istub ju persetpidi kütte sees ja kas ta töötab või mitte õhku ei tohiks seda kaudu sisse tulla.
Ja veel- kui väidate et pump kutu aga siiski auto käivitub, mis siis selle kütuse sinna üles veab kui mitte kõrgsurvepump ise :?:
Pakun ikkagi, et kõrgsurvepumbaga diislil se vaid käivitusabi pump vms.
Normaal oludes arvan töötab mootor ilma selle pumba abita.


A võibolla ma vähe loll kah, ja pealegi pole mul 525td olnudki :oops:

Postitatud: 04.04.2006 19:43 52
Postitas Maiks
ise tahtsin selle pumba abi teha salalukku autole, aga mis arvate kui sai juhe paagilt lahti ühendatud pumbalt....! Mitte midagi ei saand, sest auto töötab ka ilma selle pumbata sama hästi edasi :roll:

Postitatud: 04.04.2006 23:20 46
Postitas cornah
nii.. kallasin 20l kütet peale ja käib. Homme ostan tutika pumba ära, krt ei tasu ikka selliseid asju romulast osta.. kuuks ajaks teda siis jätkuski.. :P

Postitatud: 05.04.2006 19:19 31
Postitas 325diisel
kust te nii odavalt neid pumpasd UMist saate, mul läks 2600eek. ja oli sama jama et veerand paagitäiega hakkas käivitamisel nöökima aga kui käima sai siis töötas nagu miilenki.

325td.

Postitatud: 05.04.2006 19:55 52
Postitas Pirx
325diisel kirjutas:kust te nii odavalt neid pumpasd UMist saate, mul läks 2600eek. ja oli sama jama et veerand paagitäiega hakkas käivitamisel nöökima aga kui käima sai siis töötas nagu miilenki.

325td.
Mina isiklikult ostsin selle pumba Pärnu UM-st 1050 eekuga- tegu on B varuosaga, originaali pakuti mulle 2600 eeku.Veel võib selle pumba osta Aavest sama hinnaga, kui küsida oskad saad veel alla ka.Põhiline on see, et lammutuses küsisid kasutatud pumba eest 800-1000 eeku.

Postitatud: 05.04.2006 20:01 38
Postitas Pirx
kopamees kirjutas:
Pirx kirjutas:
cornah kirjutas:mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS

kui 20l peale kallan siis saab sõita?
Kalla peale ja vaata kuidas siis käima läheb.Kui hakkab normaalselt käivituma, siis vaata kas küttesüsteemis on ikka mullid- kui on, siis ma arvan, et on pump läbi.Ja ära osta pumpa lammutusest, osta UM-st (1050 eeku), sest tegemist on BMW tüüpveaga´ning mitte keegi ei garanteeri, kui kaua see lammutuse pump töötab, küll aga saad rikke korral UM marssida ja nõuda selgitust.
No mina ei saa aru, et kui räägite ,et pumbad läbi aga autod töötavad ja mullid süsteemis- kas see nö. katkine pump hakkab siis teie arust õhku genereerima või :?:
Kui just kütus otsa ei hakka saama siis peab süsteem ikka kuskilt ebatihe olema et õhk sisse pääseb. Pump istub ju persetpidi kütte sees ja kas ta töötab või mitte õhku ei tohiks seda kaudu sisse tulla.
Ja veel- kui väidate et pump kutu aga siiski auto käivitub, mis siis selle kütuse sinna üles veab kui mitte kõrgsurvepump ise :?:
Pakun ikkagi, et kõrgsurvepumbaga diislil se vaid käivitusabi pump vms.
Normaal oludes arvan töötab mootor ilma selle pumba abita.


A võibolla ma vähe loll kah, ja pealegi pole mul 525td olnudki :oops:
Aga kuidas sa siis seletad seda, et kui pump vahetati, siis õhumullid kadusid? Kas süsteem sai iseenesest korda? Seal on tegu pealevoolu, kahe paagivahelist- ja tagasivoolu reguleeriva pumbaga.

Postitatud: 05.04.2006 20:02 17
Postitas veix2
Minul oli sama jama et kui alla poole paagi kütust oli ei tahtnud käima minna ja mullid voolikus.Minul osutus vigaseks väike tihend/kummirõngas paagis.Kui tõmbad pumba paagist välja koos selle plastikust juraga siis on kohe näha toru otsas pisikest kummirõngast.Kui see vilets hakkab sealt vahelt õhku imema.Vahetasin ära ja asi korras.
Remondi eelarve 10 krooni(tihendi maksumus) :lol:

Osa nr.8

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

Postitatud: 05.04.2006 21:52 51
Postitas kopamees
Pirx kirjutas:
Aga kuidas sa siis seletad seda, et kui pump vahetati, siis õhumullid kadusid? Kas süsteem sai iseenesest korda? Seal on tegu pealevoolu, kahe paagivahelist- ja tagasivoolu reguleeriva pumbaga.
Vat kui pump ei tööta siis peab kõrgsurvepump ise kütet üles imema ja jumal teab kust see õhk vaakumiga sisse imetakse (kasvõi tagasivoolust), kui aga see elektriline etteande pump lööb siis ei saagi ju kuskilt õhku sisse tulla, sest pump annab kohe taguotsast väikse survega kütte peale. Ja kui sul auto seisab ja kuskiltki süsteemi õhku tekib siis see pump alguses lööbki kütte üles, et käivitamisel probleeme poleks. On ju paljud väitnud ,et töötavad neil mootorid ka ilma selle pumbata.

Ja pealegi räägime siin nii erinevatest autodest nagu E34 Ja E39, millel tundub see paagi ja pumba süsteem kõvasti teistsugune olema- niiet tõde peitub kuskil vahepeal.

Postitatud: 06.04.2006 00:11 20
Postitas cornah
igatahes.. panin tutika peale ja asi jälle korras :) 1050.- aavest

Re:

Postitatud: 12.01.2015 10:46 17
Postitas tymm
veix2 kirjutas:Minul oli sama jama et kui alla poole paagi kütust oli ei tahtnud käima minna ja mullid voolikus.Minul osutus vigaseks väike tihend/kummirõngas paagis.Kui tõmbad pumba paagist välja koos selle plastikust juraga siis on kohe näha toru otsas pisikest kummirõngast.Kui see vilets hakkab sealt vahelt õhku imema.Vahetasin ära ja asi korras.
Remondi eelarve 10 krooni(tihendi maksumus) :lol:

Osa nr.8

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do" onclick="window.open(this.href);return false; ... g=16&fg=15
3. seerial vist ei ole seda tihendit vaid ainult sõel?