1. leht 2-st

High rate of battery discharge

Postitatud: 05.03.2015 20:28 47
Postitas DJEQ
Pilt
Peale aku tutvustamist hakkas igapäevaselt seda teadet viskama, enne tutvustamist vahel harva, kui pikemat aega seisnud oli, selle pointiga see aku tutvustamine tehtud sai, et seda lahendada.
On kedagi, kes viitsiks tegeleda asjaga Tartumaal või Pärnus?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 05.03.2015 20:39 45
Postitas teet82
Kui õigesti aru sain, siis "tutvustasid" suvalisel ajal suvalise vanusega akut?
See protsess tuleb teha ju ikka koos uue aku paigaldusega. Ja peaks kontrollima, et hetkel füüsiliselt peal olev aku on ka kodeeringus, paljudel need asjad enam ei klapi ja siis saab puhta "reseti" puhul asi valesti tehtud.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 05.03.2015 20:54 28
Postitas Tauri_J
panid ikka uue aku?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 06.03.2015 08:19 37
Postitas patrik
Ilmselt mitte või on autos lekkevool

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 06.03.2015 11:42 55
Postitas DJEQ
Autole pandi uus aku peale, kui ma selle Eurostautost ostsin Tartus, rääkisin neile,et E60 vajab ka aku tutvustamist, kuid seal räägiti, et kui probleeme ei teki, siis pole see vajalik, mingi mõned kuud hiljem hakkas see jama pihta. Ise kahtlustaks lekkevoolu...

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 06.03.2015 16:08 17
Postitas patrik
tagasi eurostautosse ja kui aru ei saada et akut tuleb tutvustada siis um-i ekspertiisi ja siis tagasi ja vajadusel tarbijakaitsesse. iseasi kas kõik täpselt nii oli kuis kirjeldasid või jätsid midagi rääkimata.
e60 lekkevoolu otsimine ei ole lihtne. alustama pead korralikust toitest- st uus ja tutvustatud aku, laadiv gene jne
akudest sobivad 110ah tava või 90ah agm aku, nii, nagu registris kirjas

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 09.03.2015 18:36 02
Postitas DJEQ
Otsustasin igaks juhuks üle vaadata mis aku peale pandud on, enne, kui kuhugi üldse kontrolli viima hakkan:
Pilt
nagu ma eelnevas postituses aru sain siis sobivad ainult 110ah tava või 90ah agm aku.
Et siis tuleks akuvahetus ette võtta...

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 10.03.2015 00:07 32
Postitas patrik
See on ok mahtuvusega aga kui tutvustamata, tuleb vahetada niikuinii.
90ah leiad vaid um-ist ja hinnaklass üle 300
Kõige odavam 110ah ja ümber kirjutada registris ja tutvustada

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 10.03.2015 19:00 02
Postitas TELK
patrik kirjutas:See on ok mahtuvusega aga kui tutvustamata, tuleb vahetada niikuinii.
90ah leiad vaid um-ist ja hinnaklass üle 300
Kõige odavam 110ah ja ümber kirjutada registris ja tutvustada
Leiab ka mujalt kui UM-st.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 12.03.2015 20:01 27
Postitas DJEQ
Tellivad mulle uue aku, aga kas siis lasta 110ah tellida, või sobiks 92ah kh?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 12.03.2015 20:41 54
Postitas patrik
Mis registris kirjas on?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 12.03.2015 20:54 52
Postitas PeeterA
E60-le saab registreerida 80/90/110 amper-tunniseid plii-happeakusid ja 80/90 amper-tunniseid AGM-akusid.
Vali ise selline, mis rahakotile sobivam.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 20.03.2015 15:19 00
Postitas DJEQ
Kiidan Eurostautot, anti uus 95ah agm aku, käisin UM is tutvustamas ning asi hetkel korras.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 22.10.2017 16:39 59
Postitas KalleP
Elustan vana teema:
Hommikul auto käima ei läinud, viskas "high rate of battery discharge"(mõned korrad visanud sama veateadet, aga käivitund) .Mõne tunni pärast läks laksust käima.
Aku on peal varta 100ah, väidetavalt hiljuti vahetatud.
Testriga vaatasin, et laadimispinge 15 kandis, norm vist 14,4.
Kas viga on siis vales akus? Pole äkki kodeeritud? Või mujal kala?

Samuti märkasin pimedas sõites sellist asja, et kui pidurit vajutasin siis lähituled läksid veidi tuhmimaks. Genekas hoopis asi?

Bmw 535d e60 2005

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 22.10.2017 16:47 20
Postitas ttsys
2 asja kontrollida; 1= mis aku tüüp kodeeritud ja 2=aku eluenergia mõõta (number %-des) + külmkäivitustest + testmõõtmistulemus pärast pingelangu/aku koormamist + laadimistest.
Kui neile kahele infopunktile on vastus siis edasine on juba lahenduste teema.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 22.10.2017 18:56 27
Postitas KalleP
Ista-d näitab, et hetkel 90ah aku kasutusel. Saab üldse seda 100ah akut kodeerida? Või targem juba uus 110ah aku osta?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 22.10.2017 19:19 51
Postitas ttsys
Vaata ka mis tüüp? Kodeerida saab seda, mis valikutes.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 22.10.2017 20:28 01
Postitas PeeterA
100 Ah akut pole valikutes teatavasti.

110 Ah valik on olemas lisaks 90 Ah-le.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 27.10.2017 17:56 13
Postitas KalleP
Vaja 110ah aku kodeerida, toolset32 programmist ei leia õiget dde-d. Mis nime all on aku vahetus?

Kui praegu ei proge siis sõita võib, kui eelnevalt on 90ah aku registreeritud?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 27.10.2017 18:28 08
Postitas Frenzi
Küsiks ka korra siis nõu targematelt, peal oli aastast 2012 95ah 760A aku, aga kuna eelmine omanik ütles, et see nii vana väsind aku ja vahel hommikul läks raskemalt tööle, siis ostsin uue 95ah 800a aku ja sai aku registreeritud. Nüüd aga loen, et 90 100 ja 110 saab panna, kas mul siis vale aku või võib ka see 95ah jääda kui töötab kõik okeilt ptui ptui ptui?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 28.10.2017 07:47 56
Postitas KalleP
Nagu aru olen saanud siis vale kodeering teeb akule liiga. Pikapeale tapab aku ära.

Ise sain lõpuks vajalikud msd.prg failid tool32-te, tegin kodeerimise ära (kas tool32 saab ise aru mis ah aku on? Mingeid väärtusi kuskil ise ei muutnud), lõi ette "job status okey". Ista-ga vaadates näitab ikka 90ah, kui üritan seal regada siis viskab ette, et vaja ista/p-ga kodeerida..
Samas vahetamise ajalugu vaadates, oleks nagu vahetus toimunud!?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 28.10.2017 08:18 02
Postitas ttsys
Retrofit 90Ah - 110Ah vaja seega saavutada, vastavalt muidugi veel AGM/hape. ISTA/P teeb kõik muretult koos kirjetega VO-s aga selle jaoks on icom vaja. NCS-ga saab Ah cas-is muuta aga see kodeeringu muutus on vaja ka VO listi kirjena kanda, sest muidu "jääb see rippuma". Palun mitte küsida "kuidas seda teha". ;) Tool32 / Inpa või ISTA/D-ga saab ainult uue samasuguse aku nagu VO-s regada ja see on kõik. Seda tuleb teha alles siis, kui õigete andmetega aku on kodeeritud ja pardal.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 28.10.2017 15:01 31
Postitas Frenzi
KalleP kirjutas:Nagu aru olen saanud siis vale kodeering teeb akule liiga. Pikapeale tapab aku ära.

Ise sain lõpuks vajalikud msd.prg failid tool32-te, tegin kodeerimise ära (kas tool32 saab ise aru mis ah aku on? Mingeid väärtusi kuskil ise ei muutnud), lõi ette "job status okey". Ista-ga vaadates näitab ikka 90ah, kui üritan seal regada siis viskab ette, et vaja ista/p-ga kodeerida..
Samas vahetamise ajalugu vaadates, oleks nagu vahetus toimunud!?
2 eri asja, aku registreerimine ja tutvustamine, tool32 saad ainult registreerida. Aga võid mulle ka msd faile jagada, kust said.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 29.10.2017 13:44 24
Postitas KalleP
Viskan õhtul kuhugi üles failid.
Autocomiga saab ka täitsa edukalt akuvahetuse ära teha ju. Laseb muuta aku andmeid ja palju lihtsam kui ncs experdiga mässama hakata.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 29.10.2017 14:51 47
Postitas ttsys
Autocom-ga saab ainult siis, kui on 'battery module'. Seda ei ole kõigil BMW mudelitel/seeriatel.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 29.10.2017 19:37 23
Postitas teet82
Kasutan ka seda teemat:
Toodi mingi kahtlane aku E65 peale panemiseks, olevat poest antud auto andmete järgi. Pidavat olema uus, lihtsalt seismisest tolmune. Tootja tundmatu, oli vist mingi "Electric Power". Mis tüüpi see aku nüüd siis on, kodeerida ei saa vist sellist niikuinii?
Pilt

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 29.10.2017 22:04 44
Postitas ttsys
800CCA happeaku ja 100Ah. Oleneb mootorist ja generaatorist. Kodeering läheb mööda jah. 110Ah peale ilmselt paned. 800CCA a la kolmesele diislile nibin-nabin ehk kaua nagunii ei ela, kui ainult maanteeotsi ei lasta. Seega kodeeringu osatähtsus kasutusest otseselt sõltuvuses.

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 31.10.2017 17:52 27
Postitas teet82
Üritasin siis kodeerida seda akut NCS-i abil E65 peale, aga FA listis pole nagu ühtegi rida, mis võiks aku kohta käia. Mõtlen siis rida vana aku koha, mida kustutada ja uuega asendada. Miks see nii on?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 31.10.2017 20:28 57
Postitas KalleP
Enda probleemist ma lahti ei saanud siiski. Uus aku peal ja kodeeritud/registreeritud. Seisis auto paar päeva ja täna käima panin viskas sama veateate ette. Kontrollisin laadimist, kõigub 14,9-15,1 vahel. Tuttav mehaanik ütles, et selline laadimine ok nii vanal masinal. Et enamikel disla bemmidel laadimine üle 14,4-ja.
Edasi tuleks ilmselt vaadata, kas autole jääb tarbijaid taha, kui on sleep modes. Selle õpetuse järgi õige teha vast? : https://youtu.be/jCt_GceKrpY
Kui tarbimine jääb taha siis hakata kaitsmeid järjest välja kakkuma? Või miski muu lahendus?
Foorumites leidsin ka, et mõnele tekitanud seda probleemi ibs, ecu, aku moodul jne.
Saab neid kontrollida kuidagi?

Re: High rate of battery discharge

Postitatud: 31.10.2017 20:56 32
Postitas igor115
teet82 kirjutas:Üritasin siis kodeerida seda akut NCS-i abil E65 peale, aga FA listis pole nagu ühtegi rida, mis võiks aku kohta käia. Mõtlen siis rida vana aku koha, mida kustutada ja uuega asendada. Miks see nii on?
E65 muuda PM moodulis mahutavuse ära.