E39 seletamatud jõnksud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

Sõidan 99 aasta e39-ga (523i) ja viimased paar kuud kogen imelikke jõnkse kui mootor vähemagi koormuse all. Üritan jõnksu iseloomustada : see on justkui mootor jätaks hetkeks vahele või justkui nagu oleks sidur hetkeks lahutatud (sidur vast ikkagi probleem pole), ei oskagi paremini seletada kahjuks. Jõnks tuleb enamasti esile kui kiirendan näiteks foori tagant, või sõidan mäest üles ja pöörded on enamasti alla 1700 olnud. kõige tihedamini on see juhtund kuskil 1000-1400 pöörde ja 3 käigu juures ning enamasti 2-3 korda järjest. Instrumendi paneelil ühtegi tuld ei põle, algul kahtlustasin küll väljalaske nukaandurit, kuid see sai vahetatud (diagnostika näitas viga) ja viga enam pole. Vahetasin hiljuti ka bensiinifiltri.
Nüüd on endal mõistus otsas. Kas on kellelgi sarnane probleem olnud ja sellest vabanenud, või on kellelgi ideid mis võiks probleemiks olla.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas arnis »

Saan aru, et mitte ühtegi veateadet mootor enam ei jäta (ka peale korduvaid jõnksatusi)
ja kastiks on manuaal?
Tehno said puhtalt läbi?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

Nukkvõlli anduri koodi enam ei näita, küll aga kui hästi järele mõtlen siis üks kord ei tahtnud mootor korralikult tööle minna, pärast seda oli tegelikult üks kood küll, kui ma ei eksi siis oli selleks "signal speed" vist (võin eksida) ja näitas mootori all seda. Kuskilt midagi tarka selle vea teate kohta ma seni leidnud pole.
Kast on manuaal!
Ülevaatus oli septembris ja puhas!
Kas karteri tuulutus ei võiks süüdlane olla, tundub et klapp või midagi seal teeb lõrinat teatud juhtudel. Samas õli ei kao kuhugi ja üleliigset vaakumit või rõhku pole ka täheldanud.
Samas olen lugenud siin, et VANOS on paljudel mitmeid anomaaliaid põhjustanud.
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

mees kes diagnostikat tegi ütles, et selle siganal speedi-iga veakoodi kõrval ei olnud.
Lasen nv-l uuesti juhtme järgi panna, seekord teen pilti kui midagi leiame, siis oskan täpsemat infot anda!
hobo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
Peamine sõiduk: Liisingupill
Asukoht: Tallinn

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas hobo »

Kas küünlajuhtmetes ei või asi olla? Endal olid ühe Mondeoga kunagi sarnased sümptomid ja süüdlaseks oli vigane küünlajuhe, mis nö üle peksis.
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas StenV70 »

Kui sinna jutt läks siis pigem süütepoolides või piipudes....Konkreetsed küünlajuhtmed peaksid puuddduma..
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

Täna vahetasin süüteküünlad ära vaatamata sellele, et vanad nägid igati head välja. Sama julgen visuaalse poole pealt ka piipude ja poolide kohta õelda. Probleem kahjuks alles, endiselt ootaksin mõtteid või on kellelgi kogemusi või soovitada inimest kes võiks pädev BMW küsimustes olla.
new BMW user
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 22.07.2014 22:02 01
Peamine sõiduk: Audi A8 FL 3.7 191kw
Asukoht: Pärnu

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas new BMW user »

Enda BMW-l oli ka vana mootoriga jõnksutamise probleem, ka 3. käigu juures, esines seda siis, kui olin pikalt sõitnud vms-kahlustati ka vigaseid süütepoole või siis piipe, pakuti ka, et bensiinifilter võib umbes olla, kuid minu auto puhul, kõrvaldus see viga mootorivahetusega :lol: kuna läks katki...
Audi A8 3.7 FL! Bmw 523i 2.8 142kw projekt - R.I.P/Audi V8 3.6 184kw projekt :)
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=158647" onclick="window.open(this.href);return false;
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas ttsys »

See iseloomustus on küll pigem süütepooliga seotud aga 2-3 vahelejättu on siis küll ka veakaardi avanud. M52 juures veateadet alati ei pruugita ka muide paneelile visata. Kindlasti lase asja testida, sest tavaliselt sureb selline asi ükskord lihtsalt lambist a la kuskil keset öist tänavat ja siis peavalu garanteeritud.
bemmipoikinen kirjutas:kõige tihedamini on see juhtund kuskil 1000-1400 pöörde ja 3 käigu juures ning enamasti 2-3 korda järjest. Instrumendi paneelil ühtegi tuld ei põle, algul kahtlustasin küll väljalaske nukaandurit, kuid see sai vahetatud (diagnostika näitas viga) ja viga enam pole. Vahetasin hiljuti ka bensiinifiltri.
Kasutaja avatar
Eku009
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 14.04.2011 20:02 52

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas Eku009 »

Süütepoolid sai multimeetriga testitud, kõik jäid lubatud piiridesse(0,8 ohmi), see oli primaartakistus, sekundaari ei saa testida multimeetriga ja piibud on korralikud. Diagnost sai ka tehtud autole ja seal ei näitand ühtegi viga. M52 mootori puhul ei tohiks viga sissegi tulla, kui süütepool vahele jätab.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas ttsys »

Sekundaarmähis on see, mis poolil kustub.
Misfire jääb registrikaardile aga sellega ei kaasne alati "Check engine" veateade näkku.

BMW Siemens MS41, MS42 and MS43 fault codes.
Engines: BMW M52TU and M54 petrol engine fault codes.
Model code: (E34 5 series, E36 3 series, E38 7 series, E46 3 series.)

1 Ignition coil Cyl 2
2 Ignition coil Cyl 4
3 Ignition coil Cyl 6
5 Fuel injector Cyl 2
6 Fuel injector Cyl 1
8 Air Flow Meter (HFM)
10 Coolant Temperature Sensor
11 Tank Pressure Sensor (EVAP System) or Radiator Outlet Temp (MS43)
12 TPS or Plausibility - Maximum Coolant Temp (MS43)
13 Plausibility- Radiator Outlet Temp
14 Intake Air Temperature Sensor
15 Plausibility - Cut Out Time
16 AirCon Compressor - PWM Signal or Plausibility Intake Air Temp (MS43)
17 Plausibility - Engine Coolant Temp
18 EWS Signal or Camshaft Sensor (MS43)
19 Activation VANOS Inlet Valve or Exhaust Valve (MS43)
20 "CHECK ENGINE" Light Failure
21 VANOS -Electrical Fault or Activation VANOS Inlet Valve (MS43)
22 Fuel Injector Cyl 3
23 Fuel Injector Cyl 6
24 Fuel Injector Cyl 4
25 Lambda Sensor Heater -Bank 1
27 Idle Control Valve - Malfunction
29 Ignition Coil Cyl 1
30 Ignition Coil Cyl 3
31 Ignition Coil Cyl 5
33 Fuel Injector Cyl 5
35 Aux. Air Injection System Relay
36 DME Main Relay
37 DME Main Relay : Delay
38 Clutch Switch -Plausibility
39 Brake Light Switch or Brake Light Test Switch
40 Brake Light Switch or Pedal Value Signal
42 Multi Function Steering Wheel- Plausibility
43 Multi Function Steering Wheel: Button
45 Multi Function Steering Wheel: Port
47 Temp Sensor -Downstream of Pre-Cat or Torque Limitation Level 1 (MS43)
48 DME Control Unit -Self Test 1
49 DME Control Unit or Torque Monitoring Level 2 (MS43)
50 EVAP Control Valve or Response Monitoring Level 2 (MS43)
51 Shut-off Valve -Charcoal Filter or Request Control Unit Reset (MS43)
52 Solenoid Valve -Exhaust Flap
53 Idle Speed Actuator
55 Lambda Sensor Heater -Bank 2
56 Ignition Current Feedback Resistor - Open Circuit
57 Knock sensor -Bank 1
58 DME Control Unit -Self Test 2
59 Knock Sensor -Bank 2
61 Lambda Sensor Heater -Bank 2 Post Cat
62 Aux. Air Injection System -Switching Valve
63 DME Control Unit or Ambient Temp Signal via CAN (MS43)
64 Plausibility - Ambient Temperature
65 Camshaft Position Sensor (Inlet MS43)
66 DME Control Unit
67 DME Control Unit
68 Tank Venting Valve
69 Fuel Pump Relay
70 DME Control Unit
71 DME Control Unit
72 DME Control Unit
74 AirCon Compressor Relay
75 Lambda Sensor Voltage -Bank 1
76 Lambda Sensor Voltage -Bank 2
77 Lambda Sensor Voltage -Bank 1 Post Cat
78 Lambda Sensor Voltage -Bank 2 Post Cat
79 Lambda Sensor Heater -Bank 1 Post Cat
80 ABS/ASC interface
81 MSR Signal -Active too Long
82 ABS/ASC Interface -Advance Adjustment
83 Crankshaft Sensor
90 Exhaust Temperature Pre Cat Conv - Bank 1
91 Exhaust Temperature Pre Cat Conv - Bank 2
92 Exhaust Temperature Post Cat Conv -Bank 1
93 Exhaust Temperature Post Cat Conv -Bank 2
94 Auxiliary Air -Air Mass Flow Sensor
95 Auxiliary Air Valve or Auxiliary Air Hose Blocked
96 Auxiliary Air Pump - Function
97 Auxiliary Air -Flow Rate too Low
98 Auxiliary Air -Flow Rate too High
99 Auxiliary Air Valve Jammed Open
100 DME Control Unit -Self-Test Failed
103 VANOS Error -Inlet Camshaft
104 VANOS Error -Exhaust Camshaft
105 VANOS Error -Position Inlet Camshaft
106 VANOS Error -Position Exhaust Camshaft
109 Throttle Valve Plausibility
110 Pedal Sensor Value Potentiometer 1
111 Pedal Sensor Value Potentiometer 2
112 TPS Potentiometer 1
113 TPS Potentiometer 2
114 Throttle Valve Final Stage
115 Reference Voltage -Voltage Regulator 1 or Throttle Pedal Adaptation (MS43)
116 Reference Voltage -Voltage Regulator 2
117 Plausibility -Pedal Position Sensor 1/2
118 Plausibility -TPS 1/2 or TPS1/Airflow Plausibility (MS43)
119 Throttle Valve Sensor -Mechanical Error or TPS2/Airflow Plausibility (MS43)
120 Plausibility Pedal Sensor or TPS
122 Engine Oil Temperature
123 Map Cooling Thermostat Control
124 Activation DISA Solenoid
125 Activation Electric Fan
126 Activation Tank Leak Pump Solenoid
127 Activation Pump Solenoid
128 DME/EWS Communication
129 CAN Signal SMG 1
130 CAN Signal ASC -Timeout
131 CAN Signal Instrument Cluster -Timeout
132 CAN Signal Instrument Cluster -Timeout
133 CAN Signal ASC -Timeout
134 SMG Intervention -Plausibility
135 Throttle Valve Re-Adaptation Required
136 Throttle Valve -Spring Test and Limp-home Position Failed
137 CAN Signal -Steering Angle Sensor
139 CAN Signal -Tank Level Sensor
140 Tank Leak Pump Solenoid - Reed Switch Open or Output Stage (MS43)
141 Tank Leak Pump Solenoid - Reed Switch Stuck Closed or Tank Level Sensor (MS43)
142 Tank Leak Pump Solenoid - Reed Switch Stuck Open or DMTL Module (MS43)
143 Tank Ventilation or Tank Leakage (MS43)
144 Fuel System - Large Leak Recognised
145 Fuel System - Small Leak Recognised
146 EVAP System Leak Detected (Small Leak) or Pedal Sensor Supply Voltage Pot 1 (MS43)
147 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply Channel 1 (Pot 2 MS43)
149 Air Flow Sensor or Pedal Value Sensor Mismatch
150 Lambda Post Cat Bank 1 Max Limit
151 Lambda Post Cat Bank 2 Max Limit
152 Lambda Post Cat Bank 1 Min Limit
153 Lambda Pre Cat Bank 2 Max Limit
154 Lambda Pre Cat Bank 2 Min Limit
155 Lambda Pre Cat Bank 2 No Signal
156 Lambda Pre Cat Bank 1 No Signal
157 Lambda Post Cat Bank 1 Min Limit
159 Lambda Post Cat Bank 2 Max Limit
160 Lambda Post Cat Bank 2 (MS41) or Throttle Valve Stuck
161 Throttle Valve - Stuck
162 Throttle Valve -Control Deviation
168 Pedal Position Sensor Pot Supply 1 or MAP Cooling Thermostat Jammed (MS43)
169 Throttle Valve Output Stage Cut off after Fault
170 DME Control Unit -Self Test Failed
171 Plausibility - Throttle Valve
172 Pedal Sensor Potentiometer 1/2 Short Circuit
173 TPS Potentiometer 1/2 Short Circuit
174 Throttle Valve Potentiometer 1/2 Adaptation
175 Pedal Sensor 1 Adaptation
176 Pedal Sensor 2 Adaptation
186 Voltage Post Cat Bank 1
187 Voltage Post Cat Bank 2
188 Voltage Pre Cat Bank 1
189 Voltage Pre Cat Bank 2
190 EVAP -Reed Switch Open or Voltage Post Cat Bank 1 (MS43)
191 EVAP -Reed Switch Closed or Voltage Post Cat Bank 2 (MS43)
192 EVAP -Reed Switch Open
193 EVAP -Check Hoses
194 EVAP -Large Leak Detected
195 EVAP -Small Leak Detected
196 EVAP -Electrical Valve from LDP Pump or Barometric Pressure Sensor (MS43)
197 EVAP -Barometric Pressure Sensor
198 Cat Efficiency during Start -Bank 1
199 Cat Efficiency during Start -Bank 2
200 Lambda Regulation Bank 1 Pre Cat
201 Lambda Regulation Bank 2 Pre Cat
202 Lambda Regulation Bank 1 Post Cat
203 Lambda Regulation Bank 2 Post cat
204 Idle Control System -Idle speed not plausible
208 EWS -RPM Signal Error
209 EWS -Message Error
210 Ignition Feedback Resistor (ZSR)
211 Idle Speed Actuator -Mechanical
212 VANOS Bank 1 -Mechanical
214 Vehicle Speed Signal (VSS)
215 Lambda Sensor Bank 1 or ASC/MSR/EML -Interface not plausible
216 Lambda Sensor Bank 2 or EGS Position Signal
217 CAN bus error -EGS Signal not present
218 CAN module -Warning
219 CAN module -CAN Offline
220 Lambda Voltage Range Bank 1 Sensor 1
221 Lambda Voltage Range Bank 2 Sensor 1
222 Low Coolant Temperature or Lambda Sensor Control (MS43)
223 Lambda Sensor Switching Bank 1 Sensor 2
224 Lambda Sensor Switching Bank 2 Sensor 2
225 Cat Efficiency Bank 1
226 Cat Efficiency Bank 2
227 Mixture Deviation Bank 1
228 Mixture Deviation Bank 2
229 Lambda Sensor Switching Bank 1
230 Lambda Sensor Switching Bank 2
231 Lambda Sensor Switching Bank 1 Pre Cat
232 Lambda Sensor Switching Bank 2 Pre Cat
233 Catalytic Converter Overall Efficiency Bank 1
234 Catalytic Converter Overall Efficiency Bank 2
235 Lambda Heater Bank 1 Post Cat or Pre Cat Signal (MS43)
236 Lambda Heater Bank 2 Post Cat or Pre Cat Signal (MS43)
238 Misfire Cyl 1
239 Misfire Cyl 2
240 Misfire Cyl 3
241 Misfire Cyl 4
242 Misfire Cyl 5
243 Misfire Cyl 6
244 Crankshaft Interval Timing
245 Aux Air Injection System Bank 1
246 Aux Air Injection System Bank 2
247 Aux Air Injection System -Incorrect Flow Detected
248 Pre Cat Converter Efficiency -Bank 1
249 Pre Cat Converter Efficiency -Bank 2
250 Tank Venting Valve -Function
251 Tank Ventilation Diagnosis Error
252 Tank Ventilation System Vacuum
253 Activated Charcoal Filter Shut-off Valve Stuck Shut
254 Tank Ventilation System -Large Air Leak
255 Tank Ventilation System -Valve Stuck Open
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas Jan320 »

Äkki bensiinipump,kontrolli rõhku koormusel!
Kasutaja avatar
Eku009
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 14.04.2011 20:02 52

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas Eku009 »

ei näitand isegi silindreid, ka mitte registrikaardil, ainuke viga oli 214, VSS, aga see arvatavasti sellepärast, et üks ABS andur sai vahetatud ja käis asi lahti ühendusest korra(võin valesti eeldada, aga seda enam tagasi ei tulnud ja üht esimest andurit vahetades andis samamoodi 214-a). Bensiinipump koguaeg ei peaks tegema?
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

Sai eile teise sarnase isendi süütepoolid enda omale ringi tõstetud, viga säilis, seega julgen poolid välistada nüüd.
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

Sai kütte süsteemi rõhku mõõdetud. 3,5-3,6 barri, mis täiesti normis ja surveregulaator taastas rõhu kui voolikuid kokku suruda.
NubluBMW
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 19.06.2009 01:35 48
Peamine sõiduk: E61 530xd
Asukoht: Rakvere

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas NubluBMW »

On siis murele mingi lahendus tulnud?
E36 325i, pfl E39 523i, fl E39 520iT, E61 530XD LCI
Kasutaja avatar
bemmipoikinen
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 13.01.2015 13:56 32
Peamine sõiduk: BMW 523i

Re: E39 seletamatud jõnksud

Postitus Postitas bemmipoikinen »

kahjuks veel mitte, kuid tahan lähiajal trosselit ja ICV-d kontrollida ja puhastada.
Vasta