E39 veermik

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
silver11
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 26.02.2006 17:43 41

E39 veermik

Postitus Postitas silver11 »

Küsimus veermiku kohta: Kui tihti peaks sellega hoolduses käima ja mis tavaliselt kõige rutem läbi läheb (M-vedrustus). Aitäh!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Õõtsad on kõige kiiremad kuluma. Vajadusest veermikku parandada on kõrvaga selgelt kuulda.
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Õõtsad peavad väga hästi muidu vastu, aga mitte Eesti auklikel teedel.
Mul enda omal on veel paar tehase õõtsa all....ja peale Saksast tulekut juba pea aasta Eestis sõitnud. Aga ikka ei ole nad veel läbi. Auto läbisõit on spidoka järgi 218000 ja valmimisaasta 1997.
Ei ütleks, et õõtsad kuluvad eriti on....vähemalt originaalid ei tundu olevat.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

njah. Samas õõtsad on ainukesed asjad mis mul on tulnud vahetada ja nüüd viimase aasta jooksul on kogu ring ülemisi ja alumisi vahetatud. võibolla peavadki nüüd aastaid vastu.
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist.
Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Mario153 kirjutas:Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist. Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Kas ta annab ka 2 aastat läbisõidupiiranguta garantiid nagu UM?

Siin keegi kommenteeris, kuidas ta oma e46-l lasi ka esimesed taastada - kõigepealt mässas terve päeva, et seda tegelast kuskilt lõunaosariikidest üles leida, siis läks veel teinegi päev, et auto kätte saada. Ja esimese lamava pollari otsas olid mõlemad rattad alt ära :shock:

Enda e39-l läks õõtsasid Tallinna kaitsekraavides kuskil 40-50kkm järel. Ütleks, et täiesti normaale. Kuna esinduses vahetatud, siis enamusel juhtudel sain garantiikorras uued alla.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:
Mario153 kirjutas:Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist. Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Kas ta annab ka 2 aastat läbisõidupiiranguta garantiid nagu UM?

Siin keegi kommenteeris, kuidas ta oma e46-l lasi ka esimesed taastada - kõigepealt mässas terve päeva, et seda tegelast kuskilt lõunaosariikidest üles leida, siis läks veel teinegi päev, et auto kätte saada. Ja esimese lamava pollari otsas olid mõlemad rattad alt ära :shock:

Enda e39-l läks õõtsasid Tallinna kaitsekraavides kuskil 40-50kkm järel. Ütleks, et täiesti normaale. Kuna esinduses vahetatud, siis enamusel juhtudel sain garantiikorras uued alla.
Sama siin. Tavaliselt õõts garantiiaega üle ei ela ja seega on mõistlik ikka esinduses käia
Vasta