E39 3.0d 135kw uimane

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas Ragles136 »

Autoks ss 03.2000 e39 3.0d 135kw atm.

Nimelt siis probleem selline, et auto kiirendades madalal pöördel kuidagi uimase võitu, ning rõhk nagu tuleb korralikult taha alles 2500-3000rpm. Musta pm ei tule, kui ss ime vähe. 0-100km/h ca 9.5-10sek.
Kuna auto alles ostsin, siis käisin ka kohe diagnostis. Vigadeks näitas egr-i ja õhulugejat. Seega ei tea kust alustada, peaks nagu madalamal pöördel edukamalt kulgema?!
Olen lugenud, et võib olla mootoripatjades asi. Mootoripatjade korrasolekus pole kindel kuna kui pihusti vahest harva kylmast peast lonkab siis mootor rapub peal päris ohtralt. Kust alustada, mida vaadata, milles võib viga olla?
Kein Rauch, Kein Kraft
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas Donald »

Äkki on abiks.
Ragles136 kirjutas: Vigadeks näitas egr-i ja õhulugejat.
Kasutaja avatar
raxx
Huviline
Postitusi: 1660
Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
Peamine sõiduk: BMW X5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas raxx »

Egr-i lekkimise korral on taga ka must suits, aga samas seda ei tarvitse olla kui õhulugeja kah katki, sest siis toimetab auto kindla etteantud tabeli järgi. EGR pimedaks ja korras õhulugeja külge, kui siis kah pole nagu see siis turbo geomeetriat ja selle juhtimist diagnoosima ;)
BMW M3 Touring
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas Ragles136 »

Kas õhulugeja või egr siis mõjutab turbo rõhku, sest turbo tuleb ju liiga hilja järgi?
Viimati muutis Ragles136, 30.06.2015 22:16 14, muudetud 1 kord kokku.
Kein Rauch, Kein Kraft
Ragles136
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 03.04.2013 19:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39 Touring 3.0D M-Pakett
Asukoht: Rapla

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas Ragles136 »

Kas piisab ainult egr-i kyljest vooliku ära võtmisest või peab embale kumbale poole pimeda ette panema (voolik, egr-ist tuleb toru kuhu külge voolik läheb)??? Egr oleks soovitatav puhtaks ka seest teha? Olen veitsa foorumist uurinud ka vaakumvoolikute kohta, kas selliste sümptomite puhul tuleks ka neid kontrollida?
Kein Rauch, Kein Kraft
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas teet82 »

Kõige lihtsam on teha arvutiga proovisõit ja võrrelda aju poolt küsitud ja tegelikku näitu, sellise testi saab teha nii õhulugejale kui turborõhule, testida tuleb max koormusel. Mingil suvalisel veakoodil pole tähtsust, vabalt võib olla keegi proovinud lahtise õhulugeja pistikuga sõita jne.. Ehk siis alusta korralikust diagnostikast.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Treivo
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 23.11.2011 16:16 20

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas Treivo »

Tere.

Enda masinal sama probleem, mootor on 142 kw. Autol on uus mootor, uued töökorras pihustid, tutikas turbo, kõik vaakumid on üle käidud ja ka alles jõud tuleb taha kuskil 2500-3000rpm juures. arvuti vigasid ei näita.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4333
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas PeeterA »

Loe sulle eelnenud postitust!
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7830
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 3.0d 135kw uimane

Postitus Postitas arnis »

tutikas turbo
Väga tihti on "tutikas turbo" täiesti mööda häälestatud (geomeetria varras).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta