E39 Touring vibra

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

E39 Touring vibra

Postitus Postitas Skalp »

Uurisin igasugu olemasolevaid teemasid, millest ei leidnud ei sobivat vastet, ega sobivat teemat, mida kaaperdada :D
Igatahes - Autoks '98 E39 520i Touring Steptronic.
Ei mäleta, millal vibra tekkis, aga saan öelda seda, et vahetatud on esisillas kõikvõimalikud puksid ja hoovad, esiamordid + tugilaagrid, taguamordid + tugilaagrid + vedrud. Sillad on reguleeritud, rehvid on vähem kui aasta vanad, veljed on sirged, tasakaalustatud ja ka pärast u. 1500km uute rehvidega läbimist kontrollitud, aga probleem ei erinenud, kui olid all eelmised rehvid; käigukast toimetab ilusti ja ei loobi kangi ka kickdowniga.
Vibra tekib alates u. 80km/h ja kaob 120-130km/h; vibra ei ole roolis (käsi rooli peal ei värise, aga põlvele toetades õhus hoides väriseb); pidurdades seisab rool paigal ja ka kere vibras muutusi ei teki; ei olene käigust (mootori pööretest), ega sellest, kas vedu on taga või mitte; kohapeal tühikäigul ja ka kõrgematel pööretel vibra pole.
Kõige imelikum asja juures on see, et mootor on töösoe (kella järgi, varjatud menüü ei tööta) 5-6km'ga maanteel ning vibra kaob u. 15-20km'ga maanteel pärast külma mootoriga sõitma asumist.
Juppe ei vahetanud vibra pärast, vaid kuna need vajasid ise juba vahetamist... aga lootsin, et tagumiste (väsinud) amortide vahetamisega kaob ka vibra.
Küsin nõu :) , mitte ennustamist ega ekraani vahendusel remontimist. Mida tasuks kontrollida ning mis tunnus vastava asja kontrollimisel näitab, et asi on problemaatiline?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Vasta