E39 3,0d 2001 touring
Probleem selles et vahest,viimasel aja sagenenud, süüte välja keeramisel tekib korraks elektrikatkestus. Raadio kanalid kustuvad mälust, ei ole orig.raadio, ja sellega koos aegajalt ka kompuutri peal kellaaeg ja spidos see nullitav läbisõit. Raadio tundub olema tundlikum selle suhtes, sest enamasti muud näidud jäävad alles.
Aru saab sellest et kui keeran süüte välja käib kõlaritest krõbin läbi, kui süüde tagasi keerata, siis oleks kõik nagu korras, aga nimetatud asjad on nullitud.
Vahetasin süüteluku klemmplaadi uue vastu (UM-ist uus), aga see ei teinud asja paremaks.
Kust võiks viga edasi otsida?
E39 elektriprobleem
- VerineVelg
- Huviline
- Postitusi: 208
- Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
- Peamine sõiduk: BmW
Re: E39 elektriprobleem
E39 on nagu ta on. Soovitan elktrikut. Minul nt oli probleem suhteliselt sama kuid mitte nii hull ning viga oli tagaluugi juhtmetes. Juhtmed oli kulunud ka tekkis lühis... Lisaks avanes tagaluuk kui kojamehed tööle panin...
Bayerische Motoren Werke.
Re: E39 elektriprobleem
Kas autol on mõni pornosigna, sealsamas süüteluku lähedal, kindalaeka all või ajude karbis.
Kas webasto on korras. Kas raadio töötab? Makk on originaal?
Kas webasto on korras. Kas raadio töötab? Makk on originaal?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 elektriprobleem
Webasto on korras, raadio pole originaal nagu algul kirjutasin.
Eile õhtul juhtus siis nii et süüte välja keermaisel kadus pinge täielikult autost, panin auto käsitsi lukku ja mitu tundi hiljem kui auto juurde läksin oli ikka sama seis. Aku küljes juhtmeid liigutades taastus pinge.
Täna lähemalt uurides tundub, et plusklemmi püropadrun on tõenäoliselt kunagi rakendunud ja see on lihtsalt "kokku tagasi löödud". Ja selles kogu viga seisnebki.
Või olen valel teel oma mõtetega?
Eile õhtul juhtus siis nii et süüte välja keermaisel kadus pinge täielikult autost, panin auto käsitsi lukku ja mitu tundi hiljem kui auto juurde läksin oli ikka sama seis. Aku küljes juhtmeid liigutades taastus pinge.
Täna lähemalt uurides tundub, et plusklemmi püropadrun on tõenäoliselt kunagi rakendunud ja see on lihtsalt "kokku tagasi löödud". Ja selles kogu viga seisnebki.
Või olen valel teel oma mõtetega?
Re: E39 elektriprobleem
See võib ka olla. Püropadruni saaks peale head poleerimist ideaalselt tagasi kokku.
Emase poole saaks lihtsalt doonorautolt võtta.
Klemmid siiski hooldada.
viewtopic.php?f=38&t=237631" onclick="window.open(this.href);return false;
Emase poole saaks lihtsalt doonorautolt võtta.
Klemmid siiski hooldada.
viewtopic.php?f=38&t=237631" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- VerineVelg
- Huviline
- Postitusi: 208
- Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
- Peamine sõiduk: BmW
Re: E39 elektriprobleem
Yo. Akuklemmi probleem oli mul samuti. See tehasepoolne akuklemmi pinguti oli täiesti sooda omadega. ise kahtlustasin ka pikka aega et püropadrun. Pikka aega jebisin sellga. + Klemm peab olema väga korralikult kinni. Las ma arvan et kui natuke +klemmi liigutad taasutb vool? Kui jah siis viga on sama nagu mul oli.... Edu (y)
Bayerische Motoren Werke.