1. leht 1-st

E39 Kütusenäidik

Postitatud: 09.05.2006 17:09 48
Postitas seppa
nuh probleem selles et paak sa tyhjaks, lasin paagi kuruni täis a näitab ikka nulli. krt kas mingi andur läbi või ujuki kiilus kinni?! kas see võimalik yldse, peaks ju elekrtooniline olema:S

Postitatud: 09.05.2006 19:47 22
Postitas seppa
et nagu siis keegi ei taha mingit nõu anda ve, mulle nagu öeldi et vaja suts kputada, et klemmid ei anna yhendust, nüüd nagu oleks hea teada et kuhu koputada:D

Postitatud: 09.05.2006 23:21 37
Postitas Kratt
Mul oli sama probleem kuu aega tagasi 525 99 a. et paagis oli 15l kütet ja järsku oli null!!
Peale täitmist kõrini oli ikka null
Võtsin siis mõlemad ujukid välja paagist ja proovisin käega ujukite taset siia- sinna, kõik töötas ja näitas kütuse taset ilusti.
Kui paaki lasin ujukid, jälle ei näidanud midagi. Liigutasin pistikuid jne, ei miskit.
Kordasin uuesti eelnevaid toiminguid, et võtsin ujukid välja ja peale teist korda tagasi panemist hakkas näitama ja nüüd näitab paremini kui ennem :)
Milles oli probleem ei tea siiani.

Postitatud: 10.05.2006 16:23 55
Postitas seppa
a kust krt neile ujukitele ligi pääseb , pealt või alt?!

Postitatud: 10.05.2006 16:50 05
Postitas Kratt
Saatsin PS.

Postitatud: 10.05.2006 18:14 40
Postitas Relk
Kratt kirjutas:Saatsin PS.
Miks PS. Teised tahavad ju ka teada. See ongi foorumi mõte. Siis leiad otsinguga ka vajaliku abi mitte hulgaliselt poste. et saatsin PS'i.

Postitatud: 10.05.2006 21:30 54
Postitas Kratt
Ok, lühidalt: Tagaiste välja kangutada, selle all on kaks luuki, mis tuleb eemaldada ja millede all on paagi ujukite pistikud ja kütusevoolikud. Sealt edasi tuleb siis need maha keerata. Sealt kaudu saab ka paagisisese pumba kätte kui sellega probleeme on.

Postitatud: 08.09.2007 00:38 57
Postitas aise
millest tuleb see, et 300km sõites läheb paagi seieri järgi 40l kütet kuigi keskmine on alla 10l/100km, keskmine just nullitud. kas midagi peab kalibreerima vms :roll:

Re: E39 Kütuse näidik

Postitatud: 08.09.2007 00:51 03
Postitas teet3
seppa kirjutas:nuh probleem selles et paak sa tyhjaks, lasin paagi kuruni täis a näitab ikka nulli. krt kas mingi andur läbi või ujuki kiilus kinni?! kas see võimalik yldse, peaks ju elekrtooniline olema:S
Enne lammutamist võid varjatud menüüst andureid kontrollida, kas näitavad midagi või on nullis.

Postitatud: 08.09.2007 10:20 28
Postitas seppa
noh kuigi see teema siin oli mingi kena aastake tagasi.........kuid lõpetuseks siia võika öelda et varjatud menüü näitab ikkagi kütuse näitu kui talle tuleb korrektne signaal ujukilt, mis on paagis....mina tõmbasin paagi lahti..ujuk välja......ning parempoolse paagi ujuk on sellise lollaka koha peal et kui tangid siis kogu surve käheb otse ujukile ning võib seal kontaktide juhtme lahti lüüa...nii oli ka minul.....seega ujuk välja........juhe kinni joota.....ujuk tagasi.....ja korras ta oligi ;)

Postitatud: 08.09.2007 10:48 54
Postitas priitv8
seppa kirjutas:noh kuigi see teema siin oli mingi kena aastake tagasi.........kuid lõpetuseks siia võika öelda et varjatud menüü näitab ikkagi kütuse näitu kui talle tuleb korrektne signaal ujukilt, mis on paagis....
Ei, ta näitab ka seda, kas üldse näit tuleb ujukitelt (s.t. signaal korras, või on arvutuslik või puudub üldse).
Vt. Test No 6 - lk. 47:
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf

Postitatud: 18.10.2007 19:09 12
Postitas hanno
Kas selle sama probleemi (anduri juhtmed kehvasti ühendatud) tunnuseks võib olla ka see, et näidik natuke kõigub üles-alla?
Teistel on probleem see, et täispaagi korral seier nullis, minul aga sõidu ajal natuke kõigub - kui panna kompuutrilt Range näidu peale, siis number käib nagu Michael Knighti spidomeeter - tuleb 50 kilomeetrit juurde, siis jälle 30 kilomeetrit kaob imekiiresti.

Postitatud: 19.10.2007 21:04 29
Postitas ivar4
hanno kirjutas:Kas selle sama probleemi (anduri juhtmed kehvasti ühendatud) tunnuseks võib olla ka see, et näidik natuke kõigub üles-alla?
Teistel on probleem see, et täispaagi korral seier nullis, minul aga sõidu ajal natuke kõigub - kui panna kompuutrilt Range näidu peale, siis number käib nagu Michael Knighti spidomeeter - tuleb 50 kilomeetrit juurde, siis jälle 30 kilomeetrit kaob imekiiresti.
Sinu auto ei ole ainuke taolise probleemiga, ehk siis ootan ka huviga mida vastatakse.

Postitatud: 20.10.2007 21:46 27
Postitas hanno
No minu auto probleem lahenes hoopis teisest teemast tingituna - remonditud ABS aju oma kohale ja nüüd korras.

Re: E39 Kütusenäidik

Postitatud: 01.02.2011 22:12 39
Postitas Jaanus_V
Teema on küll vana aga probleem sama mis Hanno'l. Täna jälgisin pingsalt range'i ja tulemus oli see, lõpetasin sõidu kuskil 3e paiku ja range oli 170, alustasin uuesti sõitu kell 9 (mootor külm) ja range langes 120ni, sõitsin 16 kilti maha ja range on ikka 120. Ta küll tõuseb vaikselt kui mootor soojaks saab ja 16st kilomeetriga peaks ju mootor soojaks küll saama, ka range peaks siis sõidu lõpuks ju 154 olema aga võta näpust. Paaril eelneval päeval olen ka jälginud range'i ja see kihutab ka nagu "Michael Night'i spidomeeter" nagu mainitud, ka sooja mootoriga tiksub vahest 2-3 sekundiga kilomeetri alla ja nii kuskil paar minutit (range langenud 60) ja siis hakkab lambist tõusma. kellelgi kogemusi? :)

Re: E39 Kütusenäidik

Postitatud: 02.02.2011 09:58 55
Postitas tfk
v6ss kirjutas:Teema on küll vana aga probleem sama mis Hanno'l. Täna jälgisin pingsalt range'i ja tulemus oli see, lõpetasin sõidu kuskil 3e paiku ja range oli 170, alustasin uuesti sõitu kell 9 (mootor külm) ja range langes 120ni, sõitsin 16 kilti maha ja range on ikka 120. Ta küll tõuseb vaikselt kui mootor soojaks saab ja 16st kilomeetriga peaks ju mootor soojaks küll saama, ka range peaks siis sõidu lõpuks ju 154 olema aga võta näpust. Paaril eelneval päeval olen ka jälginud range'i ja see kihutab ka nagu "Michael Night'i spidomeeter" nagu mainitud, ka sooja mootoriga tiksub vahest 2-3 sekundiga kilomeetri alla ja nii kuskil paar minutit (range langenud 60) ja siis hakkab lambist tõusma. kellelgi kogemusi? :)
sama teema oli minu e39;) ai ma mässasin mis mässasin aga viga kadus siis kui vahetasin vigase abs anduri:) juhipoolne tagumine täpsemalt, ja kõik probleemid kadusid:)

Re: E39 Kütusenäidik

Postitatud: 02.02.2011 11:32 34
Postitas Jaanus_V
Sul oli ka range ainuke näit, mis hüppas? Mõtlesin ise ka anduri peale, aga siis peaks ehk midagi muud ka jupsima, või ei? Küttekulu näit on normis, kõik ülejäänud on nagu korras, ainult range :S Lähen proovin varjatud menüüst asju uurida, ehk saab targemaks kuidagipidi. :)

Re: E39 Kütusenäidik

Postitatud: 02.02.2011 12:37 27
Postitas Jaanus_V
Näidud nägin ära aga targemaks ei saanud :D Liitreid paagis näitas kenasti ja suht õige tundub olevat (oma arvutuste kohaselt), kesmist küttekulu näitas ka suht enamvähem ( 7.0, kompu näitab vähe rohkem ja olen tavaliselt esimese näidu alati ära nullind, kui tankinud olen ja teine näitab siis pikemalt, siit ka üks küsimus, et paar nädalat tagasi käis aku maas, seega kulud ja kõik läksid kompust nulli ja arvatavasti ka varjatud menüüst eks? :D ) range näitas aga 45 kilti mööda (võrreldes siis kompu näiduga, mis koguaeg ees). Siit ka küsimus, et kas kompu näitu saab kuidagi ühtlustada varjatud menüü omaga või pean ise arvestama range'st 40-50 kilti maha edasipidi? Tänud, kes viitsivad kaasa mõelda :)

Re: E39 Kütusenäidik

Postitatud: 13.05.2011 13:15 57
Postitas alvaruus2
Mul sama mure, et kütusenäidik külma mootoriga näitab vähem ja soojalt näitab rohkem. Varjatud menüü näit on enda arvutustega võrreldes õige ja loogiline.
See teema on ikkagi kuidagi poolik ja lahendust asjale pole leidnud. Kellelgi nüüd rohkem ideid äkki?