E39 turbo

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

E39 turbo

Postitus Postitas bmw530td »

kysimus selline et kas on mötet turbot remontida. kuna sain et turbo on varsti öhtal. Ja kui on mötet kes seda teeks jamis hinnaklassi see jääb.
Madis399
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.10.2005 21:01 30
Asukoht: Tallinn/Koluvere

Postitus Postitas Madis399 »

üldjuhul peaks saama turbosid remontida, kui nad ei ole just pilbasteks lennanud......remontide hinnad peaks olema vahemikus 3-6 tuhat(võin eksida)......igaks juhuks mainin ka selle ära, et minu mäletamist mööda maksis uus turbo um´is üle 20k

aga uuri turboclubist, et kes neid remondib!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Üle 20K jah. X5'l vahetatakse homme hommikul UM'is turboära.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Juss kirjutas:Üle 20K jah. X5'l vahetatakse homme hommikul UM'is turboära.
Mis sel viga siis juba :shock: ?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No eile läks hooldusesse ja siis sealt helistati ning öeldi, et turbol vigu ei leitud ja töötab väga hästi, kuid neile tundub, nagu ta oleks väljast natuke niiske. Igaks juhuks vahetatakse täna hommikul ära. Lõunaks peaks korras olema.
Kasutaja avatar
bmw530td
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 24.09.2005 18:42 11
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530td »

mul on turbol imelik hääl sees ja tömme ei pidand sama olema.jah uus turbo maksab möned sendid yle 20 kilo. kuid kysimus kas remonditud turbo ka kestab. mul veel turbo töötab. Sest ei ole löbus möne kuu prast se jama uuesti läbi teha.
Wille
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 01.04.2004 16:32 46
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Wille »

Kui on korralikult remonditud siis kestab väga hästi aga enda kogemusest Karla autot ei soovitaks, vähemalt minul nendega halvad kogemused.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Uus turbo maksab sulle 21047.86 EEK.

Paraku pole ise nende remondiga kursis olnud. Kui rahakott kannatab soovitan ära vahetada. Teine võib ju mustadeks päevadeks jääda.

Samas otsinguga peaks selle kohta küll ja küll infot leidma. Turbo remondist siin palju juttu olnud.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

UMis oli just üks 80K läbisõiduga X5, millel turbo oli saba andnud, tagaots oli ikka mõnusalt õlipaska täis ning peale turbo vahetust tossas teine veel päris jupp aega.

Minu järeldus bemmide kohta, millel turbod on- Diesel sucks!! :D
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

AARE530 kirjutas:UMis oli just üks 80K läbisõiduga X5, millel turbo oli saba andnud, tagaots oli ikka mõnusalt õlipaska täis ning peale turbo vahetust tossas teine veel päris jupp aega.

Minu järeldus bemmide kohta, millel turbod on- Diesel sucks!! :D
Eks turbomootori eluiga sõltub ka kasutajast ja rohkemgi veel kui vabalthingava puhul. Kui ikka peale kõva vajutamist mootor kohe kinni panna võib turbo suht lühikese ajaga ära küpsetada. Aga muidu diisel ikka ruulib, kui veel kuskilt LSD ka mõistliku raha eest alla saaks, tagumised kummid kuluvad ebaühtlaselt :)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mina ei ütleks ka diisli kohta ühtegi halba sõna. väga hea minek, eriti nm, ning olematu kütusekulu. Turbo siis vahetati täna ära koos veel umbes miljoni asjaga garantii korras. Sõitnud samuti natuke alla 80k aga see ei saanud siis küll sama olla kuna õli ei olnud küll mitte kuskil. Käisin ka ise all ja peal.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Diislite puhul sakib uuemal ajal just hooldusvälp. Juss, kui tihti Sa oma autol õlivahetust tegema pead ja millise õliga (raamatu järgi ma mõtlen)?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Õrna aimu ei ole. Siis kui rohelised tulukesed otsa saavad ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Eelmisi vahetusi hooldusraamatusse kantud pole? Ja mis õli kasutad?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:Diislite puhul sakib uuemal ajal just hooldusvälp. Juss, kui tihti Sa oma autol õlivahetust tegema pead ja millise õliga (raamatu järgi ma mõtlen)?
E46 330d-l hakkab hooldusvälba indikaator tiksuma alla 30-st tuhandest, mis on minu jaoks selgelt 15 tuhat liiga pikk. Praegu lasin sisse panna 0w-30, mis on seal ka eelmised 2 õlivahetust esinduse poolt sisse käinud. Edaspidi lähen ilmselt 5w-40 peale ja 15 tuhandelisele välbale üle, tundub turbomootorile kuidagi mõistlikum.
Vasta