F10 miilist mootorit eelistada?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
segane52
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 31.01.2012 10:23 01

F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas segane52 »

Plaan siis osta esimene bmw ja kuna varem pole selle margiga kokku puutunud siis küsiks nõu millist mootorid eelistada. Sooviks kindlasti diislit ja automaati. Vaadates müügis olevaid masinaid siis diislitel väga erinevaid mootoreid ja kilovatte. Kas 3.0 vs 2.0, (3.0 150 kw vs 180 kw 2.0 135 kw vs 160 kw jne) Seega siis sooviks teada millist eelistada ja mis neil üldse vahet on?
Paar näidet ka masinatest mida vaadanud olen:
http://www.auto24.ee/used/2083696" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/2090445" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/2074789" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/2068944" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/2116648" onclick="window.open(this.href);return false;

Tänud ette asjaliku info eest.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7830
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas arnis »

Põhiline vahe on selles, et on rida neli diiselmootorid nimega N47
ja rida kuus nimega N57. Esimene on kaheliitrine, teine kolmeliitrine.

Kaheliitrisel oli 2013. septembrini probleeme ketimehhanismiga,
seega on põhjust neid mitte eelistada kui ketivahetust ei ole tehtud
(selleks vajalikud dokumendid olgu pitseriga, mitte saunajutupõhised,
selline remont on mitutuhat eurot, Lasnamäe Vasjad seda ei tee ära).
Kaheliitrine mootor võimaldab veidi paremat küttekulu, kuid aluseks
on kerge jalg. Kolmeliitrine lepib keskmise ja raskema jalaga paremini.
Kõige uuem kaheliitrine on arvatavasti nii säästlik kui võimas, kuid uuem
auto maksab kõvasti rohkem, seega majanduslikult ei tasu üldse ära.

Kergema jalaga rida6 N57 motoga F10 saab reaalselt 7l/100km liitriga hakkama.

F10 puhul on varustus märksa tähtsam kui see, kas tegemist on 150kW või 180kW
R6-ga. HiFi helisüsteem, Comfort istmed + adaptiivne püsikiirusehoidja
(pikamaasõitjatele ülikõvad lisad) ja loomulikult ülimugav comfort access.
Need lisad annavad rohkem sõidumõnu kui 30kW mootorit.

Kui on sõelale jäänud mõned autod siis enne ostu tuleb kindlasti läbida tõsisem
auto tehniline kontroll. Tavaliselt maksab umbes 100€-120€, kaks tundi tööd.

Läbisõidu võid ära unustada kohe kui hoolduseraamat on poolikuks jäänud.
Näiteks viimane hooldus 150 000km aastal 2013 juuni. Isegi kui autol on
ees 200 000km on väga suure tõenäosusega tegelikult 250 000km või rohkemgi.
Ja üldse poolelijäänud hooldusega on väga küsitav osta premium-autot, arvatavasti
on üks omanikest kooner olnud ja võibolla on ka suure jama kokku keeranud.


Tehnilist infot:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_%28F10%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
segane52
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 31.01.2012 10:23 01

Re: F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas segane52 »

ok tänud info eest, eriline kihutaja pole. Kui seni pigem seda 2.0 eelistasin siis on ilmselt mõtteainet. Nagu siit foorumist lugenud olen siis need keti jamad endast kuidagi märku ei anna ja nö ennetamine või veale järelesaamine ostes pole võimalik. Seega siis kui vahetatud pole on võimalus riskida ja sõita või kulutada raham, vahetdada ja rahulikult magada.
Kasutaja avatar
TEH
Huviline
Postitusi: 504
Liitunud: 09.01.2003 22:27 22
Peamine sõiduk: B8R-line, E36 325i, E30 328i(?)
Asukoht: Reval

Re: F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas TEH »

Pea aasta tagasi sai perre ostetud F11 2011a. 525d 3.0d 150kw
Siiani teeninud muretult ja keskmine kütusekulu jääbki sinna 7-8 liitri vahele. Ostueelse läbis Haabersti UM-is ja sealsed meistrid soovitasid ka 3.0d-d eelistada 2 liitrisele. Viimasel pidi töökindlusega rohkem probleeme olema.
Nüüdseks suudetakse chippida ka F seeria bemme ja selle 525d võimsusnäitajad saab suhteliselt lihtsalt üle 200kw.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7830
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas arnis »

Käsi südamel ütlen, et kui ära chipid, siis mootori eluiga ei jää samapikaks.
Suure tõenäosusega tekib heitgaaside töötlemisel probleeme või suureneb
küttekulu (kuna tarvis tihedalt põletada DPFi).

Põhimõtteliselt tundub, et 525dA ja 530dA ongi eelistatud F10/F11 puhul.
Kahjuks jääb B47 ridaneli liiga uueks (2014) ja majanduslikult ei tasu üle maksta.

Ketijamad ei anna endast märku.

Muideks, milline hakkab olema auto sõidurutiin? Kas lühikesed otsad või pikad?
Kas maantee või linn? Kas ummikutes seisad? Kas hakkad kaupa/käru vedama?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
segane52
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 31.01.2012 10:23 01

Re: F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas segane52 »

Tänud vastamast.
Käru pole plaan vedada, otsad pigem sellised 30-70km. Olemas ka teine ja nõks ökonoomsem masin töö tegemiseks seega pigem ikka teine auto millega tahaks mugavalt ja turvaliselt kulgeda.
tauts89
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25.06.2015 17:55 32
Peamine sõiduk: BMW 530td xDrive
Telefon: 56980100

Re: F10 miilist mootorit eelistada?

Postitus Postitas tauts89 »

Ma ostaks kindlasti 3liitrise mootoriga. On vastupidav, teeb õiget häält ja liigub edasi. Sinu valikutest esimesel on rõve hele armatuur. Eelviimane tundub kuidagi kahtlaselt väikese läbisõiduga. Aga mine kõigepealt BMW esindusest läbi ja tee Vin koodi abil selgeks, mis on auto ajalugu.
Vasta