1. leht 1-st

Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 01.12.2015 20:18 27
Postitas Rai26
Hei !

Kas kellelgil sellise nn autoga kogemust? Kuidas autoga rahule olete jäänud või kuidas üldse sellesse nn automarki,seeriasse suhtuma peaks?

Kas ülalpidamis kulud sama suured nagu 7 seeria bemmil või pigem jääb see auto sellesse klassi nagu 5 seeria ikka ?: )

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 01.12.2015 20:44 57
Postitas Roger
Hei. Peres on 2 tükki. Auto on hea ja mugav, erilisem kui tavaline viiene ning sobib ka käru järele vedada- 7. seeriaga käru järel vedada on rohkem Soome kalevite teema.
Näiteks Euroopasse reisides ei ole paremat autot olemas- seest suur ja mugav, maanteel kiire ja ökonoomne tänu mootori ja käigukasti edukale koostööle ning parajalt mugavusvarustust.

Üks on 2010a oma, ls 135 000km 3.0d

Loetlen remondid

1. ca 55 000km juhiukse Comfort Access ukselink vahetatud (garantii korras, lõpetas töö)
2. 86 000km tagumine juhipoolne õhkpadi puruks (garantii sai kaks päeva varem läbi- kokku 400 koos vahetusega UM-is)
3. 110 000km tagumine kõrvalistujapoolne õhkpadi- hakkas tühjaks vajuma, hind sama.
4. 120 000km vajus tagaots vastu maad- relee ja kaitse vajasid kompressoril vahetust- mõni eur remont.
5. 125 000km veermiku remont (õõtsad, pidurid kokku kuskil 900eur esinduses)
6. 130 000km auto elektroonika lõpetas täielikult töö- vea põhjuseks comfort access ukselink mis lõpetas töö ning lõi kõik kaitsmed välja. Ukselink vahetusse koos kaitsmetega maksis 250 vist. Lisaks vahetati läbipõlenud valgustusega uste lävepakud- tüki hind 200 juures.

sellega esialgu piirdunud selle autoga.

Teine on 2013 novembri masin ehk juba Facelift, 3.0d xdrive

1. 29 000km vahetati mingisugune konditsioneeri radikas v pump, garantiikorras
2. siis tekkisid järjest pisivead- Webasto vahepeal ei töötanud puldist vajutades- tarkvarauuenduse korras sai korda, siis naljakas oli veel see et juhiistmel läks mingi padi vms katki ning seal klõksus midagi- tehti korda aga ei tea mis see viga oli täpselt.
3. Rehve närib koguaeg äärtest ära, selle vastu aitab 2x aastas sillaregull

sellel läbisõit nüüd 95 000km, ja siiani kestnud.

Ülalpidamine ikka ma arvan 7- seeria kanti- auto ehitatud 7. seeria põhjale siiski. Aga kuni 200 000km kestavad normaalselt seega vast pole muret.

2010 tagaveolisel mudelil on kütusekulu linnas keskmine 9
2013 neliveol 8,5 sajale

Edu auto otsingul!

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 01.12.2015 20:55 00
Postitas Rai26
Tänan,Roger !

Sellest kirjeldusest oli palju abi : )

Siis GT sama jutt peamiselt nagu x5-ga ,et peale 200-300 tuhandet kasutatud autot suht riskantne osta : )

Samas eks sellise klassi autod võibolla pole nii ära trööbatud, kui mõned 3 seeria bmwed vms .

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 01.12.2015 21:08 43
Postitas Tauri_J
Rai26 kirjutas:
Samas eks sellise klassi autod võibolla pole nii ära trööbatud, kui mõned 3 seeria bmwed vms .
vastupidi, eriti kui foorumit lugeda

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 01.12.2015 21:11 52
Postitas Rai26
Vastupidi siis selles mõttes , et on rohkem just ära trööbatud? : O Kuidas see veel võimalik on :D ma ikka arvanud , et 3 seeria see kõige hullem , kuna noorte seas populaarne

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 01.12.2015 22:33 55
Postitas Tauri_J
5 seeria on kaugelt kõige populaarsem Eestis.

Ostetakse kallis auto, aga kalleid varuosasid enam osta ei jõua.

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 02.12.2015 02:41 42
Postitas Chris.S
Ükski nolk ei hakkaks isegi gt ostma, selle ostab ikkagi inimene kellele see meeldib ning kes jõuab üleval pidada.
Võrreldes gt hinda või 5ese hinda, siis ennem ostetakse ikkagi viiene.

Gt kena masin, loodan et tuleb ka teema kui ostmiseks läheb.

Re: Bmw 530 GT ehk GrandTurismo 3.0

Postitatud: 02.12.2015 16:45 53
Postitas Ma®tin
GT on nii spetsiifiline auto jah, seda F10-ga samasse patta vist panna ei tasu.
Aga +1, loodan ka Foorumis teemat näha. Midagi selle auto juures on, mis südame soojaks teeb :)