e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Mrko »

Kas pildil nr. 2 klapp on diagnostikaga kontrollitav / saab parandada / visata üle õla ja uus asemele? Teema selles, et sai e60 2003 530d pihustid ära vahetatud (olid seest roostesed) aga vahest moto pöörded ikka kõiguvad. Vahetaja pakkus selle klapi viga. Samas pidi üks klapp seal veel KSpumba juures olema mis võib samamoodi nöökida. Ei tahaks nagu puusalt tulistades kohe igasugu asju katseeksitus meetodil vahetama hakata. Natu kalliks läheb.

Pilt
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Ma®tin »

Tühikäigul raili rõhk kõigub siis või pole seda keegi vaadanud? Tehase diagnostikaprogrammides on kogu süsteemi test olemas iseenesest.
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Mrko »

Ehk siis esindus peaks ka suutma täiesti adekvaatse info väljutamisega hakkama saama?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Ma®tin »

No, kindlasti teised ka, kell DIS/ISTA ja vastav riistvara olemas ning asjaga kogemust ning piisavad teadmised.
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Mrko »

Kui palju peaks olema tühikäigul Rail Pressure?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas PeeterA »

Diagnostikatarkvara ju näitab, kui palju on nominal/actual väärtused? Antud screenshot ongi tühikäigul tehtud.
Pilt
tel. 51 949 859
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Mrko »

Mul nägi välja selline ennem pihustite vahetust ja peale vahetust on natuke vähemaks langenud- ca 290-ne peale. Kui palju lubatud kõikumine on ja mis sellest järeldada võiks?
Pilt
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Ma®tin »

Ideaalis ei tohiks üldse kõikuda, samas ma pole sellist autot vist veel näinud. Aga seda kõikumist mõjutavad sisuliselt kõik sõlmed süsteemis. KSP regulaatori küljest võid pistiku katsetuseks lahti võtta, siis reguleerib rõhku ainult lati enda regulaator.
Kui palju sul kõikumine on hetkel?
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Mrko »

298-303, samas sai pistik KSP regulaatori küljest lahti võetud ja ilma pistikuta tõuseb surve inpa järgi natuke üle 400. Sai täna teine regulaator peale pandud ja täpselt samad arvud.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Ma®tin »

No selle kõikumise pärast ma ei muretseks, see täiesti tavaline ja mootori ebaühtlast tööd ei põhjusta. Mul kõigub sama amplituudiga sooja mootoriga ja mingit ebaühtlust tunda ei ole.
Kasutaja avatar
Jokker
Huviline
Postitusi: 872
Liitunud: 04.06.2010 10:44 23

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Jokker »

Mida võiks öelda sellise käitumise peale?: üks hetk pöörded kõiguvad, 3 minuti pärast käib ühtlaselt.
Vahest käib kauem ebaühtlaselt, vahest mitte - ehk suvalisel ajal tekkiv. Mootoriajus ainuke veakood õlitaseme anduri kohta.
Videod nominal ja actual railpressure näitudest järgnevalt: (ei pea alla tõmbama, striimitav)

Ebaühtlane käik, poole video peal sai pöördeid tõstetud ise: https://streamable.com/rjje5

Ühtlane käik, ca 2-3 minutit hiljem: https://streamable.com/429nr

Autoks E61 525d 130kw 2004.a
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas teet82 »

Paar päeva tagasi toodi köie otsas üks X5 pihustite vahetusse, olevat maha surnud tee peal. Peale aku laadimist läks käima kuidagi aga tühikäik väga kehv, tahtis välja surra. Sai arvutiga vaadatud igaks juhuks, latirõhk kõikus jubedalt ja mõne pihusti näit käis 10 peal ära korraks. Kas saavad siis nii läbi olla pihustid, et latirõhku ei suudeta hoida enam, aga igal juhul sai korda asi peale taastatud pihustite paigaldust.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Jokker
Huviline
Postitusi: 872
Liitunud: 04.06.2010 10:44 23

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Jokker »

Antud autol pihustite näidud kõik rohelises alas, sai üsna pikalt jälgitud ning ka koormuse ajal.
Muidugi see ei näita reaalset pihustite seisukorda ning alati on võimalus vigasele pihustile.
Aga ise kahtlustan rail pressure sensorit, kuid see lihtsalt oletus.
Huvitav veel see, et veakoodi mootoriajusse ei teki, kuigi latirõhk kohati ettenähtust madalam.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas teet82 »

Sellel X5-l oli ka tegelikult rõhuanduri veakood sees lisaks igasugustele muudele koodidele. Kuna aku oli eelnevalt tühjaks kedratud, siis ei pööranud väga tähelepanu neile. Aga pistik sai korraks küljest võetud ja uuritud, võib-olla siis läks seal ka paremaks midagi sellest.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Jokker
Huviline
Postitusi: 872
Liitunud: 04.06.2010 10:44 23

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitus Postitas Jokker »

Foorumi eesmärgi suhtes aus olles kirjeldaksin siis kuidas minu juhtum lahenes:

Tegelikult oli Martin juba siin eelnevalt olulise info välja toonud. Sai siis katsetuseks KSP küljes oleva regulaatori pistik lahti tehtud ja latirõhk/pöörded olid koheselt ühtlaselt paigal. Lisaks veel sai uuritud BMW TIS dokumente kus selgelt kirjas, et kuni 19 kraadise mootori temperatuuri juures on latirõhu reguleerimine lati lõpus oleva regulaatori kaudu. Üle 19 kraadi tõustes läheb latirõhu juhtimine üle KSP küljes olevale regulaatorile (seesama mis vigane oli). Kuna mina selle autoga ei sõida siis külmkäivitusi ma näha ei saanud aga omanik väitis, et tõesti külmast peast käib ühtlaselt.
Seega sai ostetud uus regulaator (13517787186), Boschi toodang, 90 eurot. Vahetus oli üsna tülikas kuna asub see üsna halva ligipääsuga kohas ja kõik jääb ette. Kõige lihtsam oli eelnevalt sisselaskekollektor maha võtta kuna nagunii oli vaja pöördklappidele uued pimedad panna koos uute sisselaske tihenditega.

Nüüd auto ca 1000km sõitnud ja mootor nurrub ühtlaselt nagu peab.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Vasta